Komunikaty PR

Rozpoczęła się akcja „Pamiętamy – pomagamy”. Powstańcy Warszawscy otrzymają świą

2024-12-16  |  15:30
Biuro prasowe

Świąteczna atmosfera zawitała do Domu Powstańców Warszawskich. Warszawscy weterani otrzymali liczne życzenia, a także upominki od św. Mikołaja. Teraz, dzięki wsparciu wolontariuszy prezenty będą przekazywane również do osób, które samodzielnie nie byłyby ich w stanie odebrać. Wydarzenie zorganizowała Fundacja Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego.

16 grudnia 2024 r. wystartowała kolejna edycja akcji „Pamiętamy – pomagamy”. Jej celem jest okazanie wsparcia i wdzięczności bohaterom Powstania Warszawskiego. Przy okazji najważniejszych świąt, w tym przed Bożym Narodzeniem, otrzymują oni specjalnie przygotowane paczki z prezentami.

Pamiętamy i pomagamy już od wielu lat. Spędzamy czas z Powstańcami przed Bożym Narodzeniem i wręczamy im podarunki od św. Mikołaja. Każde takie spotkanie jest niezwykle budujące, ale też wzruszające. Dziękuję wszystkim, którzy pomagają nam co roku organizować tę akcję – mówi Rafał Szczepański, prezes Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego.

Organizatorzy przekazali Powstańcom Warszawskim ponad 100 paczek. Za ich dystrybucję odpowiadali wolontariusze i społecznicy. Akcję świąteczną „Pamiętamy – pomagamy” wsparł po raz kolejny Polski Związek Firm Deweloperskich oraz zrzeszone w nim firmy. – Jesteśmy dumni, że możemy współtworzyć tę piękną inicjatywę, która wpisuje się w nasze motto – „budujemy pamięć”. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w realizację tego projektu. Po raz kolejny pokazaliśmy, że jako branża deweloperska potrafimy się zjednoczyć w słusznej sprawie – podkreśla Bartosz Guss, Dyrektor Generalny Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Akcję „Pamiętamy – pomagamy” oprócz Polskiego Związku Firm Deweloperskich wsparły: BBI Development SA, Dom Development, In Home Real Estate, Matexi Polska oraz Ochnik Development.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.