Komunikaty PR

Samsung zaprasza na „Randkę w ciemno” do Centrum Nauki Kopernik

2022-02-17  |  16:30
Biuro prasowe

Po dwóch latach przerwy, cieszący się dużą popularnością cykl wydarzeń, wraca do Centrum Nauki Kopernik. „Wieczór dla dorosłych. Odkrywa Samsung” odbędzie się już w najbliższy czwartek, 17 lutego w przestrzeni wystaw. Na odwiedzających czekać będą niezwykłe eksponaty, spotkania z ekspertami czy spektakl Teatru Robotycznego.

Wieczory dla dorosłych to wyjątkowe wydarzenia, które odbywają się raz w miesiącu, już po standardowych godzinach zwiedzania (od 19.00 do 22.00). Każde takie spotkanie skupia się wokół innego obszaru tematycznego. Na zwiedzających zawsze czekają liczne atrakcje – ponad 300 interaktywnych i multimedialnych eksponatów na czterech wystawach, pokazy w Planetarium i Teatrze Wysokich Napięć, spektakle w Teatrze Robotycznym czy zajęcia w Majsterni.

Najbliższy wieczór pt. „Randka w ciemno”, który odbędzie się 17 lutego, poświęcony będzie tematyce miłości. W programie przewidziane są spotkania z ekspertami, którzy opowiedzą m.in. o historii randkowania oraz aplikacjach miłości. Z kolei w ramach wystawy „Przyszłość jest dziś” będzie można obejrzeć nieduży, szklany klosz, w którym wyświetlany jest hologram dziewczyny. Wystawa ma na celu rozpoczęcie dyskusji na temat tego, czy wirtualna osoba jest w stanie zastąpić tę realną. Przy okazji będzie można zobaczyć kilka wystaw czasowych i stałych oraz zajrzeć do Planetarium. Nie zabraknie także występu Teatru Robotycznego, który zaprezentuje adaptację opowiadania Stanisława Lema  „O królewiczu Ferrycym i królewnie Krystali”.

Ponad dekada współpracy

„Wieczory dla dorosłych” organizowane są we współpracy z firmą Samsung – partnerem strategicznym Centrum Nauki Kopernik już od ponad 10 lat. W ramach partnerstwa firma podjęła się także organizacji kilku innych wydarzeń, takich jak strefa „Samsung, aż chce się oddychać”, której celem jest edukacja na temat jakości powietrza czy „Dnia Odkrywców”, czyli corocznego święta nauki, zabawy i technologii, podczas którego wstęp do Centrum Nauki Kopernik jest bezpłatny. Samsung został także Partnerem Głównym Pracowni Przewrotu Kopernikańskiego, wraz z którą będzie realizować projekty związane z technologiami w edukacji czy rozwojem smart city.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.