Stalowa Woli Radość - niecodzienna akcja VIVO!

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Kolejne ograniczenia związane z obecną sytuacją zostają regularnie znoszone, jednak nadal musimy zachowywać odpowiedni dystans społeczny i przestrzegać najważniejszych zasad bezpieczeństwa. Mimo wszystko staramy się dzielić uśmiechem i pozytywną energią z innymi. Idealną ku temu okazją jest nietypowa akcja #stalowawoliradosc przygotowana przez centrum handlowe VIVO! Stalowa Wola. Wystarczy w komentarzu, pod postem na Facebooku, umieścić swoje zdjęcie oznaczone wspomnianym hashtagiem i podzielić się swoją radością z codziennych czynności. Finał akcji zwieńczy niepowtarzalny kolaż z fotografiami klientów.
Do 24 maja włącznie stalowowolanie mogą włączyć się w projekt przygotowany przez VIVO! Stalowa Wola. Mechanizm akcji #stalowawoliradosc jest bardzo prosty. Centrum handlowe zachęca wszystkich swoich klientów do dzielenia się dobrą energią, w tym trudnym dla nas wszystkim czasie, poprzez publikowanie zdjęć pokazujących czynności, które sprawiają nam radość. Wykonane zdjęcia należy umieścić pod postem na Facebooku, w formie komentarza opatrzonego hashtagiem #stalowawoliradosc. Zwieńczeniem akcji będzie wyjątkowy kolaż stworzony na bazie fotografii przesłanych przez klientów, który już w czerwcu opublikowany zostanie na Facebooku oraz na oficjalnej stronie www: vivo-stalowawola.pl.
Regulamin akcji dostępny jest w zakładce „Notatki” na profilu VIVO! Stalowa Wola na Facebooku.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.