Komunikaty PR

Ruszyły zapisy do 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

2024-07-17  |  13:00
Biuro prasowe

Kawiarnia Green Caffè Nero już po raz piąty zaprasza do udziału w Warszawskim Maratonie Fotograficznym wszystkich, którzy chcą spróbować swoich sił w kreatywnym konkursie fotograficznym, niezależnie od tego czym fotografują. Zdjęcia można wykonać aparatem ale także smartfonem. Wydarzenie odbędzie się 14 września, a uczestnicy wystartują z kawiarni Green Caffè Nero w Centrum Praskim Koneser. Zadaniem konkursowym będzie wykonanie 8 zdjęć w 8 kategoriach, które zostaną ogłoszone dopiero w chwili startu. Wszystkie fotografie będą musiały być spójne z tematem przewodnim tegorocznej edycji, który brzmi ,,Tu i teraz”. Na realizację zadania przewidziano 8 godzin, po których upływie zawodnicy będą musieli przekazać organizatorom niepoddane edycji prace.

Zdjęcia oceniać będzie jury pod przewodnictwem Marka Grygiela, które tworzą specjaliści fotografii, znawcy i historycy Warszawy oraz przedstawiciele partnerów wydarzenia. Na podstawie werdyktu jurorów organizatorzy wyłonią 11 laureatów, a zwycięzcy poszczególnych miejsc zostaną ogłoszeni podczas finałowej Gali, która odbędzie się 28 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Powalczą oni o pierwsze, drugie oraz trzecie miejsce za serię zdjęć, a także 8 wyróżnień w poszczególnych kategoriach. Organizatorzy przewidzieli następujące nagrody:

●      I miejsce: 4500 złotych oraz dwudniowy pobyt dla dwóch osób w pięciogwiazdkowym hotelu Verte Warsaw, Authograph Collection

●      II miejsce: voucher o wartości 4000 złotych na sprzęt SONY do wykorzystania w sklepie Fotoforma

●      III miejsce: drukarka Epson EcoTank L3256 z zestawem papierów i tuszy (o wartości 1000 złotych) oraz voucher do Fotoforma o wartości 1000 złotych

●      Wyróżnienia dla autorów najlepszych zdjęć w każdym z tematów: nagrody o wartości min. 1200 złotych.

Warszawski Maraton Fotograficzny 2024

Koncepcja fotomaratonu jest popularna na całym świecie – podobne wydarzenia odbywają się między innymi w Berlinie, Sztokholmie, Mediolanie, a także w bardziej odległych miejscach, takich jak Szanghaj, Sri Lanka czy Filipiny. Pierwszy maraton fotograficzny w Polsce został zainicjowany przez kawiarnię Green Caffè Nero w 2018 roku.

– Każda edycja Warszawskiego Maratonu Fotograficznego przyciąga setki uczestników, których łączy jedna pasja i kreatywna rywalizacja. Zawodnicy mają możliwość zaprezentowania swoich prac szerokiej publiczności oraz nawiązania wartościowych kontaktów, jednocześnie fantastycznie się bawiąc. Ogromnie się cieszę, że jako Green Caffè Nero mamy możliwość tworzenia tak wartościowej inicjatywy, która jednoczy lokalną społeczność i przyczynia się do promocji miasta. Fotomaraton stanowi istotny, miastotwórczy element warszawskiej oferty kulturalnej, czego dowodem są powracający uczestnicy oraz wiele nowych osób, które każdego roku dołączają do wydarzenia. W 2023 roku przyjęliśmy ponad 500 zgłoszeń! Gorąco zachęcam każdego, kto chciałby spróbować swoich sił
w fotograficznej rywalizacji do podjęcia rękawicy
– mówi Ewelina Karpińska, szefowa marketingu w Green Caffè Nero.

Udział w Warszawskim Maratonie Fotograficznym nie wymaga posiadania profesjonalnego sprzętu. Zdjęcia mogą być wykonywane także za pomocą telefonu. Każdy uczestnik otrzymuje numer startowy służący identyfikacji jego prac oraz pakiet startowy o wartości kilkudziesięciu złotych, w którym znajduje się m.in. zaproszenie na kawę i przekąskę oraz wejściówka na uroczystą Galę wręczenia nagród. Wybrane prace uczestników zostaną również zaprezentowane podczas wernisażu oraz umieszczone w wybranych warszawskich kawiarniach Green Caffè Nero.

Rejestracja na wydarzenie wymaga uiszczenia opłaty wpisowej. Zapisy odbywają się na stronie: https://app.evenea.pl/event/warszawskimaratonfotograficzny2024/

Patronat honorowy nad 5. edycją Warszawskiego Maratonu Fotograficznego objął Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy. Partnerami głównymi wydarzenia są: Fotoforma, Sony Polska, Epson. Partnerem technologicznym jest Intelligent Technologies S.A. Inicjatywę wspierają również Centrum Praskie Koneser, Sigma Sklep, Oppo, Pałac Kultury i Nauki, Galeria Le Guern, Hotel Verte Warsaw Authograph Collection, Varso Place, Eurocash Gastronomia, magazyn Fototapeta. Partnerem medialnym jest Radio Kolor.

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz link do zapisów znajdują się na stronie wydarzenia www.warszawskimaratonfotograficzny.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.