Komunikaty PR

Światowy Dzień Zespołu Downa – Many Mornings powracają z wyjątkową inicjatywą

2024-03-21  |  11:00
Biuro prasowe

Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, łódzka firma Many Mornings kontynuuje swoją wyjątkową inicjatywę, wspierającą osoby z trisomią 21. Od 18 do 29 marca, na wyspie marki w Manufakturze i innych punktach handlowych, osoby z zespołem Downa będą asystentami sprzedawców. Akcja ma zwracać uwagę na trudności, jakie mają osoby z trisomią 21 na rynku pracy.

Łodzianie z Many Mornings angażują się w obchody Światowego Dnia Zespołu Downa już od ponad 7 lat. Firma słynie ze sprzedawania skarpetek nie do pary, a te są symbolem solidarności z osobami z Zespołem Downa.  W tym roku marka organizuje dla nich praktyki zawodowe. Osoby z trisomią 21 będą mogły obsługiwać klientów jako asystenci sprzedawców. Wsparcie merytoryczne nad programem objęła Fundacja Oczami Brata, która od wielu lat prowadzi pracownie aktywizacji społecznej dla osób z niepełnosprawnością oraz osób z zespołem Downa.

- Ten program jest inicjatywą, która zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Praktyki zawodowe dla osób z zespołem Downa to dla wielu ludzi jedyna okazja, żeby poznać ich prawdziwe potrzeby. Wiemy, że te osoby mierzą się z wieloma trudnościami na rynku pracy, pracodawcy są zamknięci na ich zatrudnianie, a my pokazujemy, że osoby z zespołem Downa mogą być naprawdę wspaniałymi i zaangażowanymi pracownikami – wyjaśnia Maciek Butkowski, CEO i współzałożyciel marki Many Mornings. – Zachęcamy gości Manufaktury, którzy będą odwiedzać naszą wyspę, by porozmawiali z naszymi praktykantami i wsparli ich dobrym słowem. To dla nich naprawdę wyjątkowa sprawa – dodaje Maciek Butkowski.

Harmonogram praktyk jest dostępny na stronie: Wspieramy Światowy Dzień Zespołu Downa 2024 - ManyMornings.pl

W ramach inauguracji akcji, w dniu 21.03 aż 21% całkowitego przychodu ze sprzedaży trafi do Fundacji Oczami Brata. W punktach stacjonarnych część przychodu także trafia na cele społeczne – przez cały czas trwania akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście Biuro prasowe
2024-07-22 | 11:20

Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście

  Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jPsrkKOMReX6D0_z9g?e=UDghVT  Wetransfer: https://we.tl/t-2nufSqFPD2  Workation - pracuj i wypoczywaj w
Styl życia Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord
2024-07-22 | 07:30

Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord

Urząd Miejski w Sulejowie postanowił podjąć próbę pobicia Rekordu Polski w kategorii „Największa parada kajaków”. 25 lipca 2024 roku w Gminie
Styl życia Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?
2024-07-19 | 07:30

Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?

Rekord Polski w kategorii „Największy plon pszenicy ozimej z hektara” cieszy się niesłabnącą popularnością. W tym roku, oprócz Śmielina, wyzwanie podejmie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.