Komunikaty PR

Smakowite święta w CH Rondo

2021-12-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Świąteczna strefa, warsztaty kulinarne i piękne dekoracje będą czekać na klientów CH Rondo w dniach 10-19 grudnia. Gwiazdkowe zakupy umili dodatkowo atrakcyjna promocja, w ramach której klienci otrzymają foremki do pieczenia oraz książkę kucharską z przepisami świątecznymi.

Do świąt zostało jeszcze trochę czasu, ale wszędzie czuć już cudowną, bożonarodzeniową atmosferę. Za oknem pojawił się pierwszy śnieg, w radiu rozbrzmiewają zimowe piosenki, a na ulicach rozbłysły iluminacje świetlne. Wyjątkowy nastrój zapanował również w CH Rondo. Wnętrze budynku ozdobiły setki światełek, a już od 10 grudnia w pobliżu perfumerii Sephora i Kwiaciarni Olivia stanie świąteczna scenografia z wielkoformatowym domkiem z piernika, na tle której klienci będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia.

W weekendy (11-12 i 18-19 grudnia) atrakcji w CH Rondo będzie jeszcze więcej.  W tych dniach w godz. 11-19 odbędą się warsztaty kulinarne dla dzieci, podczas których mali kucharze wspólnie z opiekunami udekorują ciastka i domki z piernika. Z myślą o miłośnikach gotowania CH Rondo przygotowało dla klientów również konkurs na najciekawszy przepis tradycyjnych specjałów świątecznych. Więcej szczegółów można znaleźć na Facebooku centrum.

W dniach 10-19 grudnia na wszystkich klientów CH Rondo będzie też czekać atrakcyjna promocja. Osoby, które zrobią w tych dniach zakupy za minimum 150 zł otrzymają w prezencie świąteczny zestaw kulinarny – foremki do pieczenia oraz książkę kucharską ze specjałami świątecznymi. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym max. 1 paragon z hipermarketu na kwotę max. 50 zł).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.