Komunikaty PR

Sprzątaj polskie Tatry z Biedronką

2020-08-19  |  15:00
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

To wolontariusze, którzy w ramach akcji „Czyste Tatry” zadbają o piękno gór, sprzątając je ze śmieci. Do działania przyłączyła się sieć Biedronka, wspierając akcję finansowo i zapewniając produkty spożywcze do pakietów startowych. Kto chce dołączyć do ochotników, wciąż może to zrobić.

W 2019 roku Tatrzański Park Narodowy odwiedziło 3,7 mln osób. Niestety, część z nich nie doceniła piękna gór, bo jak szacują władze Tatrzańskiego Parku Narodowego, po sezonie letnim turyści zostawili ponad 20 ton odpadów. Tak jest co roku.

Śmieci to nie tylko problem estetyczny. Są też zagrożeniem dla przyrody i zwierząt. Ja sam od ponad 25 lat jestem czynnym tatrzańskim turystą i miłośnikiem Tatr. Dlatego gorąco zapraszam do udziału w tegorocznej akcji „Czyste Tatry”. To unikalna możliwość spędzenia czasu na wolnym powietrzu w otoczeniu majestatycznych gór, połączona z dbaniem o ich piękno. Ta profesjonalnie przygotowana akcja co roku gromadzi rzeszę fantastycznych ludzi o wielkim sercu i ogromnej wrażliwości na losy naszych gór

mówi Tomasz Grzegorczyk, dyrektor działu jakości produktów świeżych i bezpieczeństwa żywności sieci sklepów Biedronka

W organizowanej przez Stowarzyszenie Czysta Polska akcji „Czyste Tatry” może wziąć udział każdy. Warunek jest jeden: dużo pozytywnej energii. O to, by uczestnikom akcji nie zabrakło jej w trakcie górskiej wędrówki zadbała sieć sklepów Biedronka, każdemu wolontariuszowi zapewniając darmowy prowiant na start. Szybkie znalezienie punktów rejestracji i oddawania zebranych odpadów ułatwią mapki dołączane do pakietu startowego. Pakiet zawiera też m.in. worki na śmieci i koszulki z ilustracją Andrzeja Mleczki.

To dla mnie osobista radość i satysfakcja, że tak rozpoznawalna i ceniona w Polsce marka jak Biedronka włącza się aktywnie w edukację ekologiczną naszego społeczeństwa. Dzięki wsparciu idei, która przyświeca projektowi „Czyste Tatry”, możemy dotrzeć z pozytywnym przekazem do milionów Polaków. Z takim partnerem jak Biedronka łatwiej wziąć na barki odpowiedzialność za poprawę kondycji środowiska naturalnego

komentuje Rafał Sonik, prezes Stowarzyszenia Czysta Polska, przedsiębiorca i kierowca rajdowy.

Sprzątasz = wygrywasz

Na wolontariuszy, którzy podzielą się w internecie swoim udziałem w sprzątaniu Tatr, czekają liczne nagrody. 10 osób, które w dniu wydarzenia opublikuje najciekawsze zdjęcia z hashtagiem #CzysteTatryzBiedronką na swoim Facebooku lub Instagramie, otrzyma pakiety z niespodzianką, a najciekawsze trzy fotografie dostaną również bony na 200 zł do wykorzystania w dowolnej Biedronce przez kolejne 6 miesięcy.

 

Nie tylko jeden dzień w roku

Biedronka wspiera Stowarzyszenie Czysta Polska nie tylko w dniu akcji sprzątania tatrzańskich szlaków. Do udziału w wydarzeniu zachęcają klientów lokalne sklepy, m.in. w Zakopanem. Na rzecz stowarzyszenia Biedronka przekazała też część dochodu ze sprzedaży książki o Eko Słodziakach. Do organizacji trafiła złotówka za każdy egzemplarz sprzedany w Światowy Dzień Środowiska (5 czerwca br.)

Do udziału w projekcie „Czyste Tatry” można się zgłosić poprzez stronę internetową stowarzyszenia lub na miejscu, w jednym z punktów rejestracji (nad Morskim Okiem, w Punkcie Informacji Turystycznej pod Gubałówką, w Kuźnicach oraz Dolinach: Kościeliskiej, Małej Łąki, Strążyskiej lub Chochołowskiej).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.