Seniorzy z Wrocławia obdarowani przed Wielkanocą
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Właśnie zakończyło się dostarczanie paczek do niewidomych i niedowidzących seniorów z Wrocławia. Zawartość paczek z pewnością umili im Wielkanoc. W pomoc zaangażowało się centrum Magnolia Park i działające w nim sklepy.
Świąteczne paczki trafiły do mieszkających we Wrocławiu podopiecznych Dolnośląskiego Okręgu Polskiego Związku Niewidomych. Wybrano 60 najbardziej potrzebujących osób, które otrzymały artykuły spożywcze, w tym cukiernicze wypieki, na świąteczny stół. Zawartość paczek ufundowało centrum handlowe Magnolia Park. – Zaangażowaliśmy się w lokalną akcję wraz z Cukiernią Sowa i hipermarketem Carrefour, aby pomóc zorganizować nadchodzące święta osobom, którym trudno jest zrobić to samodzielnie – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Tego typu akcje są ważnym elementem naszej strategii. Jesteśmy centrum zaangażowanym w działania społeczne i troszczymy się o mieszkańców naszego miasta – dodaje.
Akcję zorganizowano w ramach programu „Magnolia Park pomaga”. Tegoroczne wsparcie seniorów to już druga tego typu inicjatywa, którą Magnolia Park przeprowadziła z Polskim Związkiem Niewidomych. Marzena Liczmonik, wiceprezes Dolnośląskiego Okręgu PZN, wspomina radość obdarowanych osób i podkreśla, że tegoroczna edycja spotkała się z takim samym uznaniem: – Pomoc zawsze jest mile widziana, szczególnie podczas pandemii, a zwłaszcza przed świętami. Wielu seniorów nie wychodzi teraz z domu lub wychodzi okazjonalnie, dlatego tym większa jest ich wdzięczność, gdy ktoś bezinteresownie przynosi paczkę pod drzwi. To często chore, samotne osoby, które czekają na wsparcie. To bardzo ważne, żeby im pomagać.
Seniorzy znaleźli w paczkach m.in. tradycyjne wielkanocne wypieki: babki oraz mazurki od Cukierni Sowa. Pozostałe produkty spożywcze, które znalazły się w paczkach, pochodzą z hipermarketu Carrefour.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.