Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Maczfit pod hasłem Z siłą mi do twarzy
Marka Maczfit wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Tym razem firma skupiła się na promowaniu wewnętrznej siły, energii oraz przełamywaniu barier, które tylko pozornie wydają się niemożliwe do przezwyciężenia. Kampania „Z siłą mi do twarzy”, pośrednio odnosząc się do nowej rzeczywistości, z którą przyszło nam się zmierzyć, pozwala konsumentom dostrzec pozytywne aspekty zmian.
Maczfit rozpoczął działania promujące swoją nową kampanię wizerunkową „Z siłą mi do twarzy”, w ramach której marka przekonuje, że pokonywanie barier napawa dumą, a doświadczenia ostatnich miesięcy i nowa rzeczywistość, która wymusiła na nas duże zmiany w każdym obszarze życia, wyzwoliły w nas pokłady wewnętrznej siły i pozytywnej energii, z istnienia których nie zdawaliśmy sobie sprawy. Symbolem kampanii jest dumny uśmiech – naturalny, prosty, a zarazem niosący pozytywne emocje i świadczący o wewnętrznej sile i akceptacji.
– Chcemy wspierać naszych klientów w osiąganiu wewnętrznej równowagi oraz motywować ich do podejmowania wyzwań w różnych obszarach ich życia. Każdy czerpie swoją siłę do działania z czego innego – medytacji, sportu, rodziny, podróży czy realizacji swoich pasji. Opowiadając różne historie, chcemy dostarczać wielu źródeł do inspiracji i pokazywać, że w każdym z nas istnieją pokłady dobrej energii, którą można wyzwolić i przekuć w prawdziwą życiową siłę. Kampania „Z siłą mi do twarzy” jest powiązana z ideą well-being, bardzo mocno wpisaną w tożsamość marki Maczfit – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu i PR marki Maczfit.
Firma w ramach promocji nowego hasła planuje angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się pozytywną energią z bliskimi oraz szerzenia świadomości wewnętrznej siły, która tkwi w każdym z nas. Marka inspiruje do umacniania poczucia wiary w swoje możliwości, a tym samym pokonywania barier, które z pozoru wydają się trudne do przezwyciężenia. Dodatkowo zaplanowane są także warsztaty, konkursy z nagrodami oraz działania z obszaru influencer marketingu. Do sesji zdjęciowej promującej kampanię Z siłą mi do twarzy zaproszono popularnych influencerów – Elobabę, Miisszkę i Majkelso, z którymi marka współpracuje na co dzień.
– Działania strategiczne pod parasolem kampanii „Z siłą mi do twarzy” będziemy prowadzić do końca roku, głównie w kanałach digitalowych. W lipcu zaprosiliśmy na plan zdjęciowy troje influencerów – efektami sesji już wkrótce będziemy dzielić się na naszych profilach społecznościowych. Wykorzystamy w komunikacji także tradycyjne offline’owe narzędzia – dodaje Wierzbicka.
Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku – lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań.
Więcej o działaniach marki znajdziemy na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii


Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Prawo
Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.