Komunikaty PR

Rozmowy przy stole, czyli przez żołądek do serca

2022-06-13  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Bożena Pękala
Good-PR

Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl

Rozmowy przy stole, czyli przez żołądek do serca

Co jeść na śniadanie? Jaki jest najważniejszy posiłek w ciągu dnia? Jakie korzyści przynosi wspólne przygotowywanie posiłków? Na te i wiele innych pytań, z zakresu sztuki kulinarnej i dziedzin pokrewnych, odpowiedź znajdziemy jutro, podczas wyjątkowego spotkania w gdyńskiej Galerii Klif.

Jedzenie pobudza większość zmysłów – smaku, wzroku i węchu. Rozmowy o jedzeniu angażują do tego zmysł słuchu, a dodatkowo mogą wpłynąć na naszą wyobraźnię. Mając taką wiedzę Galeria Klif przygotowała nie lada gratkę dla swoich klientów i planuje rozbudzić ich wszystkie zmysły. W ramach organizowanego od dwóch miesięcy cyklu imprez pod nazwą K2 Spotkania na szczycie, 14 czerwca o godz. 18.00 odbędzie się tam wydarzenie zatytułowane K2 Spotkanie na szczycie smaku.

- Wielu z nas twierdzi, że nie ma zdolności kulinarnych, tymczasem wystarczy je po prostu rozbudzić – twierdzi Beata Górska-Bogdan, Marketing Manager Galerii Klif w Gdyni. – Jeśli dodamy do tego szczyptę wiedzy o zdrowym odżywianiu oraz o oddziaływaniu jedzenia na psychikę i relacje międzyludzkie, może okazać się, że w naszych kuchniach zacznie dziać się magia – dodaje.

Tym razem ekspertami zaproszonymi do poprowadzenia spotkania będą blogerka modowo-kulinarna Karolina Gliniecka (znana jako @charlizemystery) i jej mąż Adrian. Karolina Gliniecka  swojego bloga prowadzi nieprzerwanie od 2008 roku. Była jedną z pierwszych blogerek modowych w Polsce i pierwszą, która otrzymała zaproszenie na Nowojorski Tydzień Mody. Jej stylizacje można było oglądać między innymi w Harper’s Bazaar Australia, Glamour Mexico czy internetowych wydaniach Vogue British, Vogue Italia, Harper’s Bazaar, czy W-Magazine. W 2014 roku na rynku pojawiła się jej pierwsza książka pt. „Nie mam się w co ubrać”. Drugą miłością Karoliny, którą zwieńczyła projektem kulinarnym pt. "Zostań na śniadanie", jest gotowanie. Obecnie Karolina porusza na swoich kanałach tematy nie tylko związane z modą czy kulinariami, ale także z obszaru partnerstwa i podróży.

Najbliższe spotkanie na szczycie będzie się zdecydowanie różnić od poprzednich. Nie tylko tematyką, która mniej skupiona będzie na sprawach kobiecych, ale też będzie wyraźniej warsztatowe. Oprócz dyskusji na temat jedzenia przewidziano bowiem degustację potraw z najnowszego e-booka Karoliny, a w czasie kolejnej części uczestnicy dowiedzą się też, jak je przygotować.

- Ponieważ nic nie łączy ludzi bardziej niż wspólne gotowanie, mamy nadzieję na zacieśnienie relacji między uczestnikami spotkania i nawiązanie długotrwałych znajomości, dzięki Galerii Klif – zaznacza Beata Górska-Bogdan.

K2 Spotkania na szczycie to kolejny ukłon marki Klif w stronę klientów. Poprzez szereg podejmowanych akcji prospołecznych i proekologicznych oraz charytatywnych pokazuje, że ważne są dla niej relacje z lokalną społecznością, a także działania integracyjne i edukacyjne. Organizując wspomniany cykl spotkań, Klif stawia przede wszystkim na wartość merytoryczną. Dlatego do prelekcji, wykładów i prowadzenia warsztatów zapraszani są popularni eksperci w danej dziedzinie. Podczas warsztatów, będących uzupełnieniem spotkania, uczestnicy mogą z kolei pozyskać przydatne umiejętności. Spotkania mają kameralny charakter i obowiązuje na nie ograniczona pula wejściówek. Rezerwacja miejsca możliwa jest poprzez formularz na stronie https://gdynia.klif.pl/aktualnosci/spotkanie-na-sczycie-smaku

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good-PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.