Komunikaty PR

Smolasty i Tarczyński kontynuują współpracę i ogłaszają konkurs

2024-01-04  |  10:56
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Smolasty w ostatnich miesiącach rozbudził apetyt swój i fanów. Artysta zaskoczył spotem reklamowym pełnym przepychu, a teraz idzie o krok dalej i zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są unikatowe nagrody: złoty sygnet, charakterystyczne puchowe kamizelki czy designerskie okulary przeciwsłoneczne. Aby otrzymać jeden z wyjątkowych gadżetów należy stworzyć autorski przepis na hot doga z wykorzystaniem parówki marki Tarczyński. Najciekawszy i najsmaczniejszy przepis na hot doga wybierze nie kto inny, jak sam Smolasty.

W ramach kampanii "Wszyscy są parówkożercy, Smolasty też!", marka Tarczyński i artysta zapraszają do udziału w niepowtarzalnym konkursie. Zadanie jest proste, ale wymagające i pełne smaku – należy stworzyć oryginalny przepis na hot doga z wykorzystaniem parówek Tarczyński Naturalnie i zamieścić przepis na stronie www.parowkozercy.pl. Konkurs promowany jest spotem reklamowym, który zobaczyć możemy w szeroko zasięgowych mediach digital, a cała kampania obecna jest również w telewizji i salach kinowych.

Parówki są nie tylko uwielbiane w Polsce, ale mogą też wyrażać kulinarną osobowość. To jak zostaną zaserwowane, zależy od smaku, gustu i kreatywności fana parówek. Możliwości jest bez liku i wiemy, że mnóstwo młodych osób eksperymentuje np. z tym jak oryginalnie, po swojemu przyrządzić hot-doga. Właśnie to zainspirowało nas do organizacji konkursu dla wszystkich Parówkożerców. W telewizji, kinach i Internecie już można obejrzeć przebojowe spoty, w których Smolasty w swoim niepodrabialnym stylu, zachęca do udziału w wyzwaniu i prezentuje nagrody - mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Jak wynika z badań po parówki kilka razy w miesiącu lub częściej sięga nawet 75% mieszkańców naszego kraju. Królują rano, bo są jednym z najpopularniejszych produktów wykorzystywanych do przygotowania śniadania, ale coraz częściej są podstawą drugiego śniadania czy lunchu. Do najchętniej wybieranych parówek należą te produkowane przez firmę Tarczyński. Parówki z serii Tarczyński Naturalnie powstają w 100% z mięsa z szynki wieprzowej lub kurczaka i charakteryzuje je naturalnie prosty skład. Tak sprawdzony i popularny produkt aż się prosi o to, by go zaserwować w ciekawy sposób.

Parówkożerca Smolasty decyduje i rozdaje

Aby wziąć udział w kulinarnym wyzwaniu trzeba przesłać swój przepis za pośrednictwem strony parowkozercy.pl. Organizatorzy na propozycje czekają od 4 do 24 stycznia. Zwycięzcy ogłoszeni zostaną do 16 lutego.

Najciekawszy i najsmaczniejszy przepis na hot doga wybierze sam Smolasty. Łącznie wyłonionych zostanie 51 osób nominowanych do nagród. W kolejnym etapie marka Tarczyński i artysta przeprowadzą wspólny tasting 5 najciekawszych i najlepszych przepisów wyłonionych przez specjalne jury. Spośród nich Smolasty wybierze swojego ulubionego hot-doga. Autorka lub autor tego przepisu wygra nagrodę główną, którą jest złoty sygnet Parówkożerców. 50 pozostałych nominowanych otrzyma okulary przeciwsłoneczne i charakterystyczne dla popularnego wokalisty kamizelki puchowe.


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Transport

Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.