Rozgrzewające smaki w zimowej kampanii Costa Coffee
Wśród nich znajdziemy inspirowane kultową czekoladą - Toblerone Latte, wzbogacone o witaminy napoje funkcjonalne Costa +, a także pyszną nową pozycję w kategorii food – czyli roślinny Wrap z wegeburgerem. Ponadto, do odkrycia w menu są także trzy sezonowe ciasta.
Łyk pełen charakteru
Nowa zimowa kampania w Costa Coffee jak zawsze łączy się z odświeżeniem menu kawowego, jak i dodatkiem pożywnych pozycji śniadaniowo-lunchowych do menu w kategorii food. Dla tych, którzy preferują deserowe, ale i oryginalne oblicze kawy, strzałem w dziesiątkę będzie nowa Toblerone Latte. Stworzony we współpracy z legendarną marką słodyczy napój zachwyca swoim podobieństwem do popularnej czekolady. Słodki smak syropu karmelowego uzupełniany jest nutami miodu oraz mlecznej, gorącej czekolady. Całość zwieńcza lekka bita śmietana, a wraz z kawą podawana jest również mniejsza wersja czekolady Toblerone w postaci mini batonika.
Szczególnie przy chłodnej temperaturze, wielu konsumentów pragnie wspomóc swój organizm od wewnątrz – tu z pomocą przyjdzie nowa linia napojów funkcjonalnych Costa+. Do wyboru jest Cappuccino+ lub Latte+ w trzech smakach – karmelowym na napoju owsianym, waniliowym na napoju kokosowym oraz orzechowym na napoju migdałowym, a za tajemniczym plusem w nazwie stoją prozdrowotne dodatki. W przypadku opcji karmelowej i waniliowej – jest to przyczyniająca się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego witamina B12 oraz wspierający odporność cynk. W orzechowym smaku jest to dodatek białka – który przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej.
Smaki na każdą porę dnia
Costa Coffee znana jest także z rozbudowanej oferty śniadaniowej oraz lunchowej, która łączy pożywność z niesamowitym smakiem. W ofercie lunchowej od godziny 12:00 do odkrycia są wyśmienite Wrapy – z kurczakiem lub serem camembert, a także całkowita nowość – Wrap z wegeburgerem. Delikatny kotlet roślinny zyskuje tutaj nową głębię dzięki dodatkowi słodkich buraków oraz chrupiącego szpinaku. Wszystko to owinięte świeżą, pełnoziarnistą tortillą.
Z kolei w ofercie śniadaniowej, na dobry początek dnia idealnie sprawdzą się chrupiące bagietki. Do wyboru jest opcja z perfekcyjnie doprawionym kurczakiem zagrodowym balsamico oraz grillowanymi warzywami lub bagietka wege z lekko dymnym smakiem wędzonego tofu.
Słodkie chwile
Czas spędzony przy kawie może osłodzić także jedno z trzech ciast sezonowych. Sernik korzenny z gruszką łączy smak świątecznego wypieku z lekko kwaśną gruszką, która dostarczy nam dodatkowych witamin. Ciasto słony karmel to z kolei twist na temat popularnego w ostatnich latach deseru – kremowy mus podkreślony został pełnym wyrazu karmelem, podczas gdy prażone orzechy nerkowca dostarczają dodatkowej chrupkości. To niezwykłe trio zamyka tort pomarańczowo-makowy. Wywodzący się z tradycji polskiego cukiernictwa biszkopt z makiem został w tej opcji zetknięty z lekkim musem na bazie serka mascarpone - ta fuzja smaków naprawdę zachwyca.
Costa wszędzie tam, gdzie Ty
Wszystkie nowe opcje, jak i uwielbiane klasyki dostępne są w kawiarniach Costa Coffee lub poprzez Costa Delivery.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.