Komunikaty PR

Rozmiar czasem ma znaczenie – poznajcie głośnik Bold L2

2023-06-01  |  13:40
Biuro prasowe

Nie samymi słuchawkami żyje człowiek. Holenderska marka Fresh 'n Rebel wprowadza na rynek nowy głośnik bezprzewodowy Bold L2. Co wyróżnia to urządzenie na tle poprzednich modeli i dlaczego warto na nie zwrócić uwagę przy wyborze sprzętu na wakacyjne wyjazdy?

 

Potężny dźwięk, solidny rozmiar, duża moc oraz imponująca wydajność – tak jednym zdaniem można opisać nowość od Fresh ‘n Rebel. Głośnik dostępny jest w czterech modnych kolorach, a w komplecie można dokupić dopasowane akcesoria w konkretnych odcieniach. Oto najważniejsze cechy Bolda L2.

Dźwięk pod najlepszym kątem

Projektanci urządzenia postawili na sprawdzoną konstrukcję z kątem nachylenia 12 stopni w górę, która sprawdziła się już w głośniku Soul Fresh ‘n Rebel, zapewniając krystaliczny dźwięk wypełniający całe pomieszczenie. Dzięki połączeniu 30-watowego głośnika niskotonowego z 10-watowym głośnikiem wysokotonowym w Bold L2 uzyskano mocne basy, wysoką jakość dźwięku i imponującą głośność. A jeśli dodać do tego tryb Double Fun, za sprawą którego można bezprzewodowo połączyć dwa głośniki Bold L2 poprzez Bluetooth, zyskujemy efekt stereo. Idealny na letnią imprezę!

Gotowy na wszystko

Deszcz, błoto, piasek? Głośnik posiada klasyfikację IP67 – jest odporny na kurz i wodę oraz wykonany z wytrzymałych i ochronnych materiałów. Można zabrać go wszędzie bez obaw, a w razie potrzeby wyczyścić pod bieżącą wodą. Mimo że Bold L2 nie jest najmniejszych rozmiarów, to wciąż stanowi przenośny sprzęt. Idealny na podróż lub dzień na plaży. Dodatkowo Bold L2 wyposażono w praktyczny pasek, który można zawiązać wokół małego otworu z boku. W ten sposób można zawiesić głośnik w dowolnym miejscu. Sprawdza się na każdym wyjeździe.

Imprezowy pomocnik

Niezwykle wygodną funkcją jest Party Mode, która pozwala jednocześnie podłączyć dwa urządzenia do głośnika i odtwarzać muzykę na zmianę. Wyobraźmy sobie, że trwa letnia impreza na działce. Znajomi chcieliby wybrać swoje ulubione utwory i cały wieczór dręczą właściciela sprzętu o ich włączenie. Za sprawą Party Mode można pozwolić im bezpośrednio połączyć się z głośnikiem i puszczać różne kawałki na zmianę.

Bezprzewodowy głośnik Fresh ‘n Rebel Bold L2 oferuje łącznie 22 godziny czasu odtwarzania, a więc nie padnie w środku imprezy. Pełne ładowanie urządzenia wynosi 4,5 godziny. I wreszcie informacja, która żadnemu klientowi marki nie jest obojętna – kolorystyka. Bold L2 można wybrać w czterech kolorach: niebieskim (Dive Blue), oliwkowym (Dried Green), szarym (Storm Grey) lub brązowym z odcieniem złota (Brave Bronze).  

Bold L2 Fresh ‘n Rebel w czerwcu 2023 będzie do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi ok. 619,90 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.