Komunikaty PR

Smartwatche Huawei z serii Watch 3 już dostępne w Polsce

2021-06-17  |  18:00
Biuro prasowe

Flagowe smartwatche Huawei z serii Watch 3, działające w oparciu o system operacyjny HarmonyOS, od dzisiaj dostępne są w Polsce. W ofercie przedsprzedażowej, która potrwa od 17 czerwca do 8 lipca, można je kupić w atrakcyjnych zestawach z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei. Watch 3 Pro i Watch 3, oprócz długiego czasu pracy na jednym ładowaniu, funkcji monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej, wyposażone są w nowe funkcje, w tym rozmowy głosowe eSIM.

 

Huawei Watch 3 Pro dostępny jest w dwóch wersjach – wersja Elite, z tytanową bransoletą, dostępna jest w rekomendowanej cenie detalicznej 2 399 zł, a wersja Classic, na skórzanym pasku, w cenie 1 999 zł. W przedsprzedaży, do 8 lipca, Watch 3 Pro dostępny jest w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds Pro.

 

Huawei Watch 3 dostępny jest w wersji Active (opaska z fluoroelastomeru) w rekomendowanej cenie detalicznej 1 699 zł lub w wersji Classic (na skórzanym pasku) za 1 799 zł. W przedsprzedaży, Huawei Watch 3 dostępny jest w zestawie ze słuchawkami bezprzewodowymi Huawei FreeBuds 4i.

 

Huawei Watch 3 Pro i Watch 3 w ofercie przedsprzedażowej dostępne są w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom oraz u operatorów T-Mobile, Orange, Play i Plus. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.

 

Ambasador marki w kampanii marketingowej

Sprzedaż najnowszych smartwatchy Huawei będzie wsparta kampanią marketingową 360 stopni z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego. Jej głównym elementem będzie kampania telewizyjna z udziałem ambasadora – spot, prezentujący najważniejsze cechy produktu, będzie można zobaczyć w największych kanałach telewizyjnych do 8 sierpnia. Kampania będzie miała również swoje odsłony w kanałach digital i social media marki, a także w postaci reklam na nośnikach zewnętrznych w największych miastach w Polsce.

 

Szlachetny design i wygoda użytkowania

Tarcza smartwatchy z serii Watch 3 pokryta jest wysokiej jakości szkłem i ma zakrzywione krawędzie. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców.

 

Spód koperty w Huawei Watch 3 Pro wykonany jest z przyjaznego dla skóry, ceramicznego materiału – dzięki temu jego powierzchnia jest przyjazna w dotyku i gładka, co pomaga w stałym i dokładnym monitorowaniu tętna. Tarcza zegarka wykonana jest ze stopu tytanu klasy lotniczej, połączonego z kryształami szafiru, co gwarantuje najwyższą jakość i trwałość. Obrotowa koronka umożliwia wygodne i precyzyjne powiększanie i pomniejszanie obrazów oraz sterowanie opcjami menu.

 

Bateria w Watch 3 Pro działa nawet do 3 tygodni na jednym ładowaniu w trybie ultra, 7 dni w trybie LTE oraz 5 dni w trybie smart (podczas korzystania z funkcji eSIM). Model Watch 3 w trybie ultra umożliwia do 2 tygodni pracy na jednym ładowaniu, natomiast w przypadku korzystania z eSIM – do 3 dni. W obydwu modelach, zaledwie 10 minut bezprzewodowego ładowania pozwala na doładowanie baterii do 20% i 15 godzin pracy w trybie LTE.

 

System HarmonyOS w najnowszej serii smartwatchy przynosi również nowy wygląd interfejsu wyświetlacza – menu aplikacji oparte jest na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Huawei Watch 3 Pro umożliwia korzystanie z tarcz w formie interaktywnej, dzięki możliwości tworzenia spersonalizowanych animacji oraz wgrywania zdjęć czy filmów (wideo w zwolnionym tempie lub filmów poklatkowych).

 

Jeszcze łatwiejsza komunikacja

Smartwatche z serii Watch 3 obsługują usługę eSIM, dzięki czemu użytkownik może korzystać z tego samego numeru telefonu w smartfonie i w smartwatchu. Usługę eSIM będzie można zamówić od lipca u operatorów T-Mobile i Orange. Szczegółów dotyczących taryf należy szukać na stronach operatorów lub w punktach.

 

Nowe smartwatche Huawei obsługują również tryb SOS, dzięki któremu w nagłych przypadkach można połączyć się telefonicznie z lokalnymi służbami ratunkowymi. Urządzenia wyposażone są w funkcje umożliwiające śledzenie informacji o taksówkach czy statusu lotu podczas podróży, bez konieczności wyjmowania smartfona.

 

W serii Watch 3 znajduje się również preinstalowany sklep z aplikacjami AppGallery, który umożliwia instalowanie dodatkowych aplikacji na urządzenie.

 

Zdrowie i kondycja pod kontrolą

Smartwatche z serii Watch 3 obsługują aż 100 trybów sportowych, w tym 19 profesjonalnych dyscyplin, 12 rodzajów aktywności na świeżym powietrzu oraz 7 treningów halowych. Urządzenia rejestrują kluczowe dane, takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Huawei Watch 3 i Watch 3 Pro wyposażone są w precyzyjny czujnik, który wykrywa temperaturę skóry na nadgarstku. Urządzenia obsługują także ulepszoną technologię TruSeen™ 4.5 z całodobowym monitorowaniem pulsu oraz natlenienia krwi SpO2, a także możliwość mierzenia poziomu stresu i jakości snu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.