Komunikaty PR

Rozkoszne bujanie w obłokach

2021-03-18  |  13:10
Biuro prasowe

Designerskie i oryginalne fotele wiszące z rękodzielniczych kolekcji Monnarita przenoszą nas w świat relaksu, a przyjemne kołysanie pozwala wyciszyć negatywne emocje i zregenerować siły. Podobnie jak wszystkie produkty Monnarita, fotele powstają wyłącznie z naturalnych materiałów, które dodatkowo ocieplają wnętrze i pozwalają poczuć bliskość z naturą. Są wyrabiane ręcznie, przez doświadczonych rzemieślników na Bali. Idealnie sprawdzą się w aranżacjach wnętrz, a także na tarasach, balkonach, w ogrodach. Oto naturalny patent na upragniony relaks w otoczeniu pięknych przedmiotów!

Fotele wiszące zdobywają coraz szersze grono miłośników. Nic dziwnego – stanowią przecież uosobienie domowego relaksu i niczym nieskrępowany powrót do dzieciństwa. Łagodne kołysanie, poczucie beztroski, spokoju – na taki wypoczynek zasługuje każdy! To wymarzona chwila tylko „dla siebie” – móc zaszyć się w wiszącym fotelu z filiżanką aromatycznej kawy, zamknąć oczy i oddać się przyjemności delikatnego kołysania, które koi, regeneruje i przenosi w świat marzeń… w takich fotelach można po prostu bujać w obłokach!

Taką prawdziwie relaksującą przestrzeń można zaaranżować dzięki wyjątkowym fotelom wiszącym z kolekcji Monnarita. Są wykonane z naturalnych, lekkich, a przy tym niezwykle wytrzymałych materiałów przez indonezyjskich rzemieślników. To prawdziwy powiew natury i egzotyki w każdym wnętrzu! Meble łączą w sobie modny, oryginalny design z filozofią eko, najwyższą jakością, dbałością o detale i wygodę. Fotele wiszące są wielofunkcyjne – mogą posłużyć w dowolnym miejscu w domu – w salonie czy sypialni, jak i na patio, balkonie, w ogrodzie. Ich ciepły kolor doskonale wpisze się w różnorodne aranżacje, a ciekawe kształty przykują uwagę i nadadzą wyjątkowy styl każdemu wnętrzu czy tarasowi. Warto wyścielić je poduchami lub pledami z naturalnych materiałów, dzięki czemu siedzisko stanie się jeszcze bardziej komfortowe i przytulne. Fotele wiszące Monnarita są też proste w montażu – można je przymocować przy pomocy liny. Można je zawiesić na suficie lub nawet na drzewie – i oddać się błogiemu kołysaniu.

Monnarita oferuje szeroki wybór foteli wiszących, wśród których każdy znajdzie propozycję najlepiej odpowiadającą indywidualnym gustom i oczekiwaniom. Fotel wiszący Monnarita Hugo jest wykonany z rattanu. Jego oryginalny kształt przypomina kokon, a jego miękkie linie są zapowiedzią niezwykłej wygody. Świetnie sprawdzi się w aranżacjach nowoczesnych i tych w stylu boho. Można go też zawiesić na specjalnym stojaku, tak, by prosto i wygodnie przenosić go w dowolne miejsce. Fotel wiszący Monnarita Henry – w ciepłym, jasnym kolorze naturalnego rattanu, który przyjemnie rozświetli przestrzeń, zwłaszcza z dodatkiem białych, lnianych poduszek. Zapewnia wygodne, stabilne oparcie plecom. Gwarantuje komfort i relaksujące kołysanie, które docenią dorośli i dzieci. Dostępny jest również w wersji dla dwóch osób. Konstrukcja fotelu wiszącego Monnarita Kai przypomina kształt pierścienia, co nadaje mu oryginalny i efektowny wygląd. Ekologiczny rattan, z którego jest wykonany, nada pomieszczeniom ciepłego charakteru i stylu. Otwarta konstrukcja fotela pozwala na dowolne wykorzystanie go, w pozycji leżącej lub siedzącej. Fotel wiszący Monnarita Eris jest dostępny w kremowym kolorze. Dla pięknego efektu wizualnego można go wypełnić poduchami i pledami w jasnym, słomkowym odcieniu, bądź przeciwnie – uwypuklić jego estetykę poprzez dodatki w kolorze kawy czy ciepłego brązu. Wyróżnia go nie tylko ciekawy design, ale i niezwykła wygoda. Fotel wiszący Monnarita Ball – w kształcie kuli, kusi obietnicą błogiego relaksu. Z drugiej strony – ten designerski model przyciąga wzrok, zachwycając oryginalnością. Jest wykonany z naturalnego rattanu. Znakomicie sprawdzi się zarówno w nowoczesnych, minimalistycznych wnętrzach, jak i w przestrzeniach w klimacie rustykalnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.