Komunikaty PR

Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant

2023-03-20  |  01:00
Biuro prasowe

Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki; od marca jest on emitowany przy wybranych programach VOD.

W spocie pojawiła się 5-osobowa rodzina Słodkich, prezentująca zarówno pokolenie Alfa, jak i generację Y czy Silver Tsunami. Każdy z członków jest inny, ale łączy ich jedno – miłość do wspólnych chwil i słabość do gotowania. Trend pielęgnowania bliskich relacji i eksperymentowania w kuchni świetnie koresponduje z fundamentalnymi wartościami marki. Dlatego dla agencji Soul & Mind, koordynującej wdrożenie strategii Słodkie Łączy, oczywistym było nawiązanie w spocie do sprawdzonych emocji.

Państwo Słodcy to polska rodzina „upper mainstream”, w której pieczenie i ucztowanie to nie tylko świetna zabawa, ale najlepszy sposób na budowanie więzi. Zabawne perypetie rodziny i kota Lukra można śledzić na www.diamant.pl oraz w oficjalnych kanałach Social Media. Spot reklamowy będzie emitowany przy wybranych programach VOD oraz na YouTube od marca 2023 roku. Celem komunikacji jest budowanie spontanicznej rozpoznawalności, ale i ocieplenie wizerunku jako marki bliskiej milionom Polaków.

– Zauważamy wzrost zainteresowania materiałami video, dlatego naturalnym było stworzenie spotu reklamowego, który jest kolejnym krokiem ocieplania wizerunku i przybliżenia konsumentom marki Diamant. W trakcie kampanii chcemy przedstawić członków rodziny i zaprezentować ich różnorodne charaktery. Wierzymy, że wiele polskich rodzin utożsami się z naszymi bohaterami, a my zachęcimy ich do wspólnych chwil przy słodkich wypiekach – powiedziała Kamila Sikorska, Marketing Manager marki Diamant w Pfeifer & Langen Polska.

Dodatkowo, wsparciem komunikacyjnym będą działania digitalowe (w tym kampanie banerowe i kampanie w Social Mediach), a także stała rubryka w tytułach największego dziś wydawnictwa poradnikowego Bauer. Działania z wykorzystaniem product placementu wraz z pozytywnymi emocjami rodzinnymi wzmocnią influencerzy promując hashtag #slodkielaczy.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=H4eN8CX7LcQ

Więcej informacji o akcji i produktach marki Diamant na  www.diamant.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.