Komunikaty PR

Seniorzy z Wrocławia obdarowani przed Wielkanocą

2021-04-02  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Właśnie zakończyło się dostarczanie paczek do niewidomych i niedowidzących seniorów z Wrocławia. Zawartość paczek z pewnością umili im Wielkanoc. W pomoc zaangażowało się centrum Magnolia Park i działające w nim sklepy.

Świąteczne paczki trafiły do mieszkających we Wrocławiu podopiecznych Dolnośląskiego Okręgu Polskiego Związku Niewidomych. Wybrano 60 najbardziej potrzebujących osób, które otrzymały artykuły spożywcze, w tym cukiernicze wypieki, na świąteczny stół. Zawartość paczek ufundowało centrum handlowe Magnolia Park. – Zaangażowaliśmy się w lokalną akcję wraz z Cukiernią Sowa i hipermarketem Carrefour, aby pomóc zorganizować nadchodzące święta osobom, którym trudno jest zrobić to samodzielnie – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Tego typu akcje są ważnym elementem naszej strategii. Jesteśmy centrum zaangażowanym w działania społeczne i troszczymy się o mieszkańców naszego miasta – dodaje.

Akcję zorganizowano w ramach programu „Magnolia Park pomaga”. Tegoroczne wsparcie seniorów to już druga tego typu inicjatywa, którą Magnolia Park przeprowadziła z Polskim Związkiem Niewidomych. Marzena Liczmonik, wiceprezes Dolnośląskiego Okręgu PZN, wspomina radość obdarowanych osób i podkreśla, że tegoroczna edycja spotkała się z takim samym uznaniem: – Pomoc zawsze jest mile widziana, szczególnie podczas pandemii, a zwłaszcza przed świętami. Wielu seniorów nie wychodzi teraz z domu lub wychodzi okazjonalnie, dlatego tym większa jest ich wdzięczność, gdy ktoś bezinteresownie przynosi paczkę pod drzwi. To często chore, samotne osoby, które czekają na wsparcie. To bardzo ważne, żeby im pomagać.

Seniorzy znaleźli w paczkach m.in. tradycyjne wielkanocne wypieki: babki oraz mazurki od Cukierni Sowa. Pozostałe produkty spożywcze, które znalazły się w paczkach, pochodzą z hipermarketu Carrefour.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.