Komunikaty PR

Selfie Space – Edycja Pop-Up w Blue City

2021-08-26  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Koniec wakacji nie musi oznaczać końca dobrej zabawy. Fani robienia zdjęć  i kreatywnego spędzania czasu z pewnością docenią interaktywną wystawę Selfie Space, które będzie dostępna w Blue City od 30 sierpnia do 10 września.

Wydarzenie oferuje aż siedem unikatowych przestrzeni do tworzenia niezwykłych zdjęć i filmów, które na Instagramie czy nagraniach na TikToku będą wyglądać wyjątkowo atrakcyjnie.

FlowerBox: Kameralny zaułek z piękną drewnianą huśtawką wśród romantycznej pastelowej aranżacji kwiatowej, do wykonania której użytych zostało aż 1400 kwiatów. To miejsce wprost inspiruje do fotografii w zwiewnych, jasnych stylizacjach. 

ColorBox: To prawdziwe szaleństwo pozytywnych kolorów! Wejście do tego Instaboxu gwarantuje, że poczujesz dziecięcą radość i beztroskę. Zrobisz tu świetne zdjęcia w ruchu
i zabawne boomerangi.

RainBox: Żółto-niebieskie energetyczne miejsce z minimalistyczną, zaskakującą scenografią, która dzięki zabawie kolorem i podwieszonym parasolem pozwala na wiele interpretacji
i pomysłów na unikatową fotkę. 

YellowBox: Dasz radę przejść obok niego i nie powiedzieć "wow"? Ta scenografia jest prawdziwą bombą pozytywnej energii! No, bo kto nie uśmiechnie się na widok żółtej, bajkowej wanny z 2 000 szt. małych, żółtych, gumowych kaczuszek? 

2sidesBox: Motyw dwukolorowej kawiarni, która idealnie po środku dzieli przestrzeń kolorem fuksji i granatu. Stanowi świetną aranżację do fotek we dwoje. Dwie osoby, dwa temperamenty, dwa kolory. Różne, a jednak pasujące do siebie osobowości! 

Lovely Point: Lekka, delikatna scenografia z wachlarzami w bieli, różu i fuksji. Pośród podwieszonych wachlarzy można poczuć się jak w bajkowej krainie.

Sweet Cafe: Złoto i pudrowy róż to duet idealny. Miękkie, welurowe obicia foteli i ścian oraz dopracowane w najmniejszych szczegółach detale kobiecej kawiarni sprawią, że poczujecie się tu przytulnie i wyjątkowo. To właśnie to, czego potrzeba do najpiękniejszego selfie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.