Świąteczny Festiwal Czekolady i Słodkości w centrum handlowym Reduta!
Grudzień to miesiąc nieodzownie kojarzący się z przytulnością, ciepłymi, korzennymi napojami, a także pyszną czekoladą i słodkościami. Te ostatnie doskonale sprawdzają się nie tylko jako sezonowa przyjemność, ale są również świetnym pomysłem na świąteczny upominek. Już wkrótce warszawiacy będą mogli skosztować cukierniczych wyrobów i zrobić słodkie zakupy podczas Festiwalu Czekolady i Słodkości, który odbędzie się: 7, 8 i 9 grudnia w centrum handlowym Atrium Reduta. Program pęka w szwach od atrakcji!
Festiwal Czekolady i Słodkości to projekt, który powstał z miłości do czekolady, aby w unikalny sposób promować polskie manufaktury oraz krzewić kulturę jedzenia czekolady. Wydarzenie organizowane jest w różnych miastach przez większość roku, dzięki czemu lokalna społeczność może nie tylko rozkoszować się czekoladą, ale też degustować słodycze z różnych regionów Polski i zakątków świata. Tym razem Festiwal Czekolady i Słodkości zawita do warszawskiego centrum handlowego Reduta przy al. Jerozolimskich 148 w Warszawie. Przez dwa dni zarówno klienci galerii, jak i mieszkańcy będą mogli bezpłatnie wziąć udział w czekoladowym wydarzeniu w specjalnej, świątecznej odsłonie.
Od czwartku do soboty (7-9 grudnia) przed odwiedzającymi zaprezentują się czekoladowi producenci z całego kraju, a także najlepsi rzemieślnicy z różnorodną ofertą, którzy wystawią się w Strefie Manufaktury Czekolady i Słodyczy, Strefie Lodów Kraftowych, Strefie Polskich Palarni Kawy. To świetna okazja do spędzenia czasu w świątecznej atmosferze i skosztowania ulubionych słodyczy w kraftowej odsłonie. Polscy producenci nie tylko chętnie opowiedzą o powstaniu wyjątkowych wyrobów, ale także podpowiedzą, które z nich najlepiej sprawdzą się w roli gwiazdkowych prezentów.
Swoje oferty zaprezentują wytwórcy ręcznie wyrabianej czekolady oraz słodyczy z całej Polski, wśród nich: Owocówka – Świeże owoce w czekoladzie, Gang Czekoladożerców, Manufaktura u Dziwisza, Owoce w Czekoladzie, Świat Czekolady Roberta Dybalskiego, Pelczar Chocolatier, , Słodki Grek – Prosto z Grecji, Karmello, Angelina Chocolate, Dzika Czekolada, Zotter, Narzędzia z Czekolady, Manufaktura Lizaków, Słodycze Tureckie, Straż Lodowa, cukiernia Grzybki, Delisis, Lody z Natury, Magia Karmelu, Szwajcarskie składy Czekolady i wiele innych. Będzie można również skosztować wielu innych smakołyków i podziwiać kunszt rzemieślniczy.
Stoiska wystawców dostępne będą przez 3 dni, w czwartek (7.12), piątek (8.12) oraz w sobotę (9.12) w godzinach od 11.00 do 20.00. Poza częścią wystawowo-degustacyjną nie zabraknie też słodkich akcentów dla najmłodszych!
W ciągu trzech dni Festiwalu w każde popołudnie organizatorzy zapraszają dzieci na wyjątkowo smakowite warsztaty czekoladowe. W programie: wspólne robienie lizaków z czekolady, tworzenie własnych słodkich tabliczek, przygotowanie słodkich kwiatów z papieru jadalnego, robienie swoich tabliczek z Gangiem Czekoladożerców oraz przygotowanie czekoladowych pralin i figurek z masy cukrowej.
Więcej informacji dla chętnych na stronie galerii. Na niektóre warsztaty będą obowiązywać wcześniejsze zapisy.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.