Słodkie święto miłości!
Nic zatem dziwnego, że pyszne, czekoladowe słodkości są tak często wybierane na upominki dla tych, których kochamy. A ponieważ zawsze chcemy ich obdarowywać tym, co najlepsze – taka też powinna być czekolada, którą im sprezentujemy. Stworzona z pasją, z wysokiej jakości ziaren kakaowca, z ulubionymi dodatkami – i do tego w opakowaniu, którego różowy kolor podkreśli walentynkową atmosferę. Oto czekoladowe smakołyki Terravity – idealne, by wyrazić ciepłe uczucia.
Zawsze pamiętamy o tych, których kochamy, ale to właśnie Walentynki stały się dniem, w którym w szczególny sposób wyrażamy nasze uczucia, podkreślając je także upominkami. Taki gest ucieszy wszystkich naszych bliskich, dlatego walentynkowym szczęściem warto też obdarować przyjaciół czy członków rodziny.
Czekoladowe podarunki od wieków są na szczycie listy zarówno najchętniej wręczanych, jak i otrzymywanych. Aksamitna, rozpływająca się w ustach czekolada wprowadza nas w stan błogiej przyjemności i jest wprost stworzona do tego, by dzielić się nią z ukochaną osobą. Będzie nie tylko wyjątkowo trafionym prezentem, ale też najlepszym i najprostszym pomysłem na deser zwieńczający walentynkową kolację.
Czekolady Terravita to prawdziwa przyjemność dla zmysłów! Rozkosznie słodkie, wyjątkowo aksamitne, zachwycające oryginalnymi kompozycjami smakowymi. I oczywiście w różowym kolorze, nieodzownie kojarzącym się z miłością do naszych bliskich – i do czekolady.
Czekolada Terravita mleczna 32% jogurtowo-malinowa – poduszeczki z mlecznej czekolady kryją w sobie dwuwarstwowe nadzienie – delikatne jogurtowe i orzeźwiające malinowe. Dwa tak różne smaki, które jednocześnie tworzą duet idealny – zupełnie tak samo czasem bywa w miłości! Ta czekolada zachwyci nawet najbardziej wymagających miłośników słodkości.
Czekolada Terravita mleczna 32% jogurtowo-truskawkowa - czekolada i truskawki to ponadczasowe i niezwykle sensualne połączenie. Jednym przypomina niewinny smak lata, innym przywodzi na myśl romantyczne randki. Czekolada mleczna z nadzieniem jogurtowo-truskawkowym zapewni kubkom smakowym niesamowite doznania. Delikatna w smaku, o aksamitnej konsystencji. Chyba właśnie tak smakuje miłość!
Czekolada Terravita Chocola mleczna z liofilizowanymi truskawkami Chocola - wyśmienita czekolada, super dodatki i eleganckie opakowanie – oto Chocola, wyjątkowa tabliczka na wyjątkowe okazje! Jej bazę stanowi doskonała, aksamitna czekolada mleczna z naturalną wanilią, której smak przełamują intensywnie owocowe nuty, dzięki posypce z liofilizowanych truskawek. Wyjątkowo prezentuje się jej różowe opakowanie z okienkiem w kształcie serca – tak, by można zobaczyć tę czekoladową przyjemność, jeszcze zanim jej posmakujemy. W tej czekoladzie można się zakochać…

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.