Sukces akcji NajlepszeJestBlisko. U samotnych seniorów zagościła atmosfera Świąt

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna atmosfera. Przekazane przez markę 50 tysięcy złotych pozwoliło wolontariuszom Stowarzyszenia mali bracia Ubogich dostarczyć posiłki wszystkim podopiecznym, wesprzeć ich rozmową i zorganizować wirtualne spotkania.
W okresie od 23 listopada do 23 grudnia 2020 roku marka Cukier Królewski zachęcała internautów do udostępniania zdjęć swoich świątecznych wypieków na stronie www.najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #NajlepszeJestBlisko. Za każde tysiąc fotografii marka zdecydowała się przeznaczyć 10 tysięcy złotych na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Celem było zebranie 50 tysięcy złotych, które pozwoli zorganizować seniorom prawdziwe Święta. Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem oraz wyłącznie pozytywnymi reakcjami internautów. Ostatecznie liczba opublikowanych zdjęć przekroczyła 5 tysięcy, dzięki czemu Cukier Królewski osiągnął założoną kwotę, którą przekazał Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.
–Stowarzyszenie mali bracia Ubogich co roku organizowało Spotkania Wigilijne dla starszych samotnych osób. W tym trudnym czasie, w trosce o bezpieczeństwo naszych podopiecznych, wspólne kolędowanie przy jednym stole zastąpiliśmy osobistymi wizytami wolontariuszy u seniorów – zaznacza Joanna Mielczarek, dyrektor prezes Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Paczki od Mikołaja i wigilijne potrawy trafiły do niemal 400 podopiecznych Stowarzyszenia, a wszędzie tam, gdzie było to możliwe wolontariusze odwiedzili potrzebujących. W okresie bożonarodzeniowym zapukali do ich drzwi z pięknymi ozdobami, słodyczami oraz drobnymi upominkami. Jednak najbardziej wartościowa okazała się zwykła rozmowa i szczere życzenia. Wolontariusze chcąc stworzyć świąteczną atmosferę w domach podopiecznych, połączyli się przez internet z innymi seniorami, co pozwoliło na wspólne kolędowanie i wirtualne dzielenie się opłatkiem.
–Podopieczni Stowarzyszenia, dzięki wsparciu Cukru Królewskiego, otrzymali od nas paczki z wigilijnymi posiłkami. Seniorzy byli mile zaskoczeni. Nierzadko na ich twarzach pojawiały się nawet łzy szczęścia. Każdy z nas starał się otoczyć starszych przyjaciół rozmową i dać nadzieję na lepsze jutro – mówi Karolina, wolontariuszka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. – Wirtualne spotkania z innymi seniorami okazały się doskonałym pomysłem. Mimo braku uścisków i tradycyjnego łamania się opłatkiem, w domach naszych podopiecznych stworzyliśmy prawdziwą bożonarodzeniową atmosferę – dodaje Wioleta Skwira, koordynatorka wolontariatu w mbU.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.