Komunikaty PR

Spacer może zdziałać cuda: Niantic świętuje Światowy Dzień Chodzenia

2023-09-30  |  12:00
Biuro prasowe

1 października obchodzimy Światowy Dzień Chodzenia. Niantic – poprzez swoje produkcje – przenosi cyfrowe przygody użytkowników na świeże powietrze i zachęca do spacerów lub innych aktywności fizycznych. Oparte na platformie AR Lightship gry zacierają granice między światem wirtualnym i rzeczywistym oraz mobilizują do odkrywania świata i ruchu. Tylko w tym roku gracze tytułów Niantic grając przeszli ponad 14,9 miliarda kilometrów!

 

Niezależnie od tego, czy chcesz ukończyć swój Pokedex, sadzisz kwiaty za pomocą Pikmin Bloom, czy polujesz na potwory w prawdziwych parkach w Monster Hunter Now, w grach Niantic liczy się każdy krok. Firma wierzy w siłę wspólnych przygód z innymi graczami i budowanie społeczności, która motywuje do ruchu, jednocześnie ciesząc się korzyściami płynącymi z przebywania na świeżym powietrzu. Potwierdzeniem tego jest sierpniowe badanie przeprowadzone wśród graczy Pokémon GO [1]:

●      72% graczy stwierdziło, że gra w Pokémon GO zachęciła ich do częstszych ćwiczeń na świeżym powietrzu.

●      68% graczy stwierdziło, że jednym z głównych powodów, dla których grają w Pokémon GO, jest zachęta do wyjścia na zewnątrz.

●      60% zawodników stwierdziło, że pomogło im to poprawić sprawność fizyczną.

●      74% graczy stwierdziło, że Pokémon GO pomogło im nawiązać nowe przyjaźnie, kontakty lub znaleźć społeczność.

 

W Niantic wierzymy, że możemy wykorzystać technologię i opierając się na „rzeczywistości” rzeczywistości rozszerzonej, zachęcić wszystkich, łącznie z nami, do wstania, wyjścia na zewnątrz i nawiązania kontaktu z ludźmi i otaczającym nas światem – mówi John Hanke, dyrektor generalny Niantic. – To jest to, do czego my, ludzie, się urodziliśmy, co jest wynikiem dwóch milionów lat ludzkiej ewolucji i w rezultacie to właśnie czyni nas najszczęśliwszymi. Technologię należy wykorzystywać do ulepszania podstawowych ludzkich doświadczeń, a nie do ich zastępowania”.

 

Oto kilka historii o pieszych przygodach z całego świata, opowiedzianych przez społeczność Odkrywców Niantic:

 

Gra Ingress

Obecnie zamiast grać w Ingress jako grę pomiędzy frakcjami, wolę odkrywać miejsca w mojej okolicy i znane miejsca podczas podróży, spacerując po portalachpowiedział Agent Ingress Shinshou-san. – Dołączenie do przygotowań do nieoficjalnych zajęć poprzez wykorzystanie umiejętności każdego Agenta i wspólne spędzanie czasu to kolejna wyjątkowa część Ingress, różniąca ją od innych gier, co sprawia mi przyjemność.

 

Peridot

Po stracie psa, który był i nadal jest dla mnie rodziną, poczułam się zagubiona i samotna. Nie chciałam wychodzić na dwór ani spotykać się z innymi – powiedziała Chantal B., Hodowca Periodów z Holandii. –Wtedy pojawił się Peridot. Posiadanie wirtualnego zwierzaka przywróciło mi uśmiech i pomogło mi znów wyjść na zewnątrz. Widok mojego Peridot biegnącego obok mnie, gdy idę na spacer, sprawia, że czuję się mniej samotny i zdrowy! Moi przyjaciele mówią, że obserwowali, jak rozkwitam wewnętrznie na nowo.

 

Pikmin Bloom

Pikmin Bloom został wydany w tym samym czasie, gdy moja żona Gianni i ja po raz pierwszy przeprowadziliśmy się do Japonii. Żyjemy w małym miasteczku, w którym jest niewielu obcokrajowców i niewiele osób mówiących po angielsku. W dniu premiery zestawu Tiny Book Decor Pikmin odwiedziliśmy naszą lokalną bibliotekę. To właśnie tam spotkaliśmy lokalnego gracza, który od razu zapytał nas „Pikmin Bloom?” z wielkim uśmiechem. Pomimo bariery językowej nie trzeba było długo czekać, aby zostać najlepszymi przyjaciółmi! Od tego czasu odbyliśmy razem wiele wycieczek objazdowych z okazji Community Days, specjalnych wydarzeń lub w poszukiwaniu nieuchwytnego wystroju Pikmin. W ostatnich latach nie byłem zbyt aktywny fizycznie, ale tej wiosny postawiłem sobie za cel codzienną jazdę na rowerze, aby zmaksymalizować liczbę monet Pikmin Bloom, niezależnie od pogody. Widziałem części mojego miasta, na które inaczej nigdy bym się nie natknął, i uwielbiam przedstawiać Gianni wszystkie nowe, fajne miejsca, które znajduję. Nie zawsze było łatwo wstać z łóżka w weekendy lub zmobilizować się po długim dniu w pracy, ale Pikmin Bloom utrzymywał mnie w motywacji i nadal nie opuściłem ani jednego dnia, odkąd zacząłem grę w kwietniu – podsumowuje John J. z Japonii.

 

Pokémon GO

Pokémon GO pomogło mi poznawać ludzi. Dzięki temu zawsze miałem z kim chodzić i grać. Pomogło mi to również utrzymać motywację do dalszego ruchu i pracy nad sobą. – zauważył Matt C., ojciec dwójki dzieci z Pensylwanii, który w zeszłym roku przeszedł 2000 mil (ponad 3200 km), grając w Pokémon GO (ok. 8 km dziennie).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.