Siódma kampania społeczna Fundacji Avalon
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Do dzisiaj Fundacja zrealizowała już sześć ogólnopolskich kampanii społecznych, a w maju ogłosiła konkurs ofert na realizację kolejnej – tym razem pod roboczym tytułem “Odwrócony świat”. Kampania współfinansowana jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Założenia i cele kampanii
Ogólnopolska kampania społeczna "Odwrócony świat” zakłada emisję spotów reklamowych emitowanych w TV, radiu, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Podczas trwania całej akcji organizacja chce prowadzić szerokie działania w mediach społecznościowych, PRowe oraz współpracować z twórcami internetowymi.
Kampania ma na celu zmianę, społecznego postrzegania OzN a także społecznych podstaw, zwłaszcza w zakresie dbania o dostępność. Ma także promować ideę otwartości na osoby doświadczające różnych rodzajów niepełnosprawności w przestrzeni publicznej, zawodowej i społecznej. Kampania stanowi przedłużenie ostatniej kampanii "Niepełnosprawni, niezauważalni", która zwracała uwagę na brak widoczności oraz niezauważalność OzN w przestrzeni publicznej. U podstaw braku udziału OzN w życiu społecznym są nie tylko stereotypy i nieprawidłowe postawy wobec OzN, ale przede wszystkim kwestia dostępności.
Konkurs ofert na realizację kampanii cieszył się dużym zainteresowaniem. W zorganizowanych przez dział Komunikacji i Promocji Fundacji dwóch spotkaniach typu open call wzięło udział około 10 podmiotów, a 6 z nich złożyło oferty kompleksowe. W związku z ilością zgłoszeń Fundacja przesunęła termin wyboru agencji do 9 sierpnia. Ostatecznie Fundacja Avalon do współpracy przy kampanii społecznej “Odwrócony świat” wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia ANDO.
mówi Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji
Wszystkim agencjom zaangażowanym w proces serdecznie dziękujemy za poświęcony czas oraz zaangażowanie. Wybór agencji nie był łatwy. Otrzymaliśmy kilka ciekawych propozycji, a szczegółowa ich analiza i wybór partnera do realizacji kampanii zajął nam ponad miesiąc. To pokazuje poziom zgłoszonych propozycji. Finalnie to oferta ANDO okazała się być najbliższa założeniom zawartym we wniosku i zapytaniu ofertowym.
dodaje.
Agencja Nie Do Ogarnięcia to agencja kreatywna 360, której specjalnością są działania niestandardowe. Agencja realizowała projekty dla marek, tj. ALDI Polska, ŁOMŻA, Lubella, Pracuj.pl, oraz organizacji społecznych, tj. Fundacja Avalon, Fundacja Anny Dymnej Mimo Wszystko czy Czytaj.pl.
Kampania społeczna jest współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Fundacja Avalon to jedna z większych organizacji pożytku publicznego, wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore w Polsce. Oprócz działań w ramach bezpośredniego wsparcia osób potrzebujących, Organizacja realizuje także misję edukacji na rzecz zmiany społecznego postrzegania niepełnosprawności i osób jej doświadczających
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera ponad 14 500 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 400 mln złotych. Fundacja aktywnie działa na rzecz wsparcia dostępności.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.