Stylowość, elegancja i szyk z Martini na Hubertusie w Stadninie Koni Ferenstein
5 października w malowniczej Stadninie Koni Ferensteinów w Gałkowie odbyło się coroczne święto jeździectwa – Wielki Bieg św. Huberta potocznie zwany Hubertusem. To wyjątkowe wydarzenie, mające swoje korzenie w tradycji historycznych polowań, już od 25 lat przyciąga miłośników jeździectwa z całej Polski, łącząc w sobie elegancję, piękno i bogatą tradycję. Tegoroczna edycja była jeszcze bardziej wyjątkowa, dzięki partnerstwu kultowej marki MARTINI, która dodała wydarzeniu jeszcze większego stylu i klasy. Wśród gości znaleźli się znani influencerzy, tacy jak Jakob Kosel, Łukasz Jemioł czy Antonina Krzykacz.
W otoczeniu malowniczych Mazur, w Puszczy Piskiej, po raz kolejny odbyło się stylowe święto jeździectwa – Bieg Św. Huberta w SK Ferensteinów. Goście mogli po raz kolejny poczuć się niczym uczestnicy wydarzenia Royal Ascot, biorąc udział w pełnej adrenaliny wyprawie prowadzonej przez Karolinę Ferenstein-Kraśko. Wydarzenie kusiło zarówno ze względu na możliwość obserwowania zmagań uczestników, jak i szeregiem wyjątkowo eleganckich atrakcji. Wśród gości, którzy obserwowali to niezwykłe jeździeckie święto, znaleźli się znani celebryci zaprzyjaźnieni z tym wyjątkowym miejscem i ludźmi, którzy je tworzą. Byli to między innymi Jakob Kosel, Łukasz Jemioł czy Antonina Krzykacz.
Zgodnie z tradycją, impreza rozpoczęła się w Stadninie Koni Ferensteinów, gdzie jeźdźcy zaprezentowali siebie ubranych w wyjątkowo eleganckie stylizacje oraz swoje konie. Następnie wyruszli w teren, a w ślad za nimi – goście, którzy pokonali trasę meleksami i wozami. Po dotarciu na główną polanę, można było podziwiać jeźdźców pokonujących terenowe przeszkody (tzw. cross) i oglądać inne pokazy konne, a to wszystko w towarzystwie serwowanych na miejsu koktajli na bazie Martini, między innymi Martini Fiero & Tonic. Droga powrotna uwzględniała niezwykle emocjonującą przeprawę przez rzekę Krutynię i dotarcie do kulminacyjnego punktu dnia, czyli widowiskowego pościgu za lisem – momentu, który co roku przyciąga tłumy widzów.
Partnerstwo marki MARTINI nad Hubertusem w SK Ferensteinów to naturalne połączenie wspólnych wartości i wzbudzania takich samych skojarzeń. Obie marki od lat kojarzą się z klasą, elegancją i ponadczasowym stylem. Dzięki takiemu połączeniu tegoroczne święto jeźdźców było jeszcze bardziej wyjątkowe, a goście mogli „nakarmić” wszystkie zmysły.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.