Rozgrzej się z mikrotea – nowym produktem marki Waterdrop

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Producent mikrodrinków waterdrop® przedstawia nowy produkt – kostki mikrotea, w których zamknięte zostały rozgrzewające kompozycje owocowe. Mikrotea występuje w trzech unikatowych wariantach smakowych: orzeźwiającym FRUIT FUSION, eleganckim WHITE BLOSSOM oraz egzotycznym ORIENTAL SPICE. Mikrotea nie wymaga zaparzania – do przygotowania napoju wystarczy gorąca woda. Nowe kostki dostępne są w sklepie internetowym producenta.
DROP IT HOT
Mikrotea od Waterdrop to smak starannie wyselekcjonowanych ekstraktów z owoców zamknięty w małej kostce. Trzy warianty smakowe mikrotea zostały stworzone tak, by zaspokoić każde podniebienie. Orzeźwiający smak FRUIT FUSION to połączenie aromatu hibiskusa, jagód i dzikiej róży. Dla amatorów ekstrawagancji stworzony został WHITE BLOSSOM, w którym dominuje smak białej herbaty, borówki i kwiatu lipy. Egzotyczne doznania zapewnia ORIENTAL SPICE – rozgrzewająca mieszanka imbiru, kurkumy i chili.
Dzięki specjalnej, naturalnej recepturze kostki mikrotea mają delikatny, słodki posmak, więc nie wymagają dodatkowego cukru ani słodzików. Do przygotowania aromatycznego, gorącego napoju wystarczą 2 minuty oraz 400-600 ml wody w temperaturze ok. 60 stopni. Kostki mikrotea nie wymagają zaparzania, dzięki czemu napój od razu gotowy jest do spożycia. W trosce o środowisko kostki nie posiadają zbędnego opakowania.
Kostki z jesiennej kolekcji Waterdrop można kupić także w zestawie z butelką termiczną, dostępną w kilku wzorach, która utrzyma wysoką temperaturę napoju nawet przez 12 godzin. W ofercie marki dostępne są także akcesoria, takie jak designerskie kubki, szklanki, etui do przechowywania kostek i wiele innych dodatków.
O Waterdrop
Waterdrop to producent innowacyjnych mikrodrinków oraz mikrotea – skoncentrowanych kostek pełnych naturalnych wartości odżywczych, witamin i antyoksydantów. Produkty waterdrop® powstają z myślą o środowisku, ze specjalnie wyselekcjonowanych owoców, bez konserwantów i sztucznych barwników. W ofercie marki Waterdrop znajdują sięa smaki skomponowane z owoców pochodzących od lokalnych dostawców, skondensowane w proszek w formie małej kostki. Dzięki zastosowaniu tej technologii, Waterdrop zmniejsza emisję CO2 o 98% w porównaniu do napojów butelkowanych. Dzięki wyjątkowym smakom, mikrodrinki i mikrotea waterdrop® pomagają w utrzymaniu prawidłowego nawodnienia organizmu, wpływają także dobroczynnie na zdrowie dzięki witaminom pochodzącym z roślin.
Kostki Waterdrop można kupić w sklepie internetowym producenta.
Cena za 12 kostek mikrotea - 34,99 zł
Kostki mikrotea i akcesoria dostępne są także w zestawach, w różnych wariantach cenowych.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.