Spółdzielnia.Koneser powiększa kulinarną rodzinę Centrum Praskiego Koneser
W Centrum Praskim Koneser w Warszawie właśnie otworzyła się nowa restauracja – Spółdzielnia.Koneser. To siostrzany lokal uwielbianego przez fanów kuchni europejskiej oraz amerykańskiej casualowego konceptu Spółdzielnia, obecnego od wielu lat w łódzkim OFF Piotrkowska. Miejsce cenione jest za swoją nieformalną atmosferę i inkluzywny charakter – nie inaczej będzie w Koneserze!
Gastrorodzina Centrum Praskiego Koneser to kilkanaście różnorodnych restauracji, barów i kawiarni. Do zlokalizowanych przy placu Konesera lokali dołącza właśnie kolejny – mająca swoje korzenie w nieodległej Łodzi Spółdzielnia.Koneser. To koncept, w którym można znaleźć dania kuchni europejskiej i amerykańskiej, dobrze zaopatrzony bar, a przede wszystkim niepowtarzalną, luźną atmosferę, na którą składają się niezobowiązujący wystrój i uśmiechnięta załoga.
– Bez względu na to czy jesteś głodny, czy najedzony, spragniony czy nasycony, chcesz bawić się, czy też chillować, Spółdzielnia to właściwy wybór. Chcąc oddać charakter restauracji, warto sięgnąć pamięcią do lat szkolnych i przypomnieć sobie największego urwisa w swojej klasie. W świecie gastronomii to właśnie my nim jesteśmy. Czasem łamiemy przyjęte konwenanse i stereotypy, ale zawsze zapewniamy dobre jedzenie i wyśmienitą atmosferę – mówi Tomasz Frant, twórca Spółdzielni.Koneser i Spółdzielni.
Spółdzielnia.Koneser to restauracja idealna na spotkanie ze znajomymi, rodzinny obiad lub niezobowiązujący, miło spędzony czas. To miejsce, do którego swobodnie można przyjść z dziećmi, swoimi zwierzęcymi pupilami i z kim tylko ma się ochotę.
– Cieszymy się, że do naszej rodziny dołącza właśnie Spółdzielnia.Koneser. To zdecydowanie bardzo klimatyczne miejsce, idealnie wpisujące się postindustrialną atmosferę Centrum Praskiego Koneser. Dodatkowo, jest ono tworzone przez ludzi z prawdziwą pasją nie tylko do gotowania, ale także zapewniania rozrywki na najwyższym poziomie – podkreśla Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor komercyjna Centrum Praskiego Koneser.
Więcej informacji o gastroofercie Centrum Praskiego Koneser można znaleźć na stronie internetowej https://konesersmakuje.pl/ oraz profilu na Facebooku.
***
Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej, zakupowej i hotelarskiej – z Hotelem Moxy Warsaw Praga. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Boska Woda i Zagroda, ORZO, Koneser Grill, Spółdzielnia.Koneser czy Setki Powodów, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji, to miejsce licznych wystaw, targów i różnego rodzaju wydarzeń oraz pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to jedno z najważniejszych miejsc na kulturalnej mapie Polski, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Wódki i Muzeum Sztuki Fantastycznej oraz nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart, Leonarda Art Gallery.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.