Smolasty i Tarczyński kontynuują współpracę i ogłaszają konkurs

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Smolasty w ostatnich miesiącach rozbudził apetyt swój i fanów. Artysta zaskoczył spotem reklamowym pełnym przepychu, a teraz idzie o krok dalej i zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są unikatowe nagrody: złoty sygnet, charakterystyczne puchowe kamizelki czy designerskie okulary przeciwsłoneczne. Aby otrzymać jeden z wyjątkowych gadżetów należy stworzyć autorski przepis na hot doga z wykorzystaniem parówki marki Tarczyński. Najciekawszy i najsmaczniejszy przepis na hot doga wybierze nie kto inny, jak sam Smolasty.
W ramach kampanii "Wszyscy są parówkożercy, Smolasty też!", marka Tarczyński i artysta zapraszają do udziału w niepowtarzalnym konkursie. Zadanie jest proste, ale wymagające i pełne smaku – należy stworzyć oryginalny przepis na hot doga z wykorzystaniem parówek Tarczyński Naturalnie i zamieścić przepis na stronie www.parowkozercy.pl. Konkurs promowany jest spotem reklamowym, który zobaczyć możemy w szeroko zasięgowych mediach digital, a cała kampania obecna jest również w telewizji i salach kinowych.
Parówki są nie tylko uwielbiane w Polsce, ale mogą też wyrażać kulinarną osobowość. To jak zostaną zaserwowane, zależy od smaku, gustu i kreatywności fana parówek. Możliwości jest bez liku i wiemy, że mnóstwo młodych osób eksperymentuje np. z tym jak oryginalnie, po swojemu przyrządzić hot-doga. Właśnie to zainspirowało nas do organizacji konkursu dla wszystkich Parówkożerców. W telewizji, kinach i Internecie już można obejrzeć przebojowe spoty, w których Smolasty w swoim niepodrabialnym stylu, zachęca do udziału w wyzwaniu i prezentuje nagrody - mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Jak wynika z badań po parówki kilka razy w miesiącu lub częściej sięga nawet 75% mieszkańców naszego kraju. Królują rano, bo są jednym z najpopularniejszych produktów wykorzystywanych do przygotowania śniadania, ale coraz częściej są podstawą drugiego śniadania czy lunchu. Do najchętniej wybieranych parówek należą te produkowane przez firmę Tarczyński. Parówki z serii Tarczyński Naturalnie powstają w 100% z mięsa z szynki wieprzowej lub kurczaka i charakteryzuje je naturalnie prosty skład. Tak sprawdzony i popularny produkt aż się prosi o to, by go zaserwować w ciekawy sposób.
Parówkożerca Smolasty decyduje i rozdaje
Aby wziąć udział w kulinarnym wyzwaniu trzeba przesłać swój przepis za pośrednictwem strony parowkozercy.pl. Organizatorzy na propozycje czekają od 4 do 24 stycznia. Zwycięzcy ogłoszeni zostaną do 16 lutego.
Najciekawszy i najsmaczniejszy przepis na hot doga wybierze sam Smolasty. Łącznie wyłonionych zostanie 51 osób nominowanych do nagród. W kolejnym etapie marka Tarczyński i artysta przeprowadzą wspólny tasting 5 najciekawszych i najlepszych przepisów wyłonionych przez specjalne jury. Spośród nich Smolasty wybierze swojego ulubionego hot-doga. Autorka lub autor tego przepisu wygra nagrodę główną, którą jest złoty sygnet Parówkożerców. 50 pozostałych nominowanych otrzyma okulary przeciwsłoneczne i charakterystyczne dla popularnego wokalisty kamizelki puchowe.
Kontakt dla mediów:
Jakub Głogowski
Communication Manager
Kom.: + 48 605 971 135
E-mail: jglogowski@tarczynski.pl
Grupa Tarczyński
Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.