Spersonalizowany prezent bez wychodzenia z domu? Setki pomysłów na Giftbay.pl
Zbliżające się urodziny, imieniny bądź rocznice wiążą się z odwiecznym dylematem – jaki prezent będzie najbardziej odpowiedni na daną okazję? Co wybrać, aby sprawić radość obdarowywanej osobie? Z myślą o wszystkich, którzy poszukują oryginalnych upominków powstał Giftbay.pl. Portal zawiera ponad 200 pomysłowych przedmiotów z możliwością personalizacji!
Giftbay.pl – generator pomysłów na prezent!
Poszukiwanie idealnego prezentu jeszcze nigdy nie było tak proste! Giftbay.pl został podzielony na kategorie według okazji czy osób, które chcemy podarować! Wystarczy kilka kliknięć, aby zobaczyć listę prezentów na rocznicę ślubu rodziców, imieniny szefa czy narodziny dziecka! Katalog zawiera ponad 200 produktów, dzięki czemu każdy znajdzie odpowiedni podarunek!
Prezent z osobistą dedykacją
Wszystkie prezenty dostępne na platformie Giftbay.pl podlegają personalizacji. Każdy przedmiot może zostać opatrzony dowolnym napisem, dzięki czemu stanie się jeszcze bardziej wyjątkowy i niepowtarzalny. Takie podarunki to niezwykłe pamiątki, które pamięta się latami!
#Zostańwdomu i obdaruj bliską osobę!
Czasami niewielki gest znaczy więcej niż tysiąc słów. Pamięć o drugiej osobie można wyrażać na wiele sposobów. Teraz, w czasie społecznej izolacji, kiedy spotkania osobiste z bliskimi są utrudnione, warto szczególnie pamiętać o okazywaniu uczuć. Za pośrednictwem portalu Giftbay.pl można zamówić spersonalizowany prezent, który zostanie dostarczony bezpośrednio do obdarowywanej osoby! Taka przesyłka będzie miłym zaskoczeniem, wywoła uśmiech i miłe wspomnienia!
Właścicielem platformy Giftbay.pl jest spółka Plantwear.
Międzynarodowy Dzień Hummusu 2024
Majowe przyjemności w Promenadzie!
Główka Pracuje! Port Łódź uruchamia interaktywne przestrzenie umysłowej siłki.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca
Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.
Prawo
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.