Komunikaty PR

Światowy Dzień Zespołu Downa – Many Mornings powracają z wyjątkową inicjatywą

2024-03-21  |  11:00
Biuro prasowe

Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, łódzka firma Many Mornings kontynuuje swoją wyjątkową inicjatywę, wspierającą osoby z trisomią 21. Od 18 do 29 marca, na wyspie marki w Manufakturze i innych punktach handlowych, osoby z zespołem Downa będą asystentami sprzedawców. Akcja ma zwracać uwagę na trudności, jakie mają osoby z trisomią 21 na rynku pracy.

Łodzianie z Many Mornings angażują się w obchody Światowego Dnia Zespołu Downa już od ponad 7 lat. Firma słynie ze sprzedawania skarpetek nie do pary, a te są symbolem solidarności z osobami z Zespołem Downa.  W tym roku marka organizuje dla nich praktyki zawodowe. Osoby z trisomią 21 będą mogły obsługiwać klientów jako asystenci sprzedawców. Wsparcie merytoryczne nad programem objęła Fundacja Oczami Brata, która od wielu lat prowadzi pracownie aktywizacji społecznej dla osób z niepełnosprawnością oraz osób z zespołem Downa.

- Ten program jest inicjatywą, która zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Praktyki zawodowe dla osób z zespołem Downa to dla wielu ludzi jedyna okazja, żeby poznać ich prawdziwe potrzeby. Wiemy, że te osoby mierzą się z wieloma trudnościami na rynku pracy, pracodawcy są zamknięci na ich zatrudnianie, a my pokazujemy, że osoby z zespołem Downa mogą być naprawdę wspaniałymi i zaangażowanymi pracownikami – wyjaśnia Maciek Butkowski, CEO i współzałożyciel marki Many Mornings. – Zachęcamy gości Manufaktury, którzy będą odwiedzać naszą wyspę, by porozmawiali z naszymi praktykantami i wsparli ich dobrym słowem. To dla nich naprawdę wyjątkowa sprawa – dodaje Maciek Butkowski.

Harmonogram praktyk jest dostępny na stronie: Wspieramy Światowy Dzień Zespołu Downa 2024 - ManyMornings.pl

W ramach inauguracji akcji, w dniu 21.03 aż 21% całkowitego przychodu ze sprzedaży trafi do Fundacji Oczami Brata. W punktach stacjonarnych część przychodu także trafia na cele społeczne – przez cały czas trwania akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.