Komunikaty PR

Rozmowy przy stole, czyli przez żołądek do serca

2022-06-13  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Bożena Pękala
Good-PR

Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl

Rozmowy przy stole, czyli przez żołądek do serca

Co jeść na śniadanie? Jaki jest najważniejszy posiłek w ciągu dnia? Jakie korzyści przynosi wspólne przygotowywanie posiłków? Na te i wiele innych pytań, z zakresu sztuki kulinarnej i dziedzin pokrewnych, odpowiedź znajdziemy jutro, podczas wyjątkowego spotkania w gdyńskiej Galerii Klif.

Jedzenie pobudza większość zmysłów – smaku, wzroku i węchu. Rozmowy o jedzeniu angażują do tego zmysł słuchu, a dodatkowo mogą wpłynąć na naszą wyobraźnię. Mając taką wiedzę Galeria Klif przygotowała nie lada gratkę dla swoich klientów i planuje rozbudzić ich wszystkie zmysły. W ramach organizowanego od dwóch miesięcy cyklu imprez pod nazwą K2 Spotkania na szczycie, 14 czerwca o godz. 18.00 odbędzie się tam wydarzenie zatytułowane K2 Spotkanie na szczycie smaku.

- Wielu z nas twierdzi, że nie ma zdolności kulinarnych, tymczasem wystarczy je po prostu rozbudzić – twierdzi Beata Górska-Bogdan, Marketing Manager Galerii Klif w Gdyni. – Jeśli dodamy do tego szczyptę wiedzy o zdrowym odżywianiu oraz o oddziaływaniu jedzenia na psychikę i relacje międzyludzkie, może okazać się, że w naszych kuchniach zacznie dziać się magia – dodaje.

Tym razem ekspertami zaproszonymi do poprowadzenia spotkania będą blogerka modowo-kulinarna Karolina Gliniecka (znana jako @charlizemystery) i jej mąż Adrian. Karolina Gliniecka  swojego bloga prowadzi nieprzerwanie od 2008 roku. Była jedną z pierwszych blogerek modowych w Polsce i pierwszą, która otrzymała zaproszenie na Nowojorski Tydzień Mody. Jej stylizacje można było oglądać między innymi w Harper’s Bazaar Australia, Glamour Mexico czy internetowych wydaniach Vogue British, Vogue Italia, Harper’s Bazaar, czy W-Magazine. W 2014 roku na rynku pojawiła się jej pierwsza książka pt. „Nie mam się w co ubrać”. Drugą miłością Karoliny, którą zwieńczyła projektem kulinarnym pt. "Zostań na śniadanie", jest gotowanie. Obecnie Karolina porusza na swoich kanałach tematy nie tylko związane z modą czy kulinariami, ale także z obszaru partnerstwa i podróży.

Najbliższe spotkanie na szczycie będzie się zdecydowanie różnić od poprzednich. Nie tylko tematyką, która mniej skupiona będzie na sprawach kobiecych, ale też będzie wyraźniej warsztatowe. Oprócz dyskusji na temat jedzenia przewidziano bowiem degustację potraw z najnowszego e-booka Karoliny, a w czasie kolejnej części uczestnicy dowiedzą się też, jak je przygotować.

- Ponieważ nic nie łączy ludzi bardziej niż wspólne gotowanie, mamy nadzieję na zacieśnienie relacji między uczestnikami spotkania i nawiązanie długotrwałych znajomości, dzięki Galerii Klif – zaznacza Beata Górska-Bogdan.

K2 Spotkania na szczycie to kolejny ukłon marki Klif w stronę klientów. Poprzez szereg podejmowanych akcji prospołecznych i proekologicznych oraz charytatywnych pokazuje, że ważne są dla niej relacje z lokalną społecznością, a także działania integracyjne i edukacyjne. Organizując wspomniany cykl spotkań, Klif stawia przede wszystkim na wartość merytoryczną. Dlatego do prelekcji, wykładów i prowadzenia warsztatów zapraszani są popularni eksperci w danej dziedzinie. Podczas warsztatów, będących uzupełnieniem spotkania, uczestnicy mogą z kolei pozyskać przydatne umiejętności. Spotkania mają kameralny charakter i obowiązuje na nie ograniczona pula wejściówek. Rezerwacja miejsca możliwa jest poprzez formularz na stronie https://gdynia.klif.pl/aktualnosci/spotkanie-na-sczycie-smaku

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good-PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.