Komunikaty PR

Smaki jesieni w nowej kampanii Costa Coffee

2021-09-08  |  11:17
Biuro prasowe

Już 8 września startuje Kampania Jesienna Costa Coffee, w której do odkrycia będą nowe, przepyszne produkty w menu. Wśród nich znajdziemy m.in. klonowo-orzechową kawę sezonową Mapplenut Latte, obłędnie korzenne Pumpkin Latte oraz znane i lubiane Chai Latte, a także niezwykle pożywne bagietki i rozgrzewające herbaty. Fani słodkości będą ponadto zachwyceni trzema nowymi ciastami – tartą wiśniową, ciastkiem wegańskim dostępnym w dwóch wersjach oraz ciastem jabłkowo-karmelowym.

Złota Costowa jesień

Kolorowa jesień na pewno dostarczy nam wielu niezapomnianych chwil. Możemy je spędzić razem z Costa Coffee i nową Kampanią Jesienną, która na odkrycie czeka już w kawiarniach! Z rozgrzewającym kubkiem nowej kawy deserowej Mapplenut Latte, która splata ze sobą słodycz syropu klonowego z pełnymi smaku orzechami żadne chłodniejsze dni nie będą nam straszne. To iście jesienne połączenie dostarczy nam unikalnych wrażeń smakowych, dodatkowo spotęgowanych dzięki kremowej bitej śmietanie oraz kolorowej posypce. Poszukujący bardziej korzennych smaków mogą z kolei zasmakować w Pumpkin Latte – delikatna goryczka kawy, lekko spienione mleko oraz sezonowy smak dyni – ta kompozycja na pewno umili nam każdy jesienny dzień. Do menu kawiarni powracają także kawy Chai Latte w dwóch wersjach – Tiger z kardamonem i cynamonem oraz Turtle z zieloną herbatą i miodem. Kiedy potrzebujemy rozgrzania, idealnym rozwiązaniem będą też gorące herbaty Costa Coffee. Czarna z żurawiną, miodem, imbirem, rozmarynem oraz plasterkiem cytrusów trafi w gusta osób lubiących pełne charakteru połączenia smakowe, za to Herbata zielona z miodem, kurkumą, imbirem, laską cynamonu oraz cytryną na pewno pobudzi kubki smakowe swoim miksem wyrazistych przypraw.

Smaki pochodzące z serca

Wraz z nową Kampanią Jesienną, w kawiarniach Costa Coffee pojawią się przepyszne Bagietki Premium – będą one świetnym wyborem dla Gości, którzy poszukują różnorodnego smaku zamkniętego w pożywnym posiłku. Bagietka balsamico z kurczakiem zagrodowym na pewno zadowoli każdego fana idealnie doprawionego i soczystego mięsa. Dodatkowej świeżości dodają grillowane warzywa oraz szpinak, a sos aioli i musztarda BBQ wprowadzają delikatną pikanterię i wyrazistość. Dla osób, które wykluczyły ze swojej diety produkty pochodzenia zwierzęcego, pyszną opcją będzie Bagietka wegańska z wędzonym tofu. Połączenie soczystych warzyw w postaci pomidora koktajlowego, korniszona oraz szpinaku z aksamitnym, lekko ostrym tofu to prawdziwa uczta dla podniebienia. Dodatkowo majonez wegański wprowadza kremową konsystencję, która świetnie współgra z chrupkością prażonej cebuli. Niezwykle pyszną podróż po smakach morza śródziemnego zapewnią nam z kolei Bagietka w stylu francuskim z rozpływającym się w ustach serem camembert, grillowanymi warzywami i sosem algierskim oraz Bagietka w stylu włoskim z Salami Napoli, pomidorkami w zalewie, gruszką i czerwonym pesto.

Słodko i przepysznie

Wśród produktów dostępnych w nowej Kampanii Jesiennej Costa Coffee każdy miłośnik słodkich smaków także znajdzie coś dla siebie. Do plejady pysznych ciast dołączają trzy nowe produkty. Tarta wiśniowa łączy soczyste i pełne słodyczy owoce z delikatnie kremową masą jogurtową oraz skarmelizowanymi płatkami migdałowymi. Wszystko to na cienkim, perfekcyjnie upieczonym spodzie. Dwa Ciasta wegańskie – z ziarnami i owocami oraz z czekoladą – to niezwykle miękkie i wypełnione smakiem słodkości, będące odpowiedzią na stale rosnącą liczbę Gości kawiarni, którzy nie spożywają produktów odzwierzęcych. Stawkę zamyka delikatne Ciasto jabłkowo-karmelowe. Jabłka dostarczą nam niezbędnych dla naszego organizmu witamin, a złoty karmel podkreśli kolor szeleszczących za oknem liści. Będzie przepysznie!

Jesienne smaki na wyciągnięci ręki

Ulubione smaki Costa Coffee czekają na skosztowanie w kawiarniach lub są możliwe do zamówienia w dowolne miejsce za pomocą Costa Delivery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.