Rozgrzej się z mikrotea – nowym produktem marki Waterdrop

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Producent mikrodrinków waterdrop® przedstawia nowy produkt – kostki mikrotea, w których zamknięte zostały rozgrzewające kompozycje owocowe. Mikrotea występuje w trzech unikatowych wariantach smakowych: orzeźwiającym FRUIT FUSION, eleganckim WHITE BLOSSOM oraz egzotycznym ORIENTAL SPICE. Mikrotea nie wymaga zaparzania – do przygotowania napoju wystarczy gorąca woda. Nowe kostki dostępne są w sklepie internetowym producenta.
DROP IT HOT
Mikrotea od Waterdrop to smak starannie wyselekcjonowanych ekstraktów z owoców zamknięty w małej kostce. Trzy warianty smakowe mikrotea zostały stworzone tak, by zaspokoić każde podniebienie. Orzeźwiający smak FRUIT FUSION to połączenie aromatu hibiskusa, jagód i dzikiej róży. Dla amatorów ekstrawagancji stworzony został WHITE BLOSSOM, w którym dominuje smak białej herbaty, borówki i kwiatu lipy. Egzotyczne doznania zapewnia ORIENTAL SPICE – rozgrzewająca mieszanka imbiru, kurkumy i chili.
Dzięki specjalnej, naturalnej recepturze kostki mikrotea mają delikatny, słodki posmak, więc nie wymagają dodatkowego cukru ani słodzików. Do przygotowania aromatycznego, gorącego napoju wystarczą 2 minuty oraz 400-600 ml wody w temperaturze ok. 60 stopni. Kostki mikrotea nie wymagają zaparzania, dzięki czemu napój od razu gotowy jest do spożycia. W trosce o środowisko kostki nie posiadają zbędnego opakowania.
Kostki z jesiennej kolekcji Waterdrop można kupić także w zestawie z butelką termiczną, dostępną w kilku wzorach, która utrzyma wysoką temperaturę napoju nawet przez 12 godzin. W ofercie marki dostępne są także akcesoria, takie jak designerskie kubki, szklanki, etui do przechowywania kostek i wiele innych dodatków.
O Waterdrop
Waterdrop to producent innowacyjnych mikrodrinków oraz mikrotea – skoncentrowanych kostek pełnych naturalnych wartości odżywczych, witamin i antyoksydantów. Produkty waterdrop® powstają z myślą o środowisku, ze specjalnie wyselekcjonowanych owoców, bez konserwantów i sztucznych barwników. W ofercie marki Waterdrop znajdują sięa smaki skomponowane z owoców pochodzących od lokalnych dostawców, skondensowane w proszek w formie małej kostki. Dzięki zastosowaniu tej technologii, Waterdrop zmniejsza emisję CO2 o 98% w porównaniu do napojów butelkowanych. Dzięki wyjątkowym smakom, mikrodrinki i mikrotea waterdrop® pomagają w utrzymaniu prawidłowego nawodnienia organizmu, wpływają także dobroczynnie na zdrowie dzięki witaminom pochodzącym z roślin.
Kostki Waterdrop można kupić w sklepie internetowym producenta.
Cena za 12 kostek mikrotea - 34,99 zł
Kostki mikrotea i akcesoria dostępne są także w zestawach, w różnych wariantach cenowych.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.