„Święto kiedy chcesz” – pierwszy w Polsce Milk Bar w Elektrowni Powiśle
Najsłynniejsza cukiernia z Kijowa została otwarta w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Amerykańska kuchnia z twistem wschodnich smaków dzieciństwa, przytulne wnętrze, serwis z wyjątkową troską, dbałość o detale i wyjątkowa estetyka to definicja Milk Bar Warsaw. Koncept w Elektrowni Powiśle, obecny w ukraińskiej stolicy od niemal 10 lat, to pierwszy lokal marki na polskim rynku.
Milk Bar to restauracja w amerykańskim stylu, oferująca autorskie dania, desery oraz własne wypieki. Powstała w Kijowie, gdzie od niemal 10 lat cieszy się ogromną popularnością. Drzwi kijowskiego Milk Baru zostały otwarte po raz pierwszy w 2014 roku. Była to pierwsza amerykańska cukiernia w mieście i przyjazne zwierzakom miejsce na śniadanie z tostem awokado czy pancakes. Ich flagowe produkty, takie jak zamknięte w słoikach „tres leches”, syrniki w tym samym smaku czy tort Victoria's Secret zyskały popularność w innych krajach i są dostępne również w Warszawie.
Dużą częścią biznesu Milk Bar jest piekarnia i brunch. Lokal jest otwarty każdego dnia na poranną kawę, wszystkie rodzaje dań z jajek, gofry, naleśniki oraz autorskie croissanty. W menu śniadaniowo-brunchowym znalazły się również kultowe tosty z awokado, hash brown z łososiem, jajecznica truflowa czy gofry z kurczakiem i sosem BBQ. Wieczorem lokal zmienia się w przytulne miejsce na kolację z kartą win i koktajli. Trzonem koncepcji są wszystkie znane amerykańskie klasyki: popularne desery, puddingi, ciasta, muffinki, serniki oraz wypieki – codziennie wypiekane chleby, rogaliki i ciastka. Wkrótce będzie też można skosztować różnego rodzaju lodów – od waniliowych po kozie mleko i lawendę, sorbet bazyliowy, sernik borówkowy i wiele więcej. W karcie znajdują się dania zarówno mięsne, jak i wegetariańskie.
Marce przyświeca claim „Święto kiedy chcesz”, który wita na wejściu do warszawskiej restauracji. Naszym celem było stworzenie miejsca, w którym codzienna celebracja nabiera innego wymiaru. Dajemy pozytywne emocje, kiedy ktoś ich potrzebuje oraz świętujemy dobre samopoczucie naszych klientów. Obejmujemy ich wyjątkową troską – ogromną wartością są dla nas ludzie: zarówno klienci, jak i pracownicy. Milk Bar to miejsce, w którym każdy ma czuć się po prostu najlepiej – mówi Anna Kozachenko, założycielka i właścicielka Milk Bar.
Dobre samopoczucie gwarantuje wystrój. Surowe, minimalistyczne i przestronne wnętrze o powierzchni ponad 450 mkw. wypełniają wysokiej jakości meble projektowane w Ukrainie na specjalne zamówienie, duży bar, otwarta kuchnia, witryny z własnymi wypiekami, a także obecność drewna i zieleni w postaci drzewek oliwnych. Latem dodatkowe miejsca znajdą się w ogródku o powierzchni 200 mkw.
Milk Bar w Elektrowni Powiśle znajduje się przy placu rogu ulic Dobrej i Leszczyńskiej. Lokal jest czynny codziennie w godzinach 9:00-22:00.
O Elektrowni Powiśle
Zlokalizowana w sercu Warszawy Elektrownia Powiśle łączy ponad 100-letnią historię i zabytkową architekturę z nowoczesnością, tworząc niezwykły charakter tego miejsca. W zrewitalizowanych wnętrzach dawnej Elektrowni swoją przestrzeń znalazło ponad 90 polskich i zagranicznych marek, liczne restauracje serwujące kuchnie z różnych zakątków świata oraz pierwsza w Polsce strefa piękna – Beauty Hall, w której można skorzystać z usług kosmetycznych na najwyższej jakości. Przestrzeń Elektrowni Powiśle to także 90 apartamentów na wynajem, 3 budynki biurowe oraz hotel butikowy sieci Barceló. Elektrownia Powiśle tętni życiem każdego dnia, a jej niepowtarzalny charakter oraz liczne wydarzenia artystyczne, kulturalne czy modowe sprawiają, że jest to miejsce, do którego chce się wracać.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.