Słoneczne poranki i ciepłe wieczory

Promienie słońca o poranku, śpiew ptaków, aromatyczna kawa i chwila oddechu – brzmi jak relaks w najlepszym wydaniu. Na tym letnie przyjemności jednak nie muszą się kończyć. Z Tchibo spędzisz nie tylko spokojny poranek, ale i aktywne popołudnie oraz pełen inspirujących rozmów wakacyjny wieczór. Marka ma w swoim portfolio produkty, które idealnie sprawdzą się podczas nadchodzących letnich dni.
Każdy z nas ma swój rytm dnia. To on wpływa na to, jak wyglądają nasze kalendarze czy codzienny harmonogram. A gdyby tak uwzględnić w nich czas na ulubioną kawę, kreatywne popołudnie i pyszną kolację z bliskimi? Lato i nadchodzące wakacje to doskonały czas, by urozmaicić codzienną rutynę, a znalezienie sposobów na perfekcyjny letni dzień wydaje się łatwiejsze z Tchibo.
Na początek: aromatyczny poranek
Promienie słońca sprawiają, że letnie poranki są pełne pozytywnej energii i spokoju. Niezależnie czy spędzamy je w ogrodzie, na tarasie, balkonie lub w domowym zaciszu, możemy podarować sobie chwilę relaksu, czasu na głęboki oddech i cieszenie się codziennością. Dlaczego by takiego poranka nie uzupełnić filiżanką kawy – espresso, czarnej lub mrożonej? Będzie ona jeszcze bardziej aromatyczna, kiedy do jej przygotowania wykorzystasz akumulatorowy młynek do kawy. Oczywiście najlepiej będzie smakować, jeśli wypijesz ją wprost z ulubionej szklanki, kubka czy filiżanki. Brzmi jak poranek idealny, prawda?
Popołudnie: aktywnie i komfortowo
Po chwili oddechu i relaksu nadchodzi doskonały moment na aktywność fizyczną. Letnie popołudnia spędzone w lesie, na bulwarach, czy też w pobliskim parku to recepta na zachowanie dobrej kondycji fizycznej z dozą chwili dla siebie. Podczas letnich aktywności doskonale sprawdzi się wygodna i ekologiczna odzież sportowa oraz funkcjonalne akcesoria. Tchibo ma w swojej kolekcji wszystko, czego potrzebujesz, aby jogging, wyprawa na rower, czy też długi spacer z psem po okolicy były komfortowe. Od koszulek z powłoką DryActive Plus, przez legginsy o długości 7/8, po bezszwowe biustonosze sportowe i bidon z wkładem chłodzącym, które będą doskonałymi kompanami każdego wysiłku.
Zachód słońca: rodzinnie i klimatycznie
Wieczory to czas, kiedy zwalniamy i po relaksującym poranku oraz aktywnym popołudniu chcemy cieszyć się doskonałym zakończeniem dnia. Letnie zachody słońca spędźmy z naszymi bliskimi. To dla nich zwłaszcza od święta gotujemy smaczne kolacje, kupujemy najlepsze produkty i urządzamy rodzinne przyjęcia. Dlaczego by nie celebrować wspólnie drobnych, radosnych momentów na co dzień? Wakacyjne wieczory są ku temu idealną okazją, a chwile te uzupełnią wygodne i modne kuloty połączone z satynową bluzką o pudełkowym kroju oraz miękko wyściełane sandały z profilowaną podeszwą, wykonane wewnątrz w 100% z poliestru z recyklingu. Idealny letni dzień zakończony w doskonałym stylu!
Lato to znakomity czas, aby z każdego dnia czerpać to, co najlepsze. W towarzystwie najbliższych i akompaniamencie produktów z letnich kolekcji Tchibo przekonasz się, że codzienne przyjemności czekają tuż za rogiem.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.