Komunikaty PR

Sezonowa oferta Starbucks pachnąca Świętami

2021-11-22  |  01:00
Biuro prasowe

Podczas gorączki świątecznych zakupów warto trochę zwolnić i pozwolić sobie na chwilę relaksu. Idealny pretekst da nam do tego nowa odsłona pierniczkowej latte z dodatkiem kakao, Chocolatey Gingerbread Latte w zestawie z sezonowym ciastem Red Velvet. Oczywiście wśród świątecznych propozycji Starbucks nie mogło zabraknąć klasyków w postaci Gingerbread Latte o słodko-pikantnym, pierniczkowym smaku oraz Toffee Nut Latte z nutami prażonych orzechów i toffi, które idealnie rozgrzeją i wprowadzą w zimowy nastrój.

Kawa ziarnista to także idealny prezent dla bliskiego naszemu sercu kawosza! Co roku do Starbucks powraca kultowa Christmas Blend, której historia sięga 1984 roku. Kiedy mała sieć pięciu sklepów przygotowała dla swoich klientów specjalną mieszankę ziaren z Ameryki Południowej, Azji i Pacyfiku jako prezent na święta, nie spodziewano się ani ogromnych kolejek jakie natychmiast się po nią ustawiły, ani tego, że prawie 40 lat później tej mieszanki będą wyczekiwać kolejne pokolenia miłośników kawy na całym świecie. Christmas Blend to jedyna kawa, która zawiera wyjątkowe, sezonowane ziarna kawy z Sumatry, które nabierają pełni smaku przez kilka lat, dodając kawie wyjątkowych aromatów ziół, przypraw i czekolady. Dla fanów łagodniejszych i słodszych smaków idealna będzie odmiana Christmas Blonde Roast – jasno palona, charakteryzująca się słodkim, figowym smakiem z drzewnymi oraz cytrusowymi nutami. Fani nowoczesnych rozwiązań mogą również wypróbować Holiday Blend dostępną w formie kapsułek, którego nuty klonu i ziół nadają słodki, warstwowy smak.

Wiemy, że sezonowa oferta Starbucks jest gorąco wyczekiwana przez wielu fanów i to właśnie kubek Gingerbread Latte i zapach Christmas Blend stanowi dla nich idealne wprowadzenie w świąteczny nastrój. W tym roku oprócz niezbędnych klasyków wprowadzamy do menu kilka nowości, które powinny przypaść do gustu miłośnikom słodyczy i uprzyjemnić ten wyjątkowy czas. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tworzenia wyjątkowego klimatu Świąt. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Aby zachęcić do dbania o planetę także w przedświątecznym okresie, Starbucks oferuje każdemu, kto przyjdzie do kawiarni z własnym kubkiem, niezmienną zniżkę 1zł na dowolny napój. Do zainwestowania w przyszłość planety i zabierania własnego kubka kusi w sezonowej ofercie wyjątkowy reusable cup zmieniający kolory. Propozycje z bogatej oferty brandowych kubków i tumblerów na gorące i zimne napoje są także dostępne w ofercie z dostawą. Dzięki temu bez wychodzenia z domu można nie tylko posmakować sezonowych napojów Starbucks, ale także zdobyć idealny prezent świąteczny.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.