Światowy Dzień Zespołu Downa – Many Mornings powracają z wyjątkową inicjatywą
Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, łódzka firma Many Mornings kontynuuje swoją wyjątkową inicjatywę, wspierającą osoby z trisomią 21. Od 18 do 29 marca, na wyspie marki w Manufakturze i innych punktach handlowych, osoby z zespołem Downa będą asystentami sprzedawców. Akcja ma zwracać uwagę na trudności, jakie mają osoby z trisomią 21 na rynku pracy.
Łodzianie z Many Mornings angażują się w obchody Światowego Dnia Zespołu Downa już od ponad 7 lat. Firma słynie ze sprzedawania skarpetek nie do pary, a te są symbolem solidarności z osobami z Zespołem Downa. W tym roku marka organizuje dla nich praktyki zawodowe. Osoby z trisomią 21 będą mogły obsługiwać klientów jako asystenci sprzedawców. Wsparcie merytoryczne nad programem objęła Fundacja Oczami Brata, która od wielu lat prowadzi pracownie aktywizacji społecznej dla osób z niepełnosprawnością oraz osób z zespołem Downa.
- Ten program jest inicjatywą, która zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Praktyki zawodowe dla osób z zespołem Downa to dla wielu ludzi jedyna okazja, żeby poznać ich prawdziwe potrzeby. Wiemy, że te osoby mierzą się z wieloma trudnościami na rynku pracy, pracodawcy są zamknięci na ich zatrudnianie, a my pokazujemy, że osoby z zespołem Downa mogą być naprawdę wspaniałymi i zaangażowanymi pracownikami – wyjaśnia Maciek Butkowski, CEO i współzałożyciel marki Many Mornings. – Zachęcamy gości Manufaktury, którzy będą odwiedzać naszą wyspę, by porozmawiali z naszymi praktykantami i wsparli ich dobrym słowem. To dla nich naprawdę wyjątkowa sprawa – dodaje Maciek Butkowski.
Harmonogram praktyk jest dostępny na stronie: Wspieramy Światowy Dzień Zespołu Downa 2024 - ManyMornings.pl
W ramach inauguracji akcji, w dniu 21.03 aż 21% całkowitego przychodu ze sprzedaży trafi do Fundacji Oczami Brata. W punktach stacjonarnych część przychodu także trafia na cele społeczne – przez cały czas trwania akcji.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.