Smak fińskiego lata od Finlandia Botanical!
Doskonałe połączenie ziół i owoców z krystalicznie czystą Finlandia Vodka sprawi, że letnie popołudnia i długie wieczory nabiorą orzeźwiającego fińskiego twistu. Spotkania z przyjaciółmi, garden party, grille czy wakacyjne pikniki blisko natury to idealna okazja na skosztowanie nowych, oryginalnych smaków: Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża. Dwie opcje smakowe stanowią idealną bazę do letnich, oryginalnych drinków: Mint Spritz i Rose Spritz. I to wszystko bez dodatku cukru!
Kiedy krótkie i zimne dni odchodzą w niepamięć, a my możemy cieszyć się długimi, letnimi weekendami, czas wolny spędzany razem z bliskimi sam w sobie staje się idealnym pretekstem do świętowania. Długo wyczekiwane leniwe popołudnia, którym towarzyszy ciepłe słońce i śmiech przyjaciół dobiegający z ogrodu, czy wieczory pełne ulubionej muzyki, pysznego jedzenia i zapachu wakacyjnej nocy unoszącej się w powietrzu. Te momenty już niedługo staną się naszą rzeczywistością, a Finlandia Botanical będzie ich idealnym uzupełnieniem. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach smakowych Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża, dla których inspiracją było fińskie lato spędzane na łonie nieskazitelnej nordyckiej natury. Finlandia Botanical powstała na bazie krystalicznie czystej wody filtrowanej przez moreny polodowcowe oraz jęczmienia wygrzewającego się w słońcu, które nie zachodzi przez 72 dni w roku, a niebanalne smaki zawdzięcza procesowi infuzji starannie wyselekcjonowanych naturalnych owoców i ziół botanicznych.
W swoim nowym produkcie marka postawiła na autentyczność, prawdziwość i brak sztucznych dodatków – z tego właśnie powodu Finlandia Botanical nie posiada dodanego cukru ani sztucznych substancji słodzących. Obniżona zawartość alkoholu, tj. 30% powoduje, że produkt sprawdzi się znakomicie w roli bazy do letnich, lekkich drinków, które podane w pękatych kieliszkach wypełnionych lodem i świeżymi owocami, orzeźwią nawet w najgorętsze dni lata. Marka fińskich alkoholi zadbała również o naturalny design produktu, który idealnie współgra z charakterem nowego trunku. Minimalistycznie zaprojektowana butelka Finlandii Botanical przyciąga wzrok i sprawia, że alkohol pięknie komponuje się na stole w towarzystwie ziół i kwiatów.
Finlandia Botanical to najwyższej jakości propozycja od Finlandia Vodka, która dzięki swojej lekkiej formule, będzie nie tylko wspaniałym towarzyszem luźnych spotkań wieczorową porą, ale odnajdzie się również w charakterze koktajlu podawanego przed posiłkiem dla zaostrzenia apetytu. Doskonale zbilansowane smaki – Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża stanowią oryginalną bazę dla orzeźwiających szprycerów, które można podawać w bardziej wytrawnej lub słodkiej formie. Nowe warianty Finlandii Botanical rewelacyjnie komponują się z tonikiem, lemoniadą, wodą gazowaną, a nawet prosecco. Poniżej przedstawiamy pomysły na najpopularniejsze koktajle tego lata, które będą świeżą alternatywą, dla dobrze znanych już drinków!
Przepisy na drinki z Finlandią Botanical:
Mint Spritz
- dużo lodu
- 1 porcja Finlandii Botanical Ogórek & Mięta
- 3 porcje toniku
- kilka kropel soku z limonki lub cytryny
- plasterki ogórka (do dekoracji)
- kilka listków mięty (do dekoracji)
Do pękatego kieliszka wsyp kilka kostek lodu, wlej 1 porcję Finlandii Botanical Ogórek & Mięta i uzupełnij drink 3 porcjami toniku. Na koniec dodaj kilka kropel soku z limonki lub cytryny. Dla bardziej smakowitego efektu drink uzupełnij wybranymi przez siebie dodatkami!
Rose Spritz
- dużo lodu
- 1 porcja Finlandii Botanical Dzika Jagoda & Róża
- 3 porcje lemoniady gazowanej
- kilka kropel soku z limonki lub cytryny
- plasterki limonki (do dekoracji)
- jadalne płatki róży (do dekoracji)
Do pękatego kieliszka wsyp kilka kostek lodu, wlej 1 porcję Finlandii Botanical Dzika Jagoda & Róża i uzupełnij drink 3 porcjami lemoniady gazowanej. Na koniec dodaj kilka kropel soku z limonki lub cytryny. Dla bardziej smakowitego efektu drink uzupełnij wybranymi przez siebie dodatkami!

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.