Komunikaty PR

Świętuj Międzynarodowy Dzień Kawy razem z Lidl Polska!

2022-09-23  |  10:00

W czwartek 29 września wypada Dzień Kawy. Z tej okazji Lidl Polska przygotował specjalną ofertę, która obejmie: markowy ekspres do kawy PHILIPS, spieniacz do mleka i elektryczny młynek do kawy SILVERCREST. Dzięki nim przygotowanie aromatycznego napoju w  domowych warunkach będzie czystą przyjemnością!

Intensywny zapach palonych ziaren kawowca to dla wielu Polaków nieodłączna część poranka.  Kawa zapewnia energię, pobudza trawienie i ma smak, który uwielbiają ludzie na całym świecie. Prawdziwi kawosze wiedzą jednak, że do przygotowania dobrej kawy potrzebny jest odpowiedni sprzęt.

Dlatego już w czwartek 22 września do sklepów Lidl Polska trafi ekspres do kawy marki PHILIPS z serii Home Barista. Urządzenie o mocy 1500 W ma intuicyjne menu, obsługiwane za pośrednictwem dotykowego ekranu, a także wysokiej jakości ceramiczne młynki z  12-stopniową regulacją – trwałe i precyzyjne. W trosce o gusta użytkownika, ekspres został wyposażony także w funkcję „Moja Kawa”, dzięki której urządzenie zapamiętuje wcześniejsze ustawienia dot. intensywności i ilości napoju, oraz wygodny system przypominający o  konieczności odkamieniania. Sprzęt będzie oferowany w okazyjnej cenie, wynoszącej 1199  zł  /  1  zestaw.

Małe akcesoria, duże możliwości

W kuchni miłośnika kawy z mleczną pianką nie może zabraknąć również małego, acz niezwykle przydatnego spieniacza do mleka marki SILVERCREST. Poza wysokiej jakości, praktyczną powłoką, zapobiegającą przywieraniu firmy ILAG®, urządzenie wyposażono w funkcję podgrzewania mleka. Za jego pomocą można przyrządzić piankę o różnej konsystencji, m.in.: ciepłej sztywnej, ciepłej kremowej oraz zimnej. Produkt pojawi się w sklepach stacjonarnych w zestawie z trzepaczką i mieszadełkiem, za jedyne 119  zł  /  1  zestaw.

W ofercie znajdzie się również elektryczny młynek do kawy marki SILVERCREST w cenie 49,99 zł / 1 zestaw. Mechanizm z wysokojakościowej stali szlachetnej sprawia, że wystarczy wcisnąć przycisk, by przygotować świeżo mieloną kawę! Przezroczysta pokrywka pozwala na bieżąco sprawdzać, jak drobno zostały zmielone ziarna. Młynek z pewnością zainteresuje zwolenników tradycyjnych metod parzenia kawy! W ofercie Lidl Polska nie mogło zabraknąć także specjalnych szklanek termicznych (34,99 zł / 1 zestaw), w których kawa – cappuccino, latte macchiato, espresso – będzie smakować wyśmienicie! Szklanki wykonane są z dwuściennego szkła boro-krzemowego, są lekkie, a co ważne – utrzymują temperaturę napojów ciepłych oraz zimnych. 

Oferta dla miłośników kawy będzie dostępna w sklepach stacjonarnych Lidl Polska od czwartku 22 września.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.