Komunikaty PR

„Święto kiedy chcesz” – pierwszy w Polsce Milk Bar w Elektrowni Powiśle

2023-10-20  |  15:46
Biuro prasowe

Najsłynniejsza cukiernia z Kijowa została otwarta w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Amerykańska kuchnia z twistem wschodnich smaków dzieciństwa, przytulne wnętrze, serwis z wyjątkową troską, dbałość o detale i wyjątkowa estetyka to definicja Milk Bar Warsaw. Koncept w Elektrowni Powiśle, obecny w ukraińskiej stolicy od niemal 10 lat, to pierwszy lokal marki na polskim rynku.

Milk Bar to restauracja w amerykańskim stylu, oferująca autorskie dania, desery oraz własne wypieki. Powstała w Kijowie, gdzie od niemal 10 lat cieszy się ogromną popularnością. Drzwi kijowskiego Milk Baru zostały otwarte po raz pierwszy w 2014 roku. Była to pierwsza amerykańska cukiernia w mieście i przyjazne zwierzakom miejsce na śniadanie z tostem awokado czy pancakes. Ich flagowe produkty, takie jak zamknięte w słoikach „tres leches”, syrniki w tym samym smaku czy tort Victoria's Secret zyskały popularność w innych krajach i są dostępne również w Warszawie.

Dużą częścią biznesu Milk Bar jest piekarnia i brunch. Lokal jest otwarty każdego dnia na poranną kawę, wszystkie rodzaje dań z jajek, gofry, naleśniki oraz autorskie croissanty. W menu śniadaniowo-brunchowym znalazły się również kultowe tosty z awokado, hash brown z łososiem, jajecznica truflowa czy gofry z kurczakiem i sosem BBQ. Wieczorem lokal zmienia się w przytulne miejsce na kolację z kartą win i koktajli. Trzonem koncepcji są wszystkie znane amerykańskie klasyki: popularne desery, puddingi, ciasta, muffinki, serniki oraz wypieki – codziennie wypiekane chleby, rogaliki i ciastka. Wkrótce będzie też można skosztować różnego rodzaju lodów – od waniliowych po kozie mleko i lawendę, sorbet bazyliowy, sernik borówkowy i wiele więcej. W karcie znajdują się dania zarówno mięsne, jak i wegetariańskie.

Marce przyświeca claim „Święto kiedy chcesz”, który wita na wejściu do warszawskiej restauracji. Naszym celem było stworzenie miejsca, w którym codzienna celebracja nabiera innego wymiaru. Dajemy pozytywne emocje, kiedy ktoś ich potrzebuje oraz świętujemy dobre samopoczucie naszych klientów. Obejmujemy ich wyjątkową troską – ogromną wartością są dla nas ludzie: zarówno klienci, jak i pracownicy. Milk Bar to miejsce, w którym każdy ma czuć się po prostu najlepiej – mówi Anna Kozachenko, założycielka i właścicielka Milk Bar.

Dobre samopoczucie gwarantuje wystrój. Surowe, minimalistyczne i przestronne wnętrze o powierzchni ponad 450 mkw. wypełniają wysokiej jakości meble projektowane w Ukrainie na specjalne zamówienie, duży bar, otwarta kuchnia, witryny z własnymi wypiekami, a także obecność drewna i zieleni w postaci drzewek oliwnych. Latem dodatkowe miejsca znajdą się w ogródku o powierzchni 200 mkw.

Milk Bar w Elektrowni Powiśle znajduje się przy placu rogu ulic Dobrej i Leszczyńskiej. Lokal jest czynny codziennie w godzinach 9:00-22:00.

 
   

 

O Elektrowni Powiśle

Zlokalizowana w sercu Warszawy Elektrownia Powiśle łączy ponad 100-letnią historię i zabytkową architekturę z nowoczesnością, tworząc niezwykły charakter tego miejsca. W zrewitalizowanych wnętrzach dawnej Elektrowni swoją przestrzeń znalazło ponad 90 polskich i zagranicznych marek, liczne restauracje serwujące kuchnie z różnych zakątków świata oraz pierwsza w Polsce strefa piękna – Beauty Hall, w której można skorzystać z usług kosmetycznych na najwyższej jakości. Przestrzeń Elektrowni Powiśle to także 90 apartamentów na wynajem, 3 budynki biurowe oraz hotel butikowy sieci Barceló. Elektrownia Powiśle tętni życiem każdego dnia, a jej niepowtarzalny charakter oraz liczne wydarzenia artystyczne, kulturalne czy modowe sprawiają, że jest to miejsce, do którego chce się wracać.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.