Komunikaty PR

Sezonowa harmonia smaków. Restauracja Nova Wola prezentuje swoje nowe menu

2023-06-28  |  10:05
Biuro prasowe

Nova Wola, restauracja zlokalizowana na pierwszym piętrze hotelu Crowne Plaza Warsaw – The HUB, na rondzie Daszyńskiego już po raz kolejny zaskakuje nowym menu, w którym nie brakuje letnich akcentów. Szef Kuchni Paweł Suchenek ponownie proponuje podróż po kulinarnej mapie Polski, ukazując staropolskie smaki w odświeżonym wydaniu.

Restauracja Nova Wola proponuje gościom autentyczną polską kuchnię w nowoczesnej odsłonie. Za serwowane dania odpowiada Paweł Suchenek – szef kuchni z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobywał, gotując w sieciach hotelowych na całym świecie, w tym w Szwajcarii, Belgii, Wielkiej Brytanii, Armenii czy Katarze.

– Polska kuchnia od wieków korzysta z bogactwa przyrody, co przenieśliśmy także do kuchni restauracji Nova Wola, regularnie prezentując naszym gościom nowe menu. Dostosowujemy je do zmieniającej się pogody, aby serwować tylko najświeższe i najsmaczniejsze składniki, które są dostępne w danym sezonie i pochodzą od lokalnych dostawców. Tym razem w karcie znalazły się nowości na bazie sezonowych warzyw – sałaty czy zielonego groszku – a także wyjątkowy wybór mięs i świeżych ryb – mówi Paweł Suchenek, szef kuchni w restauracji Nova Wola.

Autentyczne staropolskie mięsa i doskonała selekcja ryb

Wśród nowych propozycji restauracji Nova Wola znalazły się zarówno pozycje skierowane do wegetarian, jak i fanów dań mięsnych oraz ryb.

Barszcz czerwony z tłuczonymi ziemniakami i jajkiem na miękko czy sałatka z kalarepy z pesto z trybuli i prażonymi orzechami laskowymi to propozycje, które z pewnością zadowolą miłośników kuchni jarskiej. Wśród nowości znalazł się także staropolski żurek z suszonymi grzybami i białą kiełbasą, sałatka z pstrąga oraz smażona wątróbka z cebulą i jabłkiem.

Na dania główne szef kuchni Paweł Suchenek serwuje ryby – pieczonego pstrąga z czarną soczewicą, warzywami i sosem maślanym, a także smażony filet z suma z duszonymi grzybami i rakami w maślanej emulsji. W nowej karcie nie mogło zabraknąć mięs, stanowiących podstawę staropolskiej kuchni. Mowa tutaj o giczy jagnięcej z ziemniaczanym purée, warzywami sezonowymi i sosem z czerwonego wina, która wprost rozpływa się w ustach. Na uwagę amatorów mięsa zasługuje także aromatyczna pierś z kaczki z tarte tatin z polskich jabłek i sosem winnym z żurawiną. Dla fanów lżejszej kuchni bezmięsnej przygotowano natomiast leniwe kluski, serwowane w towarzystwie twarogu, śmietany i bułki tartej. Na deser szef kuchni proponuje tartę jabłkowo-gruszkową z budyniem i lodami śmietankowymi oraz torcik kokosowy z mango i marakują.

Ponadto, w karcie znajdują się niezmiennie klasyczne dania polskiej kuchni w nowoczesnym wydaniu, jak m.in. kaczka, tatar wołowy czy pierogi, serwowane także w większej porcji, idealnej do dzielenia się przy stole.

Menu w swojej najnowszej odsłonie obowiązywać będzie przez cały sezon letni. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.