Starbucks prezentuje mroczne Vampire Frappuccino. W ofercie na Halloween
Szukasz pomysłów na Halloween? Od tego poniedziałku w Twojej ulubionej kawiarni Starbucks znajdziesz napój w iście wampirzym stylu! Intensywnie czekoladowy i oblany krwiście czerwonym sosem, Vampire Frappuccino to limitowany napój Starbucks, cieszący się popularnością w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Dostępny jest w Polsce tylko do 1 listopada, dlatego warto się spieszyć, jeśli chcesz go spróbować!
Niedawno na swoich kanałach społecznościowych Starbucks Polska udostępniło krótkie video utrzymane w klimacie amerykańskiego horroru. To nic innego, jak zapowiedź Halloweenowego napoju marki, czyli mrocznego i upiornego Vampire Frappuccino. Intensywnie czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym, truskawkowym sosem napój, wyjątkowo nie zawierający ani odrobiny kofeiny, dostępny jest w całej Polsce od 26 października do 1 listopada.. Dlaczego warto go spróbować? Vampire Frappuccino to połączenie upiornego nastroju Halloween i słodkiego smaku zabawy oraz idealne dopełnienie wymyślnych przebrań, koszy cukierków i rękawów pełnych psikusów! Poza tym smakuje przerażająco dobrze! Postaraj się zdobyć go jeszcze przed zachodem słońca, bo nie wiadomo co przyniesie noc...
A jeśli boisz się wyjść, pamiętaj, że od października wybrane produkty Starbucks można zamawiać szybko i wygodnie przez aplikację Glovo. To idealne rozwiązanie nie tylko dla tych wierzących w duchy, ale też dla wszystkich, którzy wieczory zwykle spędzają w domu lub ukrywają się przed kiepską pogodą. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki, desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso®.
Halloween w Starbucks
Swoje pierwsze Halloweenowe Frappuccino Starbucks wypuścił w USA i Kanadzie w 2014 roku – wtedy było to Franken Frappuccino, czyli napój o intensywnie zielonym kolorze, uzyskanym dzięki dodaniu do receptury niepozornej zielonej herbaty. Już wtedy pomysł marki wzbudził ogromne zainteresowanie wśród jej amerykańskich fanów. W zeszłym roku miłośnicy marki mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku, które szybko stało się hitem 2019 roku.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.