Rozmiar czasem ma znaczenie – poznajcie głośnik Bold L2
Nie samymi słuchawkami żyje człowiek. Holenderska marka Fresh 'n Rebel wprowadza na rynek nowy głośnik bezprzewodowy Bold L2. Co wyróżnia to urządzenie na tle poprzednich modeli i dlaczego warto na nie zwrócić uwagę przy wyborze sprzętu na wakacyjne wyjazdy?
Potężny dźwięk, solidny rozmiar, duża moc oraz imponująca wydajność – tak jednym zdaniem można opisać nowość od Fresh ‘n Rebel. Głośnik dostępny jest w czterech modnych kolorach, a w komplecie można dokupić dopasowane akcesoria w konkretnych odcieniach. Oto najważniejsze cechy Bolda L2.
Dźwięk pod najlepszym kątem
Projektanci urządzenia postawili na sprawdzoną konstrukcję z kątem nachylenia 12 stopni w górę, która sprawdziła się już w głośniku Soul Fresh ‘n Rebel, zapewniając krystaliczny dźwięk wypełniający całe pomieszczenie. Dzięki połączeniu 30-watowego głośnika niskotonowego z 10-watowym głośnikiem wysokotonowym w Bold L2 uzyskano mocne basy, wysoką jakość dźwięku i imponującą głośność. A jeśli dodać do tego tryb Double Fun, za sprawą którego można bezprzewodowo połączyć dwa głośniki Bold L2 poprzez Bluetooth, zyskujemy efekt stereo. Idealny na letnią imprezę!
Gotowy na wszystko
Deszcz, błoto, piasek? Głośnik posiada klasyfikację IP67 – jest odporny na kurz i wodę oraz wykonany z wytrzymałych i ochronnych materiałów. Można zabrać go wszędzie bez obaw, a w razie potrzeby wyczyścić pod bieżącą wodą. Mimo że Bold L2 nie jest najmniejszych rozmiarów, to wciąż stanowi przenośny sprzęt. Idealny na podróż lub dzień na plaży. Dodatkowo Bold L2 wyposażono w praktyczny pasek, który można zawiązać wokół małego otworu z boku. W ten sposób można zawiesić głośnik w dowolnym miejscu. Sprawdza się na każdym wyjeździe.
Imprezowy pomocnik
Niezwykle wygodną funkcją jest Party Mode, która pozwala jednocześnie podłączyć dwa urządzenia do głośnika i odtwarzać muzykę na zmianę. Wyobraźmy sobie, że trwa letnia impreza na działce. Znajomi chcieliby wybrać swoje ulubione utwory i cały wieczór dręczą właściciela sprzętu o ich włączenie. Za sprawą Party Mode można pozwolić im bezpośrednio połączyć się z głośnikiem i puszczać różne kawałki na zmianę.
Bezprzewodowy głośnik Fresh ‘n Rebel Bold L2 oferuje łącznie 22 godziny czasu odtwarzania, a więc nie padnie w środku imprezy. Pełne ładowanie urządzenia wynosi 4,5 godziny. I wreszcie informacja, która żadnemu klientowi marki nie jest obojętna – kolorystyka. Bold L2 można wybrać w czterech kolorach: niebieskim (Dive Blue), oliwkowym (Dried Green), szarym (Storm Grey) lub brązowym z odcieniem złota (Brave Bronze).
Bold L2 Fresh ‘n Rebel w czerwcu 2023 będzie do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi ok. 619,90 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com
![Polski fotograf u ministra w Ghanie! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1449140828,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Polski fotograf u ministra w Ghanie!
![Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności](/files/_uploaded/glownekonf_1992867123,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
![Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze](/files/_uploaded/glownekonf_1506805948,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/wojciechowska-pokolenie-z-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
![](/files/1922771799/fastheroes-112-dzieci-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
![](/files/1922771799/banasiuk-wypior-foto,w_133,r_png,_small.png)
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.