Komunikaty PR

System Arche daje zarabiać na zakupie apartamentów hotelowych

2022-07-27  |  14:00
Biuro prasowe

 

—  Obecnie w 60 różnych dostępnych na całym rynku inwestycjach znajdziemy 2,8 tys. hotelowych apartamentów inwestycyjnych. Jest w czym wybierać, ale na pewno warto dobrze sprawdzić rzetelność ofert i stojących za nimi firm — mówi ekspert rynku nieruchomości Adam Białas.

 

Arche, analizując potrzeby kolejnych inwestorów, stworzyła unikatowy produkt nazwany Systemem Arche dający nie tylko zabezpieczenie kapitału przed inflacją, ale przede wszystkim wiarygodny i sprawdzonym model wspólnego zarabiania w sektorze nieruchomości komercyjnych — w tych dobrych, ale również złych czasach. Firmie do tej pory zaufało blisko 700 inwestorów, którzy kupili łącznie około 2 tys. apartamentów hotelowych.

 

Wkrótce do sieci działających 17 unikatowych hoteli, które dysponują ponad 3,5 tys. pokojami, dołączą kolejne obiekty m.in. Fabryka Samolotów Mielno, Arche Nałęczów, czy Arche Klasztor Wrocław. Inwestorzy mogą kupić tam apartament hotelowy od 11 tys. zł netto za m kw. Arche działa na naszym rynku od ponad trzech dekad. Firma powstała poprzez rozwój działalności deweloperskiej — wybudowała ponad 10 tys. mieszkań i domów oraz dysponuje jednym z największych w Polsce banków ziemi — obecnie dysponuje kapitałem własnym w wysokości ok. 500 mln zł i jest firmą rodzinną. 

 

— Inwestowanie w nasze apartamenty hotelowe jest bezpiecznym sposobem na ulokowanie i pomnażanie kapitału, nasza firma stale się rozwija i osiąga bardzo dobre wyniki. Stawiamy przede wszystkim na obiekty zabytkowe, ponieważ ich wartość rośnie, szybciej niż innych nieruchomości. Można powiedzieć, że znaleźliśmy bardzo wąską niszę i to powoduje, że konkurencji trudno nas dogonić. Mamy ambicje, aby dalej rozbudowywać największą, i najciekawszą polską markę hotelową — mówi Władysław Grochowski, twórca i właściciel Grupy Arche.

 

Niewątpliwie połączenie kompetencji i doświadczenia z różnych sektorów — od deweloperki, przez wykonawstwo, zarządzanie obiektami, aż po HoReCa, MICE oraz finanse — daje jej optymalny zakres fachowej wiedzy i rezerwy pozwalające na optymalizację kosztów, a co za tym idzie, konkurencyjne warunki dla swoich inwestorów. Jednocześnie firma stale pomaga potrzebującym, m.in. bezpłatnie udzieliła 20 tys. noclegów z wyżywieniem uciekającym przed wojną w Ukrainie głównie matkom z dziećmi. Nadal w obiektach Arche przebywa około 2,5 

 

— System Arche to jasne i transparentne zasady rozliczeń, “bezobsługowość” przy średnich zyskach ok 12% i więcej. Dla przykładu w Arche Hotelu Poloneza II w Warszawie w kwietniu b.r. wyniósł on aż 17,46%. Każdemu inwestorowi gwarantujemy też minimalny dochód w wysokości 5% wartości netto — podsumowuje Magdalena Sidorowicz, Dyrektor Sprzedaży Arche SA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.