Komunikaty PR

Świąteczny Festiwal Czekolady i Słodkości w centrum handlowym Reduta!

2023-11-29  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania Reduta ( 0.05 MB )

Grudzień to miesiąc nieodzownie kojarzący się z przytulnością, ciepłymi, korzennymi napojami, a także pyszną czekoladą i słodkościami. Te ostatnie doskonale sprawdzają się nie tylko jako sezonowa przyjemność, ale są również świetnym pomysłem na świąteczny upominek. Już wkrótce warszawiacy będą mogli skosztować cukierniczych wyrobów i zrobić słodkie zakupy podczas Festiwalu Czekolady i Słodkości, który odbędzie się: 7, 8 i 9 grudnia w centrum handlowym Atrium Reduta. Program pęka w szwach od atrakcji!


Festiwal Czekolady i Słodkości to projekt, który powstał z miłości do czekolady, aby w unikalny sposób promować polskie manufaktury oraz krzewić kulturę jedzenia czekolady. Wydarzenie organizowane jest w różnych miastach przez większość roku, dzięki czemu lokalna społeczność może nie tylko rozkoszować się czekoladą, ale też degustować słodycze z różnych regionów Polski i zakątków świata. Tym razem Festiwal Czekolady i Słodkości zawita do warszawskiego centrum handlowego Reduta przy al. Jerozolimskich 148 w Warszawie.  Przez dwa dni zarówno klienci galerii, jak i mieszkańcy będą mogli bezpłatnie wziąć udział w czekoladowym wydarzeniu w specjalnej, świątecznej odsłonie.

Od czwartku do soboty (7-9 grudnia) przed odwiedzającymi zaprezentują się czekoladowi producenci z całego kraju, a także najlepsi rzemieślnicy z różnorodną ofertą, którzy wystawią się w Strefie Manufaktury Czekolady i Słodyczy, Strefie Lodów Kraftowych, Strefie Polskich Palarni Kawy. To świetna okazja do spędzenia czasu w świątecznej atmosferze i skosztowania ulubionych słodyczy w kraftowej odsłonie. Polscy producenci nie tylko chętnie opowiedzą o powstaniu wyjątkowych wyrobów, ale także podpowiedzą, które z nich najlepiej sprawdzą się w roli gwiazdkowych prezentów.

Swoje oferty zaprezentują wytwórcy ręcznie wyrabianej czekolady oraz słodyczy z całej Polski, wśród nich: Owocówka Świeże owoce w czekoladzie, Gang Czekoladożerców, Manufaktura u Dziwisza, Owoce w Czekoladzie, Świat Czekolady Roberta Dybalskiego, Pelczar Chocolatier, , Słodki Grek – Prosto z Grecji, Karmello, Angelina Chocolate, Dzika Czekolada, Zotter, Narzędzia z Czekolady, Manufaktura Lizaków, Słodycze Tureckie, Straż Lodowa, cukiernia Grzybki, Delisis, Lody z Natury, Magia Karmelu, Szwajcarskie składy Czekolady i wiele innych. Będzie można również skosztować wielu innych smakołyków i podziwiać kunszt rzemieślniczy.

Stoiska wystawców dostępne będą przez 3 dni, w czwartek (7.12), piątek (8.12) oraz w sobotę (9.12) w godzinach od 11.00 do 20.00. Poza częścią wystawowo-degustacyjną nie zabraknie też słodkich akcentów dla najmłodszych!

W ciągu trzech dni Festiwalu w każde popołudnie organizatorzy zapraszają dzieci na wyjątkowo smakowite warsztaty czekoladowe. W programie: wspólne robienie lizaków z czekolady,  tworzenie własnych słodkich tabliczek, przygotowanie słodkich kwiatów z papieru jadalnego, robienie swoich tabliczek z Gangiem Czekoladożerców oraz przygotowanie czekoladowych pralin i figurek z masy cukrowej.

Więcej informacji dla chętnych na stronie galerii. Na niektóre warsztaty będą obowiązywać wcześniejsze zapisy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć