Solidny jak cegła, ale mobilny. Oto głośnik Bluetooth Hama Power Brick 2.0
Zabawa przy grillowaniu czy piknikowaniu w parku albo na działce lub plaży z muzyką z wodoodpornego głośnika Bluetooth 5.1? Albo w trakcie wycieczki rowerowej z przyjaciółmi? Żaden problem, gdyż dzięki uchwytowi z karabińczykiem najnowszy głośnik od marki Hama można przyczepić do gałęzi, torby lub plecaka. Dysponuje on 8 W mocy i złączem USB-C, a na jednym ładowaniu potrafi grać nawet 10 godzin.
Niemiecki producent kontynuuje rozszerzanie swojego portfolio produktów audio. Po kolejnych modelach słuchawek TWS przyszła pora na głośnik mobilny, którym jest propozycja o nazwie Power Brick 2.0. Stylistycznie kłania się minimalizmowi, a jego prostokątny design z zaokrąglonymi kantami i siateczkową powierzchnią powinien spodobać się wielu fanom słuchania muzyki w plenerze. Z tyłu urządzenia umieszczono przyciski do sterowania jego funkcjami (włącz/wyłącz, głośność, odtwarzanie/pauza, następny utwór). Wysokość sprzętu wynosi 6 cm, szerokość 17,3 cm, głębokość 5,3 cm, zaś waga to 330 g. Jego mobilne właściwości nie są więc słowami rzuconymi na wiatr.
A propos wiatru, który często lubi przenosić pył czy kurz, te nieprzyjemne niespodzianki (tak samo jak deszcz, wilgoć i zachlapanie) są mu niestraszne. A wszystko to dzięki standardowi wodoodporności IPX4. Z parametrów technicznych warto wspomnieć, że głośnik ma 8 watów mocy, a ładuje się go poprzez niezwykle popularne teraz obustronne złącze USB typu C. Samo zasilanie energią litowo-jonowej baterii głośnika o pojemności 2500 mAh od zera do stanu pełnej gotowości zajmuje ok. trzy godziny. Warto w tym miejscu podkreślić, że poziom naładowania akumulatora wskazują diody LED.
Nie zabrakło tu też zintegrowanego zestawu głośnomówiącego, za pośrednictwem głośnika można więc prowadzić rozmowy telefoniczne. Jest również możliwość podłączenia go do smartfona, laptopa czy tabletu za pomocą przewodu dzięki klasycznemu wejściu Jack 3,5 mm.
Dodawany do zestawu karabińczyk w charakterystycznym i odcinającym się czerwonym kolorze sprawia, że głośnik Hama Power Brick 2.0 to doskonała propozycja do zabrania ze sobą na wycieczkę albo imprezę pod chmurką. Wystarczy przypiąć go do sportowej torby, plecaka lub szlufki od spodni, a ulubione brzmienia mogą towarzyszyć nam w trakcie np. pieszej czy rowerowej eskapady.
Firma Hama pomyślała o naprawdę bezprzewodowych odczuciach muzycznych stereo. Wystarczy sparować ze sobą dwa głośniki przez Bluetooth i rozmieścić je w dowolnych miejscach w pomieszczeniu (zasięg działania do 10 metrów), aby uzyskać prawdziwy dźwięk stereofoniczny.
Atuty urządzenia doskonale widać na poniższych filmikach promocyjnych:
https://www.youtube.com/watch?v=NLIipwq6pPU
https://www.youtube.com/watch?v=hzlwpTeQfQc
Głośnik Hama Power Brick 2.0 oferowany jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i białej.
Wyceniono go na około 249 zł.
Możemy liczyć na dwa lata gwarancji producenta.
Więcej szczegółów na temat tej nowości produktowej znajdziemy na stronie https://hamamobile.pl.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.