Komunikaty PR

Świąteczne bingo

2021-12-20  |  15:00
Biuro prasowe

Czy w tegoroczne Boże Narodzenie uda nam się zasiąść do wspólnego stołu całą rodziną? Z tymi rozgadanymi wujkami, wścibskimi ciotkami i marudzącymi kuzynami, od których pandemia już tak nas oddaliła, że gotowi jesteśmy im wybaczyć każde irytujące pytanie, byle razem poświętować? Jeśli tak, to zobacz, ile pól uda Ci się skreślić w świątecznym bingo od Le Grand Noir.

Słowo „magia” tak przykleiło się do świąt, że stało się wręcz utartym zwrotem. Magiczne chwile, magiczny moment, magia w sercach, magia pierwszej gwiazdki na wieczornym niebie… Ale co zobaczymy, uchylając tę magiczną kurtynę? Czego doświadczymy, gdy bliscy wytypują właśnie nas na organizatora czy organizatorkę dorocznego spotkania? Oto scenariusz.

Na pewno to nie renifery świętego Mikołaja przemierzać będą wzdłuż i wszerz centra handlowe w poszukiwaniu obowiązkowych prezentów dla wszystkich gości. To nie bliscy kuzyni jeleni (a może jednak?) odstoją swoje w kolejkach do kas hipermarketów. To tylko nasze godziny w kuchni spędzone na lepieniu uszek i doprawianiu bigosu, będą mogły konkurować z tymi, które zaliczymy z odkurzaczem i pronto w dłoni! Tak, najwyraźniej magia może się wiązać z nieoczywistymi przyjemnościami!

Jeśli znajdziesz się w gronie szczęśliwców, którzy nie wylosowali w tym roku złotego losu na organizację wigilijnej wieczerzy, to zapewne czeka Cię wycieczka do bliskich. Przyjście na gotowe jest zdecydowanie przyjemniejszą perspektywą, choć wiąże się z pewnymi wyzwaniami. Szczególnie, gdy ostatnie święta spędziłeś/aś na wideokonferencjach, na których to, kiedy ciotka zapytała 17 raz o Twoją sympatię, mogłeś/aś wcisnąć klawisz „mute”, bądź udawać, że pędzący na saniach Święty Mikołaj, właśnie zakłócił pracę dostawcy Twojego internetu. Teraz czeka Cię to na żywo. Jak zareagujesz? Przypuszczamy, że nawet jeśli bardzo tęsknisz za rodziną dalszą i bliższą to na pewno, aż „miło” Ci będzie posłuchać, jak przy rodzinnym stole padają coraz to bardziej krępujące pytania.

Nie trać jednak dobrego humoru i podziękuj tym, którzy daleko stąd i dawno temu wymyślili... wino. Ono, we wszechobecnym i wzmożonym rozgardiaszu, pozwoli nam złapać oddech i dystans do wielu spraw. Skorzystaj ze świątecznego bingo firmowanego przez Czarną Owcę. Sympatyczna parzystokopytna nie owijając niczego w (ba)wełnę idealnie wprowadzi nas w niezobowiązujący klimat świątecznych pogaduszek. Skreślając kolejne pola na planszy, masz prawo wznieść toast kieliszkiem Le Grand Noir Merlot,  świeżym i złożonym winem oferującym charakterystyczne nuty morwy i śliwki połączone z domieszką wiśni i truskawki. W ten oto sposób odświeżający boski trunek i nieco zwietrzałe rodzinne powiedzonka i konstatacje wprawią Cię w pogodny nastrój. Twój magiczny zestaw na święta to zatem: ołówek, kieliszek, i bingo!

O marce Le Grand Noir:
Wino Le Grand Noir jest idealnym ucieleśnieniem idei, że bycie „czarną owcą”, czyli podążanie własną drogą, wbrew utartym schematom, jest inspirujące, a owoce takiego podejścia mogą okazać się zaskakująco dobre. Tak, jak w przypadku wina Le Grand Noir, stworzonego przez Roberta Josepha oraz mistrza winiarskiego Hugh Rymana, którzy postanowili pójść wbrew utartym schematom i stworzyć wino o buntowniczej duszy, przełamujące klasyczny smak wielowiekowych tradycji winiarskich Francji świeżym i zaskakującym podejściem znanym z win z Nowego Świata.

Kontakt z mediami:
Karolina Kraśnicka
karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.