Sen bogów, idealnie dopasowana oferta Hypnos Contract Beds
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Sen to zdrowie
- W łóżku spędzamy średnio aż jedną trzecią życia i warto pamiętać, że nie ma drugiego takiego mebla, który by w tak dużym stopniu wpływał na nasze samopoczucie i zdrowie. O to, by kręgosłup w nocy pozostawał w linii prostej, a każdy centymetr ciała miał podparcie dba właśnie materac. Nieodpowiedni powoduje, że w nocy się wybudzamy, co z kolei prowadzi do zaburzenia głębokiej fazy snu, a ona jest kluczowa, jeśli chodzi o regenerację - przekonuje Bartłomiej Świtkowski, ekspert w dziedzinie dobrego snu, właściciel Home & Hotel Solutions, przedstawiciela Hypnos Contract Beds w Polsce.
Piąte pokolenie
Hypnos to brytyjska firma rodzinna o ponad stuletniej tradycji. Wielokrotnie nagradzana, od pokoleń związana z rodziną królewską. W 1929 roku za swoje produkty otrzymała akredytację brytyjskiej rodziny królewskiej – Royal Warrant of Appointment i może się nią szczycić do dziś. Hypnos wytwarza łóżka tradycyjnymi, rzemieślniczymi metodami. Czerpie z tradycji, wykorzystując jednocześnie najnowsze badania i technologie. Ręcznie wykonane w warsztatach w Buckinghamshire materace i łóżka Hypnos można znaleźć na luksusowych jachtach, w pałacach i najlepszych hotelach.
Dookoła świata
Hypnos Contract Beds jest czołowym dostawcą łóżek hotelowych nie tylko w Europie, lecz
i na całym świecie. Eksperci marki wiedzą, że każdy hotel i każdy z gości ma odmienne potrzeby i oczekiwania. Dlatego rozwiązania, które proponuje brytyjska firma są bardzo zróżnicowane, dopasowane do rodzaju obiektu i wielkości hotelowego pokoju. Także oferta marki reprezentowanej w Polsce przez Home& Hotel Solutions (www.hhsolutions.pl) pod względem wzornictwa jest różnorodna. Hypnos Contract Beds jest dedykowanym dostawcą łóżek i materacy do renomowanych sieci hotelowych takich jak Marriott International, InterContinental Hotel Group, The RoccoForte Collection, Campbell Gray Hotels, Premier Inn, Corinthia, Millennium, Jumeirah i Van der Valk, a także w uroczych hotelach butikowych. W Polsce najlepiej wyspać możemy się w Katowicach, w Court Yard by Marriott i Marriott Moxy, w Warszawie - Marriott Renaissance, w Court Yard by Marriott i Marriott Moxy w Szczecinie oraz w poznańskim Marriott Moxy i rzeszowskim Holiday Inn Express, a także w hotelu Quadrille Relais & Châteaux w Gdyni, Aries Hotel & Spa w Zakopanem oraz w Wiśle, Nicolaus Hotel & Culinary w Toruniu.
Osiem kroków ku doskonałości
Wyspecjalizowany zespół zarządzania projektami zapewnia klientom serwis składający się
z ośmiu etapów. Począwszy od konsultacji i stworzenia projektu na specjalne zamówienie, poprzez dostawę, instalację, aż po utylizację starego łóżka oraz dożywotnie wsparcie marketingowe. To połączenie korzyści praktycznych i finansowych jest tym, co wyróżnia łóżka kontraktowe marki Hypnos. Na doskonałość serwisu wpływa niewątpliwie rozległa sieć przedstawicieli zaopatrujących klientów hotelowych lokalnie. Zespół wyspecjalizowanych przedstawicieli hotelarstwa kontraktowego znajduje się także w Polsce.
Bezpiecznie, higienicznie, wygodnie
Na wysoką jakość materacy Hypnos Contract Beds mają wpływ dziesiątki elementów, między innymi: wypełnienie, tkaniny, ognioodporność, fachowe pikowanie, które zwiększa trwałość produktu, środki zapobiegające owadom, przewiewność, konfiguracja sprężyn kieszeniowych. Technologia HypnosProtect ™ zapewnia najbezpieczniejsze, najczystsze i najzdrowsze środowisko do spania. AntiBug Hypnos Protect™ to skuteczna ochrona przed rozmnażaniem się roztoczy, pluskiew, bakterii oraz powstawaniem grzybów. Każdy z materacy poddawany jest specjalnym testom – Pressure Mapping (mapowaniu nacisku). Testy te mają za zadanie zbadanie siły nacisku z jaką ciało oddziałuje na materac. To najważniejsze, by hotelowy gość niezależnie od postury, wzrostu, wagi czuł taki sam, doskonały komfort snu. Wszystkie łóżka i materace Hypnos posiadają aktualne, bardzo wysokie atesty trudnopalności CRIB-5. Pięcioletnia gwarancja świadczy o trwałości produktów Hypnos Contract Beds.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.