Komunikaty PR

Stylowość, elegancja i szyk z Martini na Hubertusie w Stadninie Koni Ferenstein

2024-10-11  |  17:00
Biuro prasowe

5 października w malowniczej Stadninie Koni Ferensteinów w Gałkowie odbyło się coroczne święto jeździectwa – Wielki Bieg św. Huberta potocznie zwany Hubertusem. To wyjątkowe wydarzenie, mające swoje korzenie w tradycji historycznych polowań, już od 25 lat przyciąga miłośników jeździectwa z całej Polski, łącząc w sobie elegancję, piękno i bogatą tradycję. Tegoroczna edycja była jeszcze bardziej wyjątkowa, dzięki partnerstwu kultowej marki MARTINI, która dodała wydarzeniu jeszcze większego stylu i klasy. Wśród gości znaleźli się znani influencerzy, tacy jak Jakob Kosel, Łukasz Jemioł czy Antonina Krzykacz.

W otoczeniu malowniczych Mazur, w Puszczy Piskiej, po raz kolejny odbyło się stylowe święto jeździectwa – Bieg Św. Huberta w SK Ferensteinów. Goście mogli po raz kolejny poczuć się niczym uczestnicy wydarzenia Royal Ascot, biorąc udział w pełnej adrenaliny wyprawie prowadzonej przez Karolinę Ferenstein-Kraśko. Wydarzenie kusiło zarówno ze względu na możliwość obserwowania zmagań uczestników, jak i szeregiem wyjątkowo eleganckich atrakcji. Wśród gości, którzy obserwowali to niezwykłe jeździeckie święto, znaleźli się znani celebryci zaprzyjaźnieni z tym wyjątkowym miejscem i ludźmi, którzy je tworzą. Byli to między innymi Jakob Kosel, Łukasz Jemioł czy Antonina Krzykacz.

Zgodnie z tradycją, impreza rozpoczęła się w Stadninie Koni Ferensteinów, gdzie jeźdźcy zaprezentowali siebie ubranych w wyjątkowo eleganckie stylizacje oraz swoje konie. Następnie wyruszli w teren, a w ślad za nimi – goście, którzy pokonali trasę meleksami i wozami. Po dotarciu na główną polanę, można było podziwiać jeźdźców pokonujących terenowe przeszkody (tzw. cross) i oglądać inne pokazy konne, a to wszystko w towarzystwie serwowanych na miejsu koktajli na bazie Martini, między innymi Martini Fiero & Tonic. Droga powrotna uwzględniała niezwykle emocjonującą przeprawę przez rzekę Krutynię i dotarcie do kulminacyjnego punktu dnia, czyli widowiskowego pościgu za lisem – momentu, który co roku przyciąga tłumy widzów.

Partnerstwo marki MARTINI nad Hubertusem w SK Ferensteinów to naturalne połączenie wspólnych wartości i wzbudzania takich samych skojarzeń. Obie marki od lat kojarzą się z klasą, elegancją i ponadczasowym stylem. Dzięki takiemu połączeniu tegoroczne święto jeźdźców było jeszcze bardziej wyjątkowe, a goście mogli „nakarmić” wszystkie zmysły.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.