Sukces akcji NajlepszeJestBlisko. U samotnych seniorów zagościła atmosfera Świąt

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna atmosfera. Przekazane przez markę 50 tysięcy złotych pozwoliło wolontariuszom Stowarzyszenia mali bracia Ubogich dostarczyć posiłki wszystkim podopiecznym, wesprzeć ich rozmową i zorganizować wirtualne spotkania.
W okresie od 23 listopada do 23 grudnia 2020 roku marka Cukier Królewski zachęcała internautów do udostępniania zdjęć swoich świątecznych wypieków na stronie www.najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #NajlepszeJestBlisko. Za każde tysiąc fotografii marka zdecydowała się przeznaczyć 10 tysięcy złotych na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Celem było zebranie 50 tysięcy złotych, które pozwoli zorganizować seniorom prawdziwe Święta. Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem oraz wyłącznie pozytywnymi reakcjami internautów. Ostatecznie liczba opublikowanych zdjęć przekroczyła 5 tysięcy, dzięki czemu Cukier Królewski osiągnął założoną kwotę, którą przekazał Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.
–Stowarzyszenie mali bracia Ubogich co roku organizowało Spotkania Wigilijne dla starszych samotnych osób. W tym trudnym czasie, w trosce o bezpieczeństwo naszych podopiecznych, wspólne kolędowanie przy jednym stole zastąpiliśmy osobistymi wizytami wolontariuszy u seniorów – zaznacza Joanna Mielczarek, dyrektor prezes Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Paczki od Mikołaja i wigilijne potrawy trafiły do niemal 400 podopiecznych Stowarzyszenia, a wszędzie tam, gdzie było to możliwe wolontariusze odwiedzili potrzebujących. W okresie bożonarodzeniowym zapukali do ich drzwi z pięknymi ozdobami, słodyczami oraz drobnymi upominkami. Jednak najbardziej wartościowa okazała się zwykła rozmowa i szczere życzenia. Wolontariusze chcąc stworzyć świąteczną atmosferę w domach podopiecznych, połączyli się przez internet z innymi seniorami, co pozwoliło na wspólne kolędowanie i wirtualne dzielenie się opłatkiem.
–Podopieczni Stowarzyszenia, dzięki wsparciu Cukru Królewskiego, otrzymali od nas paczki z wigilijnymi posiłkami. Seniorzy byli mile zaskoczeni. Nierzadko na ich twarzach pojawiały się nawet łzy szczęścia. Każdy z nas starał się otoczyć starszych przyjaciół rozmową i dać nadzieję na lepsze jutro – mówi Karolina, wolontariuszka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. – Wirtualne spotkania z innymi seniorami okazały się doskonałym pomysłem. Mimo braku uścisków i tradycyjnego łamania się opłatkiem, w domach naszych podopiecznych stworzyliśmy prawdziwą bożonarodzeniową atmosferę – dodaje Wioleta Skwira, koordynatorka wolontariatu w mbU.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.