Komunikaty PR

Rozgrzej się z mikrotea – nowym produktem marki Waterdrop

2020-11-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 0.02 MB )

 

Producent mikrodrinków waterdrop® przedstawia nowy produkt – kostki mikrotea, w których zamknięte zostały rozgrzewające kompozycje owocowe. Mikrotea występuje w trzech unikatowych wariantach smakowych: orzeźwiającym FRUIT FUSION, eleganckim WHITE BLOSSOM oraz egzotycznym ORIENTAL SPICE. Mikrotea nie wymaga zaparzania – do przygotowania napoju wystarczy gorąca woda. Nowe kostki dostępne są w sklepie internetowym producenta.

DROP IT HOT

Mikrotea od Waterdrop to smak starannie wyselekcjonowanych ekstraktów z owoców zamknięty w małej kostce. Trzy warianty smakowe mikrotea zostały stworzone tak, by zaspokoić każde podniebienie. Orzeźwiający smak FRUIT FUSION to połączenie aromatu hibiskusa, jagód i dzikiej róży. Dla amatorów ekstrawagancji stworzony został WHITE BLOSSOM, w którym dominuje smak białej herbaty, borówki i kwiatu lipy. Egzotyczne doznania zapewnia ORIENTAL SPICE – rozgrzewająca mieszanka imbiru, kurkumy i chili.

Dzięki specjalnej, naturalnej recepturze kostki mikrotea mają delikatny, słodki posmak, więc nie wymagają dodatkowego cukru ani słodzików. Do przygotowania aromatycznego, gorącego napoju wystarczą 2 minuty oraz 400-600 ml wody w temperaturze ok. 60 stopni. Kostki mikrotea nie wymagają zaparzania, dzięki czemu napój od razu gotowy jest do spożycia. W trosce o środowisko kostki nie posiadają zbędnego opakowania.

Kostki z jesiennej kolekcji Waterdrop można kupić także w zestawie z butelką termiczną, dostępną w kilku wzorach, która utrzyma wysoką temperaturę napoju nawet przez 12 godzin. W ofercie marki dostępne są także akcesoria, takie jak designerskie kubki, szklanki, etui do przechowywania kostek i wiele innych dodatków.

O Waterdrop

Waterdrop to producent innowacyjnych mikrodrinków oraz mikrotea – skoncentrowanych kostek pełnych naturalnych wartości odżywczych, witamin i antyoksydantów. Produkty waterdrop® powstają z myślą o środowisku, ze specjalnie wyselekcjonowanych owoców, bez konserwantów i sztucznych barwników. W ofercie marki Waterdrop znajdują sięa smaki skomponowane z owoców pochodzących od lokalnych dostawców, skondensowane w proszek w formie małej kostki. Dzięki zastosowaniu tej technologii, Waterdrop zmniejsza emisję CO2 o 98% w porównaniu do napojów butelkowanych. Dzięki wyjątkowym smakom, mikrodrinki i mikrotea waterdrop® pomagają w utrzymaniu prawidłowego nawodnienia organizmu, wpływają także dobroczynnie na zdrowie dzięki witaminom pochodzącym z roślin. 

 

Kostki Waterdrop można kupić w sklepie internetowym producenta.

Cena za 12 kostek mikrotea - 34,99 zł

Kostki mikrotea i akcesoria dostępne są także w zestawach, w różnych wariantach cenowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.