Świętuj Międzynarodowy Dzień Kawy razem z Lidl Polska!
W czwartek 29 września wypada Dzień Kawy. Z tej okazji Lidl Polska przygotował specjalną ofertę, która obejmie: markowy ekspres do kawy PHILIPS, spieniacz do mleka i elektryczny młynek do kawy SILVERCREST. Dzięki nim przygotowanie aromatycznego napoju w domowych warunkach będzie czystą przyjemnością!
Intensywny zapach palonych ziaren kawowca to dla wielu Polaków nieodłączna część poranka. Kawa zapewnia energię, pobudza trawienie i ma smak, który uwielbiają ludzie na całym świecie. Prawdziwi kawosze wiedzą jednak, że do przygotowania dobrej kawy potrzebny jest odpowiedni sprzęt.
Dlatego już w czwartek 22 września do sklepów Lidl Polska trafi ekspres do kawy marki PHILIPS z serii Home Barista. Urządzenie o mocy 1500 W ma intuicyjne menu, obsługiwane za pośrednictwem dotykowego ekranu, a także wysokiej jakości ceramiczne młynki z 12-stopniową regulacją – trwałe i precyzyjne. W trosce o gusta użytkownika, ekspres został wyposażony także w funkcję „Moja Kawa”, dzięki której urządzenie zapamiętuje wcześniejsze ustawienia dot. intensywności i ilości napoju, oraz wygodny system przypominający o konieczności odkamieniania. Sprzęt będzie oferowany w okazyjnej cenie, wynoszącej 1199 zł / 1 zestaw.
Małe akcesoria, duże możliwości
W kuchni miłośnika kawy z mleczną pianką nie może zabraknąć również małego, acz niezwykle przydatnego spieniacza do mleka marki SILVERCREST. Poza wysokiej jakości, praktyczną powłoką, zapobiegającą przywieraniu firmy ILAG®, urządzenie wyposażono w funkcję podgrzewania mleka. Za jego pomocą można przyrządzić piankę o różnej konsystencji, m.in.: ciepłej sztywnej, ciepłej kremowej oraz zimnej. Produkt pojawi się w sklepach stacjonarnych w zestawie z trzepaczką i mieszadełkiem, za jedyne 119 zł / 1 zestaw.
W ofercie znajdzie się również elektryczny młynek do kawy marki SILVERCREST w cenie 49,99 zł / 1 zestaw. Mechanizm z wysokojakościowej stali szlachetnej sprawia, że wystarczy wcisnąć przycisk, by przygotować świeżo mieloną kawę! Przezroczysta pokrywka pozwala na bieżąco sprawdzać, jak drobno zostały zmielone ziarna. Młynek z pewnością zainteresuje zwolenników tradycyjnych metod parzenia kawy! W ofercie Lidl Polska nie mogło zabraknąć także specjalnych szklanek termicznych (34,99 zł / 1 zestaw), w których kawa – cappuccino, latte macchiato, espresso – będzie smakować wyśmienicie! Szklanki wykonane są z dwuściennego szkła boro-krzemowego, są lekkie, a co ważne – utrzymują temperaturę napojów ciepłych oraz zimnych.
Oferta dla miłośników kawy będzie dostępna w sklepach stacjonarnych Lidl Polska od czwartku 22 września.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.