Komunikaty PR

Słodkie „lądowanie” w centrum Warszawy za nami

2021-09-09  |  13:00
Biuro prasowe

Blisko 4 tysiące batonów, jedyna niepowtarzalna replika samolotu RWD-13 oraz niezliczona ilość uśmiechów w blasku słońca – tak w tym roku celebrowano Dzień Czekolady na Placu Defilad. Obecność repliki samolotu RWD-13, którego dawnym właściciel był sam Jan Wedel, w centrum stolicy zapowiadała również premierę nowego serialu ,,Receptura”. 

W ostatnią sobotę na Placu Defilad miało miejsce niecodziennie świętowanie Dnia Czekolady. Samolot RWD-13, który „wylądował” w Warszawie był atrakcją, która cieszyła zarówno starszych, jak i młodszych przechodniów. Oczywiście w ten dzień nie mogło zbraknąć słodkości. Z uwagi na to, że w serialu ,,Receptura” ogromną rolę odgrywają pianki Ptasie Mleczko®, 4 września marka E.Wedel zagwarantowała odwiedzającym kultowy przysmak  – tym razem w formie batonika.  

Jan Wedel, był zarówno wybitnym cukiernikiem i dyrektorem Fabryki Czekolady, jak i zdolnym marketingowcem. Jego pomysły wyprzedzały czasy, w których żył i wyobraźnie niejednego przedsiębiorcy. Zakupiony przez niego samolot RWD-13 stał się więcej niż latającą maszyną, został narzędziem do tworzenia reklam – rozrzucano z niego cukierki nad polskimi plażami, a także ulotki na warszawskich wydarzeniach. Z ogromnym podziwem wspominamy kreatywne dokonania Jana Wedla, a jednocześnie wiemy, jak wysoko zawiesił poprzeczkę. Świętując 170-lecie marki E.Wedel chcieliśmy zapewnić wielbicielom czekolady równie ciekawe atrakcje, jak te które Jan Wedel wdrażał w życie w latach 30. Stąd pomysł na serial ,,Receptura”, który łączy rozrywkę z opowieścią o bogatej historii najstarszej polskiej marki czekolady - mówi Dominika Igielińska, Branded Content Manager E.Wedel

,,Receptura” – rozrywka i historia w jednym

Model samolotu zobaczymy w nowej produkcji ,,Receptura”, którą możemy oglądać na TVN o godz. 21.30 w każdą niedzielę, a także na Player.pl. Serial „Receptura” to sześcioodcinkowa opowieść rozgrywająca się równolegle w okresie międzywojennym oraz teraźniejszości, w intrygujący sposób przeplata ze sobą perspektywę tradycji ze współczesnością. Serial jest niekonwencjonalną formą celebracji jubileuszu - 170-tych urodzin E.Wedel. ,,Receptura” nie tylko oferuje widzom ciekawą rozrywkę i relaks, ale także przybliża barwną postać Jana Wedla (w tej roli Jacek Koman), który był wielkim innowatorem słodkiego przedsiębiorstwa, filantropem oraz szanowanym warszawiakiem.

„Receptura” emisja w każdą niedzielę o 21:30 TVN, a także na Player.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.