Komunikaty PR

Rozpoczął się kolejny etap budowy Ogrodu Zmysłów w Laskach

2022-07-28  |  08:00
Kontakt
Jacek Borkowski
Public Dialog

aleja Jana Chrystiana Szucha 16
00-582 Warszawa
j.borkowski|publicdialog.pl| |j.borkowski|publicdialog.pl
530544454
https://publicdialog.pl/

Pomysł na budowę Ogrodu Zmysłów, narodził się w Towarzystwie Opieki nad Ociemniałymi
w Laskach jest odpowiedzią na potrzebę aranżacji przestrzeni, w której niewidomi i słabowidzący podopieczni Ośrodka Szkolno-Wychowawczego będą mogli uczyć się, rozwijać zmysły, doświadczać natury oraz spędzać wolny czas. Projekt powstał w maju 2021 roku, do tego czasu udało się zebrać fundusze na wymianę i przebudowę rur ciepłowniczych.

Kolejny krok milowy przed nami to, a jest nim aranżacja terenu pod Ogród Zmysłów. Przestrzeń zostanie podzielona na specjalne strefy dedykowane edukacji i odpoczynkowi. Wykorzystamy elementy takie jak: krzewy owocowe, kwiaty, zioła, żywopłoty, zboża, murawa z wieloma gatunkami traw, czy mapa dotykowa będą zaplanowane tak, aby dzieci mogły poznawać oraz rozwijać każdy ze zmysłów.

Budowa Ogrodu Zmysłów wymaga znacznych środków finansowych. W tym celu Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach zarejestrowało zbiórkę publiczną pod numerem: 2021/1437/OR. Zbiórkę można sprawdzić na stronie internetowej http://zbiorki.gov.pl/ - w polu „szukaj zbiórki” należy wpisać powyższy numer. Budowa ogrodu sensorycznego jest projektem, który będzie służył dzieciom długofalowo. W bezpiecznym i kontrolowanym środowisku będą mogły uczyć się otaczającego świata. Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo na stronie internetowej dlugieoczy.pl.

„W Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Laskach uczy i przystosowuję się do samodzielnego życia ponad 300 uczniów rocznie,  jeżeli popatrzymy na projekt długofalowo, to z Ogrodu Zmysłów skorzysta wielu niewidomych i słabowidzących podopiecznych. Będzie to miejsce odpoczynku, ale także nauki”. – mówi Magdalena Poźniak, koordynator projektu Długie Oczy.

Zapraszamy do wsparcia zbiórki publicznej, każda wpłata w całości będzie przeznaczona na ogród sensoryczny. Wpłat można dokonywać poprzez stronę internetową dlugieoczy.pl lub bezpośrednio na poniższe dane:

TOWARZYSTWO OPIEKI NAD OCIEMNIAŁYMI STOWARZYSZENIE
UL. BRZOZOWA 75
05-080 IZABELIN

Numer w mBank S.A.
38 1140 1010 0000 4399 5800 1033
IBAN: PL38 1140 1010 0000 4399 5800 1033
Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWXXX

Tytułem: OGRÓD ZMYSŁÓW

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Dialog
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.