Spójrz przez okulary KFC na wakacyjną Kalifornię
Lato to czas wyjątkowych podróży, zarówno po świecie, jak i tych kulinarnych. Do odkrywania nowych smaków, także podczas lata w mieście, zachęca KFC. W tym roku marka powraca z uwielbianymi przez fanów smakami słonecznej Kalifornii – w centrum nowego, sezonowego menu znajdzie się złocisty jak Golden Gate kurczak w pomarańczowym sosie. Dodatkowo, do każdego z boxów z oferty California Summer, marka KFC dodaje letni must have, czyli stylowe okulary przeciwsłoneczne. Oferta obowiązuje od 27.06.2023 r. do wyczerpania zapasów.
Coraz dłuższe dni, coraz więcej słońca i coraz więcej smaku. Brzmi jak przepis na idealne wakacje 2023. Każdy spragniony jest słonecznej pogody i radosnego klimatu, z czego z pewnością słynie położona nad oceanem Kalifornia. Taką atmosferę w Polsce zagwarantuje teraz marka KFC, która dzięki nowej, letniej ofercie zabierze fanów na zachodnie wybrzeże USA.
Specjalnie na wakacje marka KFC wprowadza szeroką gamę produktów inspirowanych rajską Kalifornią. Nowości w menu California Summer to: Hollywood Dream Burger, Malibu Twister oraz California Rice & Bites Orange ze złocistym kurczakiem. W nowej ofercie królować będzie sos pomarańczowy, który jest kwintesencją letnich smaków.
Dodatkowo, przy zakupie dowolnego boxa z oferty California Summer, KFC podaruje swoim fanom letni niezbędnik - wyjątkowe i niezwykle stylowe okulary przeciwsłoneczne, wyposażone w filtr UV 400. Będą one stanowić świetną pamiątkę z kulinarnych podróży po smakach Kalifornii i z pewnością doskonale uzupełnią tegoroczny, wakacyjny look. Ceny zestawów zaczynają się już od 19,99 zł, a promocja obowiązuje w resturacji i w dostawie.
Oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 27 czerwca 2023 r. do wyczerpania zapasów.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.