Komunikaty PR

Stylowość, elegancja i szyk z Martini na Hubertusie w Stadninie Koni Ferenstein

2024-10-11  |  17:00
Biuro prasowe

5 października w malowniczej Stadninie Koni Ferensteinów w Gałkowie odbyło się coroczne święto jeździectwa – Wielki Bieg św. Huberta potocznie zwany Hubertusem. To wyjątkowe wydarzenie, mające swoje korzenie w tradycji historycznych polowań, już od 25 lat przyciąga miłośników jeździectwa z całej Polski, łącząc w sobie elegancję, piękno i bogatą tradycję. Tegoroczna edycja była jeszcze bardziej wyjątkowa, dzięki partnerstwu kultowej marki MARTINI, która dodała wydarzeniu jeszcze większego stylu i klasy. Wśród gości znaleźli się znani influencerzy, tacy jak Jakob Kosel, Łukasz Jemioł czy Antonina Krzykacz.

W otoczeniu malowniczych Mazur, w Puszczy Piskiej, po raz kolejny odbyło się stylowe święto jeździectwa – Bieg Św. Huberta w SK Ferensteinów. Goście mogli po raz kolejny poczuć się niczym uczestnicy wydarzenia Royal Ascot, biorąc udział w pełnej adrenaliny wyprawie prowadzonej przez Karolinę Ferenstein-Kraśko. Wydarzenie kusiło zarówno ze względu na możliwość obserwowania zmagań uczestników, jak i szeregiem wyjątkowo eleganckich atrakcji. Wśród gości, którzy obserwowali to niezwykłe jeździeckie święto, znaleźli się znani celebryci zaprzyjaźnieni z tym wyjątkowym miejscem i ludźmi, którzy je tworzą. Byli to między innymi Jakob Kosel, Łukasz Jemioł czy Antonina Krzykacz.

Zgodnie z tradycją, impreza rozpoczęła się w Stadninie Koni Ferensteinów, gdzie jeźdźcy zaprezentowali siebie ubranych w wyjątkowo eleganckie stylizacje oraz swoje konie. Następnie wyruszli w teren, a w ślad za nimi – goście, którzy pokonali trasę meleksami i wozami. Po dotarciu na główną polanę, można było podziwiać jeźdźców pokonujących terenowe przeszkody (tzw. cross) i oglądać inne pokazy konne, a to wszystko w towarzystwie serwowanych na miejsu koktajli na bazie Martini, między innymi Martini Fiero & Tonic. Droga powrotna uwzględniała niezwykle emocjonującą przeprawę przez rzekę Krutynię i dotarcie do kulminacyjnego punktu dnia, czyli widowiskowego pościgu za lisem – momentu, który co roku przyciąga tłumy widzów.

Partnerstwo marki MARTINI nad Hubertusem w SK Ferensteinów to naturalne połączenie wspólnych wartości i wzbudzania takich samych skojarzeń. Obie marki od lat kojarzą się z klasą, elegancją i ponadczasowym stylem. Dzięki takiemu połączeniu tegoroczne święto jeźdźców było jeszcze bardziej wyjątkowe, a goście mogli „nakarmić” wszystkie zmysły.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.