Komunikaty PR

Siódma kampania społeczna Fundacji Avalon

2024-08-12  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Do dzisiaj Fundacja zrealizowała już sześć ogólnopolskich kampanii społecznych, a w maju ogłosiła konkurs ofert na realizację kolejnej – tym razem pod roboczym tytułem “Odwrócony świat”. Kampania współfinansowana jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 

Założenia i cele kampanii

Ogólnopolska kampania społeczna "Odwrócony świat” zakłada emisję spotów reklamowych emitowanych w TV, radiu, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Podczas trwania całej akcji organizacja chce prowadzić szerokie działania w mediach społecznościowych, PRowe oraz współpracować z twórcami internetowymi. 

Kampania ma na celu zmianę, społecznego postrzegania OzN a także społecznych podstaw, zwłaszcza w zakresie dbania o dostępność. Ma także promować ideę otwartości na osoby doświadczające różnych rodzajów niepełnosprawności w przestrzeni publicznej, zawodowej i społecznej. Kampania stanowi przedłużenie ostatniej kampanii "Niepełnosprawni, niezauważalni", która zwracała uwagę na brak widoczności oraz niezauważalność OzN w przestrzeni publicznej. U podstaw braku udziału OzN w życiu społecznym są nie tylko stereotypy i nieprawidłowe postawy wobec OzN, ale przede wszystkim kwestia dostępności.  

Konkurs ofert na realizację kampanii cieszył się dużym zainteresowaniem. W zorganizowanych przez dział Komunikacji i Promocji Fundacji dwóch spotkaniach typu open call wzięło udział około 10 podmiotów, a 6 z nich złożyło oferty kompleksowe. W związku z ilością zgłoszeń Fundacja przesunęła termin wyboru agencji do 9 sierpnia. Ostatecznie Fundacja Avalon do współpracy przy kampanii społecznej “Odwrócony świat” wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia ANDO.

mówi Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji

Wszystkim agencjom zaangażowanym w proces serdecznie dziękujemy za poświęcony czas oraz zaangażowanie. Wybór agencji nie był łatwy. Otrzymaliśmy kilka ciekawych propozycji, a szczegółowa ich analiza i wybór partnera do realizacji kampanii zajął nam ponad miesiąc. To pokazuje poziom zgłoszonych propozycji. Finalnie to oferta ANDO okazała się być najbliższa założeniom zawartym we wniosku i zapytaniu ofertowym.

dodaje.

Agencja Nie Do Ogarnięcia to agencja kreatywna 360, której specjalnością są działania niestandardowe. Agencja realizowała projekty dla marek, tj. ALDI Polska, ŁOMŻA, Lubella, Pracuj.pl, oraz organizacji społecznych, tj. Fundacja Avalon, Fundacja Anny Dymnej Mimo Wszystko czy Czytaj.pl. 

Kampania społeczna jest współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.


Fundacja Avalon to jedna z większych organizacji pożytku publicznego, wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore w Polsce. Oprócz działań w ramach bezpośredniego wsparcia osób potrzebujących, Organizacja realizuje także misję edukacji na rzecz zmiany społecznego postrzegania niepełnosprawności i osób jej doświadczających

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera ponad 14 500 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 400 mln złotych. Fundacja aktywnie działa na rzecz wsparcia dostępności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Te 10 powodów sprawia, że tegoroczna olimpiada w Paryżu jest wyjątkowa Biuro prasowe
2024-08-12 | 14:00

Te 10 powodów sprawia, że tegoroczna olimpiada w Paryżu jest wyjątkowa

  Trwająca olimpiada we Francji już teraz zapisała się jako jedno z najbardziej wyjątkowych wydarzeń sportowych w historii. Po stu latach od ostatnich igrzysk w tym
Styl życia Mocktaile inspirowane Azją. Gdzie ich szukać?
2024-08-12 | 12:00

Mocktaile inspirowane Azją. Gdzie ich szukać?

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób rezygnuje z alkoholu, poszukując alternatywnych form koktajli, które dostarczają równie intensywnych doznań smakowych
Styl życia Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie
2024-08-08 | 15:00

Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie

Zapoczątkowana dziesięć lat temu przez Fundację „Maraton Warszawski” akcja #BiegamDobrze jest dziś największym charytatywnym, cyklicznym, biegowym wydarzeniem w Polsce. Nic

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Podróże

Cezary Pazura: Jedziemy z żoną na Sri Lankę, gdzie mamy program naszpikowany emocjami. Będziemy się poruszać pociągami, helikopterami i jeździć na słoniach

Na mapie letnich wyjazdów aktora w tym roku pojawiły się Portugalia i Sri Lanka. Pierwsza wyprawa już za nim. Cezary Pazura zaznacza, że udało mu się wypocząć i poznać kraj położony na Półwyspie Iberyjskim niemal „od podszewki”, ponieważ pokazywał mu go znajomy mieszkający tam od lat. Teraz z kolei wraz z żoną szykują się już na następną podróż, na wyspę Cejlon. Obszerna relacja z tej wyprawy pojawi się w ich mediach społecznościowych.

Problemy społeczne

Ginekolodzy biją na alarm: przyszły tata to nie tylko dawca nasienia. Mężczyźni nadal zbyt rzadko uczestniczą w przygotowaniach do ciąży

Mniej niż co trzeci mężczyzna szuka informacji na temat tego, jak się przygotować do poczęcia dziecka, a 42 proc. zdecydowało się wcześniej na zbadanie jakości nasienia – wynika z raportu opracowanego przez NutroPharmę na potrzeby kampanii „Dziecko wspólna sprawa”. O suplementację przed ciążą dba podobny odsetek przyszłych ojców, podczas gdy wśród przyszłych mam jest on dwukrotnie wyższy. Tymczasem – jak przypominają lekarze położnicy i ginekolodzy – materiał genetyczny ojca jest tak samo ważny jak matki. Ma wpływ nie tylko na to, jakie cechy będzie mieć dziecko, ale też na jego zdrowie oraz na prawidłowy przebieg ciąży.