Komunikaty PR

Rzeczywistość kobiety po 50 roku życia a stereotypy

2021-02-19  |  15:00

Powszechny pesymizm i niezadowolenie

Problemem powstałym jako efekt powielania negatywnych stereotypów na temat pewnych okresów życia jest uważanie, że ktoś w danym wieku (np. po 50-tce) powinien zachowywać się w określony sposób. Panie powinny zrezygnować z przewiewnych spódnic i sukienek, szpilek
i makijażu, jeśli są same to przestać randkować i pogodzić się z ‘wiecznym byciem singlem’,
a jeśli chodzi o radość życia – to czerpać ją z rzeczy, które robią tzw. ‘wszystkie starsze Panie’. Bezrefleksyjne branie do siebie szkodliwych stereotypów może być złe, bo niszczy samopoczucie, ambicje, może burzyć samoakceptację i uniemożliwiać samorealizację. Nie można dać sobie ‘przypiąć łatę’ – warto jest postawić na siebie, próbować zrozumieć własne potrzeby i korzystać z życia tak jak nam pasuje, by później nie żałować, że zrezygnowało się
z różnych korzyści i przyjemności, bo ktoś nam powiedział, że nie wypada.

Czy istnieją jakieś ograniczenia dla kobiety po 50-tce?

Jednym ze stereotypów, które przypisuje się kobietom po 50-tce jest fakt, że z powodu menopauzy powinny zrezygnować z różnych przyjemności w życiu i czerpania z niego pełnymi garściami. A przecież klimakterium jest naturalnym procesem zachodzącym w organizmie, związanym z dojrzewaniem kobiety. Ciało zmienia się pod wpływem hormonów, wchodząc w okres końca płodności. Do najczęściej występujących objawów przekwitania należą uderzenia gorąca, intensywne pocenie się, nienaturalny przyrost wagi, występujące uczucie nadmiernego zmęczenia, zmiany skórne, wypadanie włosów czy wahania hormonalne. Negatywne konsekwencje wynikające z menopauzy mogą wpłynąć na nastrój, zachowanie, osobowość oraz sposób i styl życia, ale można je kontrolować i łagodzić ich przebieg, by pozbyć się tego typu ograniczeń, które mogą przeszkadzać w tym, by kobieta w pełni korzystała z życia – tak jak lubi!

By pomóc sobie w przejściu tego czasu i złagodzić jego skutki - warto postawić na sprawdzone rozwiązania, np. preparat Femiflamax. Wspomaga on łagodzenie negatywnych objawów przekwitania oraz wspiera organizm w tym trudnym czasie. Dzięki wysokiej jakości wyselekcjonowanym składnikom – izoflawonoidom z czerwonej koniczyny, ekstraktowi
z czarnego pieprzu, magnezowi, witaminie B6 oraz kwasu foliowemu skutecznie wspiera organizm i jego funkcje, zmniejszając odczuwanie negatywnych skutków klimakterium. Izoflawonoidy z czerwonej koniczyny zawarte w Femiflamaxie zostały poddane procesowi mikronizacji czemu są lepiej przyswajalne przez organizm. Pozwala to także na zoptymalizowane dziennej dawki do tylko 1 tabletki, a koszt jest niski – już od 70gr/dzień ! Wysokiej jakości składniki wspierają efektywność działania produktu. Więcej informacji znajdziesz na www.lagodnamenopauza.pl

 

Nie daj sobie wmówić, że czegoś nie możesz!

Wiara w stereotypy podcina skrzydła. Jeśli kobieta przez całe życie starała się postępować tak, by być spełnioną i działać według swojego dyktanda – dlaczego nagle po 50-tce miałaby z tego zrezygnować? Bądź sobą, realizuj się i prowadź zdrowy i higieniczny tryb życia, by cieszyć się z niego niezależnie od wieku – w końcu życie może być piękne i możemy z niego korzystać zawsze!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.