Komunikaty PR

Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Maczfit pod hasłem Z siłą mi do twarzy

2021-08-18  |  13:20
Biuro prasowe

Marka Maczfit wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Tym razem firma skupiła się na promowaniu wewnętrznej siły, energii oraz przełamywaniu barier, które tylko pozornie wydają się niemożliwe do przezwyciężenia. Kampania „Z siłą mi do twarzy”, pośrednio odnosząc się do nowej rzeczywistości, z którą przyszło nam się zmierzyć, pozwala konsumentom dostrzec pozytywne aspekty zmian.

 

Maczfit rozpoczął działania promujące swoją nową kampanię wizerunkową „Z siłą mi do twarzy”, w ramach której marka przekonuje, że pokonywanie barier napawa dumą, a doświadczenia ostatnich miesięcy i nowa rzeczywistość, która wymusiła na nas duże zmiany w  każdym obszarze życia, wyzwoliły w nas pokłady wewnętrznej siły i pozytywnej energii, z istnienia których nie zdawaliśmy sobie sprawy. Symbolem kampanii jest dumny uśmiech – naturalny, prosty, a zarazem niosący pozytywne emocje i świadczący o wewnętrznej sile i akceptacji.

 

Chcemy wspierać naszych klientów w osiąganiu wewnętrznej równowagi oraz motywować ich do podejmowania wyzwań w różnych obszarach ich życia. Każdy czerpie swoją siłę do działania z czego innego – medytacji, sportu, rodziny, podróży czy realizacji swoich pasji. Opowiadając różne historie, chcemy dostarczać wielu źródeł do inspiracji i pokazywać, że w każdym z nas istnieją pokłady dobrej energii, którą można wyzwolić i przekuć w prawdziwą życiową siłę. Kampania „Z siłą mi do twarzy” jest powiązana z ideą well-being, bardzo mocno wpisaną w tożsamość marki Maczfit – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu i PR marki Maczfit.

 

Firma w ramach promocji nowego hasła planuje angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się pozytywną energią z bliskimi oraz szerzenia świadomości wewnętrznej siły, która tkwi w każdym z nas. Marka inspiruje do umacniania poczucia wiary w swoje możliwości, a tym samym pokonywania barier, które z pozoru wydają się trudne do przezwyciężenia. Dodatkowo zaplanowane są także warsztaty, konkursy z nagrodami oraz działania z obszaru influencer marketingu. Do sesji zdjęciowej promującej kampanię Z siłą mi do twarzy zaproszono popularnych influencerów – Elobabę, Miisszkę i Majkelso, z którymi marka współpracuje na co dzień.

 

Działania strategiczne pod parasolem kampanii „Z siłą mi do twarzy” będziemy prowadzić do końca roku, głównie w kanałach digitalowych. W lipcu zaprosiliśmy na plan zdjęciowy troje influencerów – efektami sesji już wkrótce będziemy dzielić się na naszych profilach społecznościowych. Wykorzystamy w komunikacji także tradycyjne offline’owe narzędzia – dodaje Wierzbicka.

 

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku – lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań.

 

Więcej o działaniach marki znajdziemy na stronie www.maczfit.pl/ oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.