Komunikaty PR

Stowarzyszenie ,,Komfort ciszy’’ rusza z blogiem o akustyce

2021-03-29  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kupniewska
Grupa FLPR

ul Powstańców Śląskich 50
53-333 Wrocław
kinga.kupniewska|flpr.pl| |kinga.kupniewska|flpr.pl
535 000 790
www.flpr.pl
Do pobrania KC ( 0.04 MB )

Istnieje zjawisko, które dotyczy nas wszystkich. Doświadczamy go w pracy, w szkole,  w podróży, a nawet podczas robienia zakupów. To hałas. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wpływa na nasze zdrowie. Istnieje jednak organizacja, która od kilku lat propaguje wiedzę na ten temat. Dzięki niej wiemy między innymi, jaka jest najgłośniejsza ulica w Polsce oraz to, że korytarz szkolny pod względem poziomu hałasu może „konkurować” z koncertami muzycznymi czy wydarzeniami sportowymi. Teraz stworzyła ona blog dla osób, które pragną zadbać o swój komfort ciszy.

 

W trosce o komfort życia

 

Stowarzyszenie „Komfort Ciszy” od początku swojej działalności stawia na edukowanie na temat wpływu akustyki budynków na zdrowie i produktywność ludzi w nich przebywających. Intencją organizacji jest to, aby kwestia nieodpowiednich, a często szkodliwych warunków w budynkach, w których przebywamy, stała się przedmiotem szerszej dyskusji i doprowadziła do poprawy sytuacji. Członkowie organizacji uświadamiają więc o problemie głośnych dźwięków w środowisku pracy i w szkole. Wyjaśniają, dlaczego dzieci mogą wracać z niej zmęczone oraz to jak ważny jest projekt biura, w którym pracujemy. Przez przyjęte z góry zbyt niskie standardy na rynku nieruchomości i małą świadomość problemu przy nabywaniu mieszkań, na hałas jesteśmy narażeni również we własnych domach.

 

 

Stowarzyszenie działa non profit i zrzesza ekspertów, którzy dzielą się praktyczną wiedzą, nie tylko w zakresie akustyki wnętrz, ale również tej budowlanej. Organizacja prowadzi działalność informacyjną, edukacyjną i doradczą. Odpowiada na problemy ludzi skarżących się na uciążliwe dźwięki dobiegające z instalacji czy od sąsiada.

 

Dla kogo blog?

 

Blog ma poruszać problemy realnych ludzi, którzy zwracają się do stowarzyszenia o poradę zmęczeni doskwierającym im hałasem. Twórcy mają świadomość, że akustyka nie jest łatwym zagadnieniem przez ilość obliczeń, wskaźników i wiedzy fizycznej. Zapewniają natomiast, że podejdą do tematu w sposób popularnonaukowy, tak by treści były przystępne dla każdego czytelnika. Pragnieniem pomysłodawców jest to, by każdy z nas mógł uczyć się, mieszkać i pracować w komfortowych warunkach.

 

„Niestety, ta świadomość [szkodliwości hałasu] nie jest jeszcze szeroka. Z hałasem raczej uczymy się współegzystować niż go zwalczać, choć w niektórych sytuacjach bardzo nam doskwiera.’’ - mówi Henryk Kwapisz Prezes Stowarzyszenia na Rzecz Lepszej Akustyki w Budynkach „Komfort ciszy”. Blog poświęcony akustyce ma być odpowiedzią na tę często jeszcze zbyt niską świadomość Polaków.

 

Blog znajdziecie na stronie: https://komfortciszy.pl/blog/

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa FLPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.