Komunikaty PR

Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant

2023-03-20  |  01:00
Biuro prasowe

Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki; od marca jest on emitowany przy wybranych programach VOD.

W spocie pojawiła się 5-osobowa rodzina Słodkich, prezentująca zarówno pokolenie Alfa, jak i generację Y czy Silver Tsunami. Każdy z członków jest inny, ale łączy ich jedno – miłość do wspólnych chwil i słabość do gotowania. Trend pielęgnowania bliskich relacji i eksperymentowania w kuchni świetnie koresponduje z fundamentalnymi wartościami marki. Dlatego dla agencji Soul & Mind, koordynującej wdrożenie strategii Słodkie Łączy, oczywistym było nawiązanie w spocie do sprawdzonych emocji.

Państwo Słodcy to polska rodzina „upper mainstream”, w której pieczenie i ucztowanie to nie tylko świetna zabawa, ale najlepszy sposób na budowanie więzi. Zabawne perypetie rodziny i kota Lukra można śledzić na www.diamant.pl oraz w oficjalnych kanałach Social Media. Spot reklamowy będzie emitowany przy wybranych programach VOD oraz na YouTube od marca 2023 roku. Celem komunikacji jest budowanie spontanicznej rozpoznawalności, ale i ocieplenie wizerunku jako marki bliskiej milionom Polaków.

– Zauważamy wzrost zainteresowania materiałami video, dlatego naturalnym było stworzenie spotu reklamowego, który jest kolejnym krokiem ocieplania wizerunku i przybliżenia konsumentom marki Diamant. W trakcie kampanii chcemy przedstawić członków rodziny i zaprezentować ich różnorodne charaktery. Wierzymy, że wiele polskich rodzin utożsami się z naszymi bohaterami, a my zachęcimy ich do wspólnych chwil przy słodkich wypiekach – powiedziała Kamila Sikorska, Marketing Manager marki Diamant w Pfeifer & Langen Polska.

Dodatkowo, wsparciem komunikacyjnym będą działania digitalowe (w tym kampanie banerowe i kampanie w Social Mediach), a także stała rubryka w tytułach największego dziś wydawnictwa poradnikowego Bauer. Działania z wykorzystaniem product placementu wraz z pozytywnymi emocjami rodzinnymi wzmocnią influencerzy promując hashtag #slodkielaczy.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=H4eN8CX7LcQ

Więcej informacji o akcji i produktach marki Diamant na  www.diamant.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.