Komunikaty PR

Świąteczne bingo

2021-12-20  |  15:00
Biuro prasowe

Czy w tegoroczne Boże Narodzenie uda nam się zasiąść do wspólnego stołu całą rodziną? Z tymi rozgadanymi wujkami, wścibskimi ciotkami i marudzącymi kuzynami, od których pandemia już tak nas oddaliła, że gotowi jesteśmy im wybaczyć każde irytujące pytanie, byle razem poświętować? Jeśli tak, to zobacz, ile pól uda Ci się skreślić w świątecznym bingo od Le Grand Noir.

Słowo „magia” tak przykleiło się do świąt, że stało się wręcz utartym zwrotem. Magiczne chwile, magiczny moment, magia w sercach, magia pierwszej gwiazdki na wieczornym niebie… Ale co zobaczymy, uchylając tę magiczną kurtynę? Czego doświadczymy, gdy bliscy wytypują właśnie nas na organizatora czy organizatorkę dorocznego spotkania? Oto scenariusz.

Na pewno to nie renifery świętego Mikołaja przemierzać będą wzdłuż i wszerz centra handlowe w poszukiwaniu obowiązkowych prezentów dla wszystkich gości. To nie bliscy kuzyni jeleni (a może jednak?) odstoją swoje w kolejkach do kas hipermarketów. To tylko nasze godziny w kuchni spędzone na lepieniu uszek i doprawianiu bigosu, będą mogły konkurować z tymi, które zaliczymy z odkurzaczem i pronto w dłoni! Tak, najwyraźniej magia może się wiązać z nieoczywistymi przyjemnościami!

Jeśli znajdziesz się w gronie szczęśliwców, którzy nie wylosowali w tym roku złotego losu na organizację wigilijnej wieczerzy, to zapewne czeka Cię wycieczka do bliskich. Przyjście na gotowe jest zdecydowanie przyjemniejszą perspektywą, choć wiąże się z pewnymi wyzwaniami. Szczególnie, gdy ostatnie święta spędziłeś/aś na wideokonferencjach, na których to, kiedy ciotka zapytała 17 raz o Twoją sympatię, mogłeś/aś wcisnąć klawisz „mute”, bądź udawać, że pędzący na saniach Święty Mikołaj, właśnie zakłócił pracę dostawcy Twojego internetu. Teraz czeka Cię to na żywo. Jak zareagujesz? Przypuszczamy, że nawet jeśli bardzo tęsknisz za rodziną dalszą i bliższą to na pewno, aż „miło” Ci będzie posłuchać, jak przy rodzinnym stole padają coraz to bardziej krępujące pytania.

Nie trać jednak dobrego humoru i podziękuj tym, którzy daleko stąd i dawno temu wymyślili... wino. Ono, we wszechobecnym i wzmożonym rozgardiaszu, pozwoli nam złapać oddech i dystans do wielu spraw. Skorzystaj ze świątecznego bingo firmowanego przez Czarną Owcę. Sympatyczna parzystokopytna nie owijając niczego w (ba)wełnę idealnie wprowadzi nas w niezobowiązujący klimat świątecznych pogaduszek. Skreślając kolejne pola na planszy, masz prawo wznieść toast kieliszkiem Le Grand Noir Merlot,  świeżym i złożonym winem oferującym charakterystyczne nuty morwy i śliwki połączone z domieszką wiśni i truskawki. W ten oto sposób odświeżający boski trunek i nieco zwietrzałe rodzinne powiedzonka i konstatacje wprawią Cię w pogodny nastrój. Twój magiczny zestaw na święta to zatem: ołówek, kieliszek, i bingo!

O marce Le Grand Noir:
Wino Le Grand Noir jest idealnym ucieleśnieniem idei, że bycie „czarną owcą”, czyli podążanie własną drogą, wbrew utartym schematom, jest inspirujące, a owoce takiego podejścia mogą okazać się zaskakująco dobre. Tak, jak w przypadku wina Le Grand Noir, stworzonego przez Roberta Josepha oraz mistrza winiarskiego Hugh Rymana, którzy postanowili pójść wbrew utartym schematom i stworzyć wino o buntowniczej duszy, przełamujące klasyczny smak wielowiekowych tradycji winiarskich Francji świeżym i zaskakującym podejściem znanym z win z Nowego Świata.

Kontakt z mediami:
Karolina Kraśnicka
karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.