Komunikaty PR

Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Maczfit pod hasłem Z siłą mi do twarzy

2021-08-18  |  13:20
Biuro prasowe

Marka Maczfit wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Tym razem firma skupiła się na promowaniu wewnętrznej siły, energii oraz przełamywaniu barier, które tylko pozornie wydają się niemożliwe do przezwyciężenia. Kampania „Z siłą mi do twarzy”, pośrednio odnosząc się do nowej rzeczywistości, z którą przyszło nam się zmierzyć, pozwala konsumentom dostrzec pozytywne aspekty zmian.

 

Maczfit rozpoczął działania promujące swoją nową kampanię wizerunkową „Z siłą mi do twarzy”, w ramach której marka przekonuje, że pokonywanie barier napawa dumą, a doświadczenia ostatnich miesięcy i nowa rzeczywistość, która wymusiła na nas duże zmiany w  każdym obszarze życia, wyzwoliły w nas pokłady wewnętrznej siły i pozytywnej energii, z istnienia których nie zdawaliśmy sobie sprawy. Symbolem kampanii jest dumny uśmiech – naturalny, prosty, a zarazem niosący pozytywne emocje i świadczący o wewnętrznej sile i akceptacji.

 

Chcemy wspierać naszych klientów w osiąganiu wewnętrznej równowagi oraz motywować ich do podejmowania wyzwań w różnych obszarach ich życia. Każdy czerpie swoją siłę do działania z czego innego – medytacji, sportu, rodziny, podróży czy realizacji swoich pasji. Opowiadając różne historie, chcemy dostarczać wielu źródeł do inspiracji i pokazywać, że w każdym z nas istnieją pokłady dobrej energii, którą można wyzwolić i przekuć w prawdziwą życiową siłę. Kampania „Z siłą mi do twarzy” jest powiązana z ideą well-being, bardzo mocno wpisaną w tożsamość marki Maczfit – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu i PR marki Maczfit.

 

Firma w ramach promocji nowego hasła planuje angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się pozytywną energią z bliskimi oraz szerzenia świadomości wewnętrznej siły, która tkwi w każdym z nas. Marka inspiruje do umacniania poczucia wiary w swoje możliwości, a tym samym pokonywania barier, które z pozoru wydają się trudne do przezwyciężenia. Dodatkowo zaplanowane są także warsztaty, konkursy z nagrodami oraz działania z obszaru influencer marketingu. Do sesji zdjęciowej promującej kampanię Z siłą mi do twarzy zaproszono popularnych influencerów – Elobabę, Miisszkę i Majkelso, z którymi marka współpracuje na co dzień.

 

Działania strategiczne pod parasolem kampanii „Z siłą mi do twarzy” będziemy prowadzić do końca roku, głównie w kanałach digitalowych. W lipcu zaprosiliśmy na plan zdjęciowy troje influencerów – efektami sesji już wkrótce będziemy dzielić się na naszych profilach społecznościowych. Wykorzystamy w komunikacji także tradycyjne offline’owe narzędzia – dodaje Wierzbicka.

 

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku – lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań.

 

Więcej o działaniach marki znajdziemy na stronie www.maczfit.pl/ oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi

Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.

Ochrona środowiska

Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.

Gwiazdy

Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.