Komunikaty PR

Spacer lepszy niż zakupy

2023-06-05  |  09:15
Biuro prasowe

W okresie wiosenno-letnim wszystko budzi się do życia, a wtedy chętniej wybieramy spacer na łonie natury niż przebywanie w zatłoczonych pomieszczeniach czy rozgrzanych do czerwoności samochodach. Aż 61% Polaków przyznaje, że w tym okresie zamiast iść do sklepu wolałoby zażywać aktywności na świeżym powietrzu – tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie marki Barbora Polska.

Zakupy spożywcze przez Internet to nie tylko trend, ale także rozwiązanie, które świetnie sprawdza się w sezonie wiosenno-letnim. Potwierdzają to respondenci badania przeprowadzonego na zlecenie internetowego sklepu spożywczego Barbora Polska. Zdaniem aż 60% respondentów jest to oszczędność czasu, ponad 50% uważa, że dzięki temu unika tłumów w sklepach stacjonarnych. Blisko połowa badanych docenia fakt, że nie trzeba dźwigać ciężkich toreb, a cztery osoby na dziesięć (41%) wolą zamienić przeszukiwanie półek sklepowych na spacer. Prawie 13% badanych wskazało, że dzięki zamówieniom spożywczym online łatwiej jest zorganizować spontaniczne spotkanie na działce.

Badani zostali zapytani także o to, co zrobiliby z zaoszczędzonym w ten sposób czasem. Najwięcej odpowiedzi (61,4%) wskazywało na aktywność fizyczną na świeżym powietrzu – spacer z psem, rower, pielenie ogródka czy bieganie. Około 52% badanych przeznaczyłoby ten czas dla rodziny, a mniej więcej tyle samo wskazało na rozwijanie swoich pasji/hobby typu ścianka wspinaczkowa, basen, książka, gry planszowe itp. Co trzecia osoba wolałaby wykorzystać zaoszczędzony czas na dłuższy sen, a zaledwie 13% respondentów przyznało, że w tym czasie mogliby dłużej popracować.

Wyniki te pokazują, że Polacy wiedzą, jak ważne jest odnalezienie równowagi między obowiązkami i codzienną organizacją, a angażowaniem się w aktywności, które dają satysfakcję i zadowoleniemówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska i dodajePrzebywanie na łonie natury nie tylko sprzyja zdrowiu fizycznemu, ale także poprawia samopoczucie i równowagę psychiczną. Czas spędzony na zewnątrz ma również ogromne znaczenie dla naszych relacji społecznych. Spotkania na świeżym powietrzu, pikniki w parku, czy grillowanie na działce tworzą niesamowite okazje do budowania więzi z rodziną i przyjaciółmi. Cieszymy się, że dzięki zakupom online dajemy naszym klientom przestrzeń na spędzanie chwil z bliskimi, które są okazją do tworzenia niezapomnianych wspomnień.  

Zdaniem większości badanych, w okresie wiosenno-letnim najbardziej pożądane do kupienia przez internet są chemia gospodarcza (55%) i produkty do codziennej higieny i pielęgnacji (53%). Blisko 44% badanych chętnie zamawia produkty na grilla, takie jak brykiet, tacki, dressingi, patyczki na szaszłyki, itd. Jedna osoba na cztery kupuje przez internet suche produkty spożywcze, a około 16% - napoje.

Idąc za głosem respondentów i przenosząc część naszych codziennych obowiązków do sfery internetowej, możemy zyskać więcej czasu na odkrywanie uroków natury, spotkania w plenerze i korzystanie ze sprzyjającej pogody, a przede wszystkim pomoże nam to osiągnąć równowagę między tym co „należy”, a tym czego „chcemy”. W ten sposób mamy szansę dostarczyć skórze niezbędnej witaminy D i cieszyć się zarówno aktywnym stylem życia jak i wygodą oraz oszczędnością czasu, jaką niosą za sobą zakupy online.

W materiale wykorzystano wyniki badania, przeprowadzonego na zlecenie marki Barbora przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research w kwietniu 2023 roku, N = 1000.

Więcej informacji: www.barbora.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.