Komunikaty PR

Stalowa Woli Radość - niecodzienna akcja VIVO!

2020-05-22  |  12:56
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Kolejne ograniczenia związane z obecną sytuacją zostają regularnie znoszone, jednak nadal musimy zachowywać odpowiedni dystans społeczny i przestrzegać najważniejszych zasad bezpieczeństwa. Mimo wszystko staramy się dzielić uśmiechem i pozytywną energią z innymi. Idealną ku temu okazją jest nietypowa akcja #stalowawoliradosc przygotowana przez centrum handlowe VIVO! Stalowa Wola. Wystarczy w komentarzu, pod postem na Facebooku, umieścić swoje zdjęcie oznaczone wspomnianym hashtagiem i podzielić się swoją radością z codziennych czynności. Finał akcji zwieńczy niepowtarzalny kolaż z fotografiami klientów.  

Do 24 maja włącznie stalowowolanie mogą włączyć się w projekt przygotowany przez VIVO! Stalowa Wola. Mechanizm akcji #stalowawoliradosc jest bardzo prosty. Centrum handlowe zachęca wszystkich swoich klientów do dzielenia się dobrą energią, w tym trudnym dla nas wszystkim czasie, poprzez publikowanie zdjęć pokazujących czynności, które sprawiają nam radość. Wykonane zdjęcia należy umieścić pod postem na Facebooku, w formie komentarza opatrzonego hashtagiem #stalowawoliradosc. Zwieńczeniem akcji będzie wyjątkowy kolaż stworzony na bazie fotografii przesłanych przez klientów, który już w czerwcu opublikowany zostanie na Facebooku oraz na oficjalnej stronie www: vivo-stalowawola.pl.

Regulamin akcji dostępny jest w zakładce „Notatki” na profilu VIVO! Stalowa Wola na Facebooku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.