Smakowity początek roku w Costa Coffee
Sięgając po aromatyczne kawy i pożywne przekąski, ta dekada nabierze niepowtarzalnego smaku. Zacznij więc pysznie rok 2021 wraz ze startem nowej Kampanii Zimowej w Costa Coffee! Do odkrycia zupełna nowość – kawa Salted Caramel Latte, przepyszna Foccacia z kaczką, a także klasyczne ciastko W-Z. A to tylko niektóre z przepysznych produktów, które czekają na Ciebie w kawiarniach Costa Coffee. Zamówisz je na wynos lub gdziekolwiek chcesz za pośrednictwem aplikacji Uber Eats.
Nowy rok, nowe smaki
Pierwsze miesiące roku to dobry czas na nowe doświadczenia, szczególnie smakowe. Nie trzeba jednak nigdzie wyjeżdżać, aby spróbować czegoś pysznego – wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee oraz odkryć nowości z Kampanii Zimowej. Na miłośników nieoczywistych smaków czeka pyszna kawa Salted Caramel Latte. Połączenie słonego i słodkiego smaku to intrygujący duet smakowy ostatnich lat. Przeciwstawne smaki nie walczą ze sobą, a uzupełniają się nawzajem tworząc coś naprawdę smakowitego. Lekka pianka, nieprawdopodobny aromat, karmelowo-kawowy smak – ta kombinacja rozkocha w sobie każdego kawosza!
Dla osób, które mają ochotę na pożywny lunch, Costa Coffee przygotowała wyśmienitą Foccacię z kaczką – połączenie kruchego drobiu ze specjalnie dobranymi przyprawami idealnie komponuje się z żurawiną i jabłkami nadając całości niesamowitego charakteru. Dla tych, którzy ze swojej diety wyłączyli mięso, Costa Coffee oferuje chrupiącą Foccacię z serem Halloumi, prosto z gorącego Cypru. Na wszystkich fanów sałatek w słoikach czeka odżywcza sałatka z tuńczykiem, jajkiem, ciecierzycą oraz szpinakiem lub ciekawa propozycja z kurczakiem balsamico, z ryżem basmati, świeżą miętą oraz sosem mango z pikantną nutką chilli. Na deser na pewno sprawdzi się zniewalająco czekoladowe ciasto W-Z. Jego głęboki kakaowy smak z lekkim aromatem rumowym oraz powidłami śliwkowymi świetnie połączy się z goryczką naszej ulubionej kawy.
Zima dla prawdziwych smakoszy
Nowe smaki w kawiarniach Costa Coffee nastroją Cię pozytywnie na nadchodzące w tym roku wyzwania. Wszystkie pyszności dostępne są w kawiarniach na wynos lub poprzez aplikacje Uber Eats Odkryj je już dziś i ciesz się tą przyjemnością!

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.