Komunikaty PR

System Arche daje zarabiać na zakupie apartamentów hotelowych

2022-07-27  |  14:00
Biuro prasowe

 

—  Obecnie w 60 różnych dostępnych na całym rynku inwestycjach znajdziemy 2,8 tys. hotelowych apartamentów inwestycyjnych. Jest w czym wybierać, ale na pewno warto dobrze sprawdzić rzetelność ofert i stojących za nimi firm — mówi ekspert rynku nieruchomości Adam Białas.

 

Arche, analizując potrzeby kolejnych inwestorów, stworzyła unikatowy produkt nazwany Systemem Arche dający nie tylko zabezpieczenie kapitału przed inflacją, ale przede wszystkim wiarygodny i sprawdzonym model wspólnego zarabiania w sektorze nieruchomości komercyjnych — w tych dobrych, ale również złych czasach. Firmie do tej pory zaufało blisko 700 inwestorów, którzy kupili łącznie około 2 tys. apartamentów hotelowych.

 

Wkrótce do sieci działających 17 unikatowych hoteli, które dysponują ponad 3,5 tys. pokojami, dołączą kolejne obiekty m.in. Fabryka Samolotów Mielno, Arche Nałęczów, czy Arche Klasztor Wrocław. Inwestorzy mogą kupić tam apartament hotelowy od 11 tys. zł netto za m kw. Arche działa na naszym rynku od ponad trzech dekad. Firma powstała poprzez rozwój działalności deweloperskiej — wybudowała ponad 10 tys. mieszkań i domów oraz dysponuje jednym z największych w Polsce banków ziemi — obecnie dysponuje kapitałem własnym w wysokości ok. 500 mln zł i jest firmą rodzinną. 

 

— Inwestowanie w nasze apartamenty hotelowe jest bezpiecznym sposobem na ulokowanie i pomnażanie kapitału, nasza firma stale się rozwija i osiąga bardzo dobre wyniki. Stawiamy przede wszystkim na obiekty zabytkowe, ponieważ ich wartość rośnie, szybciej niż innych nieruchomości. Można powiedzieć, że znaleźliśmy bardzo wąską niszę i to powoduje, że konkurencji trudno nas dogonić. Mamy ambicje, aby dalej rozbudowywać największą, i najciekawszą polską markę hotelową — mówi Władysław Grochowski, twórca i właściciel Grupy Arche.

 

Niewątpliwie połączenie kompetencji i doświadczenia z różnych sektorów — od deweloperki, przez wykonawstwo, zarządzanie obiektami, aż po HoReCa, MICE oraz finanse — daje jej optymalny zakres fachowej wiedzy i rezerwy pozwalające na optymalizację kosztów, a co za tym idzie, konkurencyjne warunki dla swoich inwestorów. Jednocześnie firma stale pomaga potrzebującym, m.in. bezpłatnie udzieliła 20 tys. noclegów z wyżywieniem uciekającym przed wojną w Ukrainie głównie matkom z dziećmi. Nadal w obiektach Arche przebywa około 2,5 

 

— System Arche to jasne i transparentne zasady rozliczeń, “bezobsługowość” przy średnich zyskach ok 12% i więcej. Dla przykładu w Arche Hotelu Poloneza II w Warszawie w kwietniu b.r. wyniósł on aż 17,46%. Każdemu inwestorowi gwarantujemy też minimalny dochód w wysokości 5% wartości netto — podsumowuje Magdalena Sidorowicz, Dyrektor Sprzedaży Arche SA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.