Komunikaty PR

Ruszyła akcja „Pamiętam, pomagam”. Powstańcy otrzymają świąteczne paczki

2021-12-17  |  12:10
Biuro prasowe

Rozpoczęła się kolejna edycja świątecznej akcji „Pamiętam, pomagam”, podczas której Powstańcy Warszawscy otrzymają paczki z produktami delikatesowymi. Wydarzenie organizuje Fundacja Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego oraz Związek Powstańców Warszawskich, a wspiera Polski Związek Firm Deweloperskich.

15 grudnia 2021 r. wystartowała kolejna edycja akcji „Pamiętam, pomagam”, mająca na celu pomoc bohaterom Powstania Warszawskiego. Przed świętami Bożego Narodzenia, Wielkanocą oraz Dniem Niepodległości, otrzymują oni paczki z gotowymi daniami i żywnością delikatesową. – „Pamiętamy, pomagamy”, bo kochamy naszych Powstańców i okazujemy im wdzięczność za ich wielkie poświęcenie. A dla nich właśnie pamięć jest najcenniejsza. Dlatego co roku przeżywamy razem świąteczny czas, rozmawiamy i cieszymy się swoją obecnością, a także wręczamy im podarunki od św. Mikołaja – zaznacza Rafał Szczepański, prezes Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego.

Organizatorzy planują dostarczyć do Powstańców Warszawskich ok. 150 paczek. Za ich dystrybucję odpowiadają wolontariusze i społecznicy. Akcję świąteczną „Pamiętam, pomagam” wsparł po raz kolejny Polski Związek Firm Deweloperskich oraz zaprzyjaźnione z nim firmy. – Z roku na rok nasza wspólna akcja cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród darczyńców. Dziękuję wszystkim ludziom dobrej woli za udział w tym projekcie, który wpisuje się w nasze motto – „budujemy pamięć” – mówi Grzegorz Kiełpsz, prezes Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Inicjatywę wspierają takie firmy jak: Aereco, AMA-BUD, Archicom, ARIA Development, BBI Development, Dantex, ECO Classic, Fortis, Immobart, Marvipol Development, Matexi Polska, Novisa Development, Robyg, Sedno Dom, SGI, Sokołów, Spravia, Unidevelopment, UNIQA, Yareal Polska oraz pani Ewa Radojewska.

W imieniu Powstańców Warszawskich dziękuję dziesiątkom wolontariuszy i wielu przedsiębiorstwom, które tak licznie o nas pamiętają. To dla wielu z nas nie tylko paczki świąteczne, ale i możliwość rozmowy, kontaktu z innymi osobami  – dodaje Jerzy Mindziukiewicz ps. Jur, wiceprezes Związku Powstańców Warszawskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.