Komunikaty PR

Świąteczne smaki zamknięte w zimowym menu Costa Coffee

2024-11-12  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.14 MB )

Zmiana oferty jesiennej na zimową to moment, na który czekają wszyscy miłośnicy świątecznych kaw. Kawiarnie Costa Coffee w tym okresie wypełnione są po brzegi karmelowymi i korzennymi smakami i zapachami, wśród których królują: Gingerbread Latte z dodatkiem syropu o smaku piernika, zwieńczona bitą śmietaną i piernikowym ciasteczkiem i bestseller w postaci Toffee Cake Latte i Toffee Cake Frappe, w której dominuje smak ciasteczek karmelowych z dodatkiem bitej śmietany i kolorowej posypki. Dopełnieniem zimowej oferty jest rozgrzewająca, aromatyczna, z dominującym smakiem karmelowych ciasteczek Toffee Cake Hot Chocolate.

Kampania Festive, którą wprowadzamy do kawiarni z początkiem listopada stanowi inaugurację oferty zimowej, na którą nasi goście czekają przez cały rok. To wyjątkowy okres, do którego przygotowujemy się przez wiele miesięcy. Komponowanie zimowego menu zaczynamy od najbardziej wyczekiwanych kaw, dlatego w tegorocznej ofercie postawiliśmy na nasze bestsellery: Gingerbread Latte oraz Toffee Cake Latte - w wersji na ciepło i na zimno. Jak co roku nasze menu bogate jest w różnego rodzaju rozgrzewające napoje z dodatkiem kurkumy, miodu, żurawiny czy cynamonu. Oferta deserów rozbudowana została o zupełnie nowe pozycje, w których dominować będą smaki praliny i cynamonki – mówi Marta Stawiszyńska, Brand Management Director Costa Coffee w Lagardère Travel Retail w Polsce. Wraz z nowym menu zmienia się również wystrój naszych kawiarnii, jak co roku wprowadzamy świąteczne kubki i dekoracje – dodaje Stawiszyńska. 

Oferta świąteczna Costa Coffee obejmuje nie tylko kawy, lecz także rozgrzewające napoje. Nie zabraknie ulubionego Spiced Apple Drink, czyli jabłkowo-korzennego napoju z dodatkiem cynamonu, anyżu i pomarańczy, który od lat jest mocno kojarzony z marką Costa Coffee. Menu Costa Coffee wzbogacone zostało także o owocową, mocno aromatyczną i rozgrzewającą Herbatę Premium z żurawiną i jabłkiem z dodatkiem miodu, cynamonu, goździków i pomarańczy oraz dwa letnie smaki w jesienno-zimowej odsłonie w postaci Hot Strawberry i Hot Blueberry Drink. Rozgrzewającą, idealną opcją na chłodniejsze dni będzie Herbata Premium z imbirem i kurkumą, która jest połączeniem czarnej herbaty z miodem, imbirem i kurkumą oraz cytryną. 

Miłośnicy deserów mogą wybierać wśród różnorodnych opcji. W tym sezonie króluje Ciasto Cynamonka, które wypełnione jest po brzegi - cynamonkami a jego bazę stanowi serowa masa na kruchym spodzie oraz Torcik Pralina łączący w sobie słodycz kremu karmelowego i czekoladowego na biszkoptowym cieście z chrupiącym nadzieniem. Całość dopełnia polewa o smaku słonego karmelu i kulki w białej czekoladzie. Aby jeszcze bardziej poczuć magię świąt do kawiarni powróciło uwielbiane przez gości Ciasto pomarańczowe udekorowane skórką pomarańczową i prażonymi płatkami migdałów. W ofercie pozostał ulubieniec jesiennego menu - Sernik z owocami leśnymi.

W okresie świątecznym zmieni się również wystrój kawiarnii, w których dominować będą bożonarodzeniowe dekoracje. Na czas kampanii zimowej napoje serwowane będą w specjalnie zaprojektowanych świątecznych kubkach, na które goście czekają z niecierpliwością. W kawiarniach Costa Coffee dostępna będzie również oferta ciast w całości, które będzie można zamówić do domu lub na spotkania świąteczne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.