Komunikaty PR

Słodkie święto miłości!

2022-02-14  |  17:10
Biuro prasowe

Nic zatem dziwnego, że pyszne, czekoladowe słodkości są tak często wybierane na upominki dla tych, których kochamy. A ponieważ zawsze chcemy ich obdarowywać tym, co najlepsze – taka też powinna być czekolada, którą im sprezentujemy. Stworzona z pasją, z wysokiej jakości ziaren kakaowca, z ulubionymi dodatkami – i do tego w opakowaniu, którego różowy kolor podkreśli walentynkową atmosferę. Oto czekoladowe smakołyki Terravity – idealne, by wyrazić ciepłe uczucia.

Zawsze pamiętamy o tych, których kochamy, ale to właśnie Walentynki stały się dniem, w którym w szczególny sposób wyrażamy nasze uczucia, podkreślając je także upominkami. Taki gest ucieszy wszystkich naszych bliskich, dlatego walentynkowym szczęściem warto też obdarować przyjaciół czy członków rodziny.

Czekoladowe podarunki od wieków są na szczycie listy zarówno najchętniej wręczanych, jak i otrzymywanych. Aksamitna, rozpływająca się w ustach czekolada wprowadza nas w stan błogiej przyjemności i jest wprost stworzona do tego, by dzielić się nią z ukochaną osobą. Będzie nie tylko wyjątkowo trafionym prezentem, ale też najlepszym i najprostszym pomysłem na deser zwieńczający walentynkową kolację.

Czekolady Terravita to prawdziwa przyjemność dla zmysłów! Rozkosznie słodkie, wyjątkowo aksamitne, zachwycające oryginalnymi kompozycjami smakowymi. I oczywiście w różowym kolorze, nieodzownie kojarzącym się z miłością do naszych bliskich – i do czekolady.

Czekolada Terravita mleczna 32% jogurtowo-malinowa – poduszeczki z mlecznej czekolady kryją w sobie dwuwarstwowe nadzienie – delikatne jogurtowe i orzeźwiające malinowe. Dwa tak różne smaki, które jednocześnie tworzą  duet idealny – zupełnie tak samo czasem bywa w miłości! Ta czekolada zachwyci nawet najbardziej wymagających miłośników słodkości.

Czekolada Terravita mleczna 32% jogurtowo-truskawkowa - czekolada i truskawki to ponadczasowe i niezwykle sensualne połączenie. Jednym przypomina niewinny smak lata, innym przywodzi na myśl romantyczne randki. Czekolada mleczna z nadzieniem jogurtowo-truskawkowym zapewni kubkom smakowym niesamowite doznania. Delikatna w smaku, o aksamitnej konsystencji. Chyba właśnie tak smakuje miłość!

Czekolada Terravita Chocola mleczna z liofilizowanymi truskawkami Chocola - wyśmienita czekolada, super dodatki i eleganckie opakowanie – oto Chocola, wyjątkowa tabliczka na wyjątkowe okazje! Jej bazę stanowi doskonała, aksamitna czekolada mleczna z naturalną wanilią, której smak przełamują intensywnie owocowe nuty, dzięki posypce z liofilizowanych truskawek. Wyjątkowo prezentuje się jej różowe opakowanie z okienkiem w kształcie serca – tak, by można zobaczyć tę czekoladową przyjemność, jeszcze zanim jej posmakujemy. W tej czekoladzie można się zakochać…

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.