Starbucks prezentuje mroczne Vampire Frappuccino. W ofercie na Halloween
Szukasz pomysłów na Halloween? Od tego poniedziałku w Twojej ulubionej kawiarni Starbucks znajdziesz napój w iście wampirzym stylu! Intensywnie czekoladowy i oblany krwiście czerwonym sosem, Vampire Frappuccino to limitowany napój Starbucks, cieszący się popularnością w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Dostępny jest w Polsce tylko do 1 listopada, dlatego warto się spieszyć, jeśli chcesz go spróbować!
Niedawno na swoich kanałach społecznościowych Starbucks Polska udostępniło krótkie video utrzymane w klimacie amerykańskiego horroru. To nic innego, jak zapowiedź Halloweenowego napoju marki, czyli mrocznego i upiornego Vampire Frappuccino. Intensywnie czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym, truskawkowym sosem napój, wyjątkowo nie zawierający ani odrobiny kofeiny, dostępny jest w całej Polsce od 26 października do 1 listopada.. Dlaczego warto go spróbować? Vampire Frappuccino to połączenie upiornego nastroju Halloween i słodkiego smaku zabawy oraz idealne dopełnienie wymyślnych przebrań, koszy cukierków i rękawów pełnych psikusów! Poza tym smakuje przerażająco dobrze! Postaraj się zdobyć go jeszcze przed zachodem słońca, bo nie wiadomo co przyniesie noc...
A jeśli boisz się wyjść, pamiętaj, że od października wybrane produkty Starbucks można zamawiać szybko i wygodnie przez aplikację Glovo. To idealne rozwiązanie nie tylko dla tych wierzących w duchy, ale też dla wszystkich, którzy wieczory zwykle spędzają w domu lub ukrywają się przed kiepską pogodą. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki, desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso®.
Halloween w Starbucks
Swoje pierwsze Halloweenowe Frappuccino Starbucks wypuścił w USA i Kanadzie w 2014 roku – wtedy było to Franken Frappuccino, czyli napój o intensywnie zielonym kolorze, uzyskanym dzięki dodaniu do receptury niepozornej zielonej herbaty. Już wtedy pomysł marki wzbudził ogromne zainteresowanie wśród jej amerykańskich fanów. W zeszłym roku miłośnicy marki mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku, które szybko stało się hitem 2019 roku.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.