Komunikaty PR

Rozmiar czasem ma znaczenie – poznajcie głośnik Bold L2

2023-06-01  |  13:40
Biuro prasowe

Nie samymi słuchawkami żyje człowiek. Holenderska marka Fresh 'n Rebel wprowadza na rynek nowy głośnik bezprzewodowy Bold L2. Co wyróżnia to urządzenie na tle poprzednich modeli i dlaczego warto na nie zwrócić uwagę przy wyborze sprzętu na wakacyjne wyjazdy?

 

Potężny dźwięk, solidny rozmiar, duża moc oraz imponująca wydajność – tak jednym zdaniem można opisać nowość od Fresh ‘n Rebel. Głośnik dostępny jest w czterech modnych kolorach, a w komplecie można dokupić dopasowane akcesoria w konkretnych odcieniach. Oto najważniejsze cechy Bolda L2.

Dźwięk pod najlepszym kątem

Projektanci urządzenia postawili na sprawdzoną konstrukcję z kątem nachylenia 12 stopni w górę, która sprawdziła się już w głośniku Soul Fresh ‘n Rebel, zapewniając krystaliczny dźwięk wypełniający całe pomieszczenie. Dzięki połączeniu 30-watowego głośnika niskotonowego z 10-watowym głośnikiem wysokotonowym w Bold L2 uzyskano mocne basy, wysoką jakość dźwięku i imponującą głośność. A jeśli dodać do tego tryb Double Fun, za sprawą którego można bezprzewodowo połączyć dwa głośniki Bold L2 poprzez Bluetooth, zyskujemy efekt stereo. Idealny na letnią imprezę!

Gotowy na wszystko

Deszcz, błoto, piasek? Głośnik posiada klasyfikację IP67 – jest odporny na kurz i wodę oraz wykonany z wytrzymałych i ochronnych materiałów. Można zabrać go wszędzie bez obaw, a w razie potrzeby wyczyścić pod bieżącą wodą. Mimo że Bold L2 nie jest najmniejszych rozmiarów, to wciąż stanowi przenośny sprzęt. Idealny na podróż lub dzień na plaży. Dodatkowo Bold L2 wyposażono w praktyczny pasek, który można zawiązać wokół małego otworu z boku. W ten sposób można zawiesić głośnik w dowolnym miejscu. Sprawdza się na każdym wyjeździe.

Imprezowy pomocnik

Niezwykle wygodną funkcją jest Party Mode, która pozwala jednocześnie podłączyć dwa urządzenia do głośnika i odtwarzać muzykę na zmianę. Wyobraźmy sobie, że trwa letnia impreza na działce. Znajomi chcieliby wybrać swoje ulubione utwory i cały wieczór dręczą właściciela sprzętu o ich włączenie. Za sprawą Party Mode można pozwolić im bezpośrednio połączyć się z głośnikiem i puszczać różne kawałki na zmianę.

Bezprzewodowy głośnik Fresh ‘n Rebel Bold L2 oferuje łącznie 22 godziny czasu odtwarzania, a więc nie padnie w środku imprezy. Pełne ładowanie urządzenia wynosi 4,5 godziny. I wreszcie informacja, która żadnemu klientowi marki nie jest obojętna – kolorystyka. Bold L2 można wybrać w czterech kolorach: niebieskim (Dive Blue), oliwkowym (Dried Green), szarym (Storm Grey) lub brązowym z odcieniem złota (Brave Bronze).  

Bold L2 Fresh ‘n Rebel w czerwcu 2023 będzie do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi ok. 619,90 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.