System Kuchenny Grohe Blue Home
Nigdy więcej plastikowych butelek – system kuchenny GROHE Blue powstał z myślą o bardziej ekologicznym stylu życia. Dzieki niemu możesz cieszyć się świeżą wodą pitną prosto z baterii kuchennej w Twoim domu. System GROHE Blue daje czystą przyjemność w każdym łyku.
Świadomi konsumenci wiedzą, że w przypadku żywności to lokalne produkty są najbardziej ekologicznym wyborem. Podobnie jest w kwestii wody pitnej. Rezygnacja z kupowania wody butelkowanej na rzecz lokalnej wody z kranu to duży krok w dążeniu do przyjaznego środowisku stylu życia. Dzięki systemom kuchennym GROHE Blue możesz cieszyć się dostępną na wyciągnięcie ręki świeżą, filtrowaną wodą prosto z baterii kuchennej – bez wychodzenia z domu, bez noszenia zgrzewek butelek i bez odpadów. Od zwykłej wolisz tę gazowaną? System kuchenny GROHE Blue filtruje wodę i dopasowuje jej smak do Twoich preferencji – możesz wybrać wodę niegazowaną, lekko lub mocno gazowaną oraz schłodzoną. System GROHE Blue Home daje możliwość pełnej kontroli za pomocą jednego przycisku. Teraz możesz cieszyć się dobrym smakiem i walorami lokalnej wody, której źródło jest w Twoim domu.
Zero butelek – pomagamy planecie szklanka po szklance
Nabierając świeżo przefiltrowanej, schłodzonej i gazowanej wody bezpośrednio z baterii kuchennej, możesz pożegnać się z tą w butelce. To nie tylko dobry krok w stronę ograniczenia generowanych odpadów, ale także obniżenia emisji CO2 [1] i zużycia wody. Podczas gdy produkcja jednego jej litra wody w butelce wymaga zużycia nawet do siedmiu litrów[2], użytkownicy systemów GROHE Blue pobierają jej tylko tyle, ile w danej chwili potrzebują, oszczędzając cenne jej zasoby.
Chcemy sprawić, żeby picie dobrej jakości wody prosto z baterii kuchennej stało się normą. Walka z problemem plastikowych odpadów, których źródłem są w znacznym stopniu plastikowe butelki po wodzie, to cel kampanii GROHE sygnowanej hasłem „Wyprodukowano dla polskiej wody”, która obejmuje portfolio systemów kuchennych naszej marki. W jej ramach staramy się zwiększać świadomość zalet picia kranówki, szczególnie w zakresie promowania bardziej ekologicznego stylu życia i zmiany nawyków konsumentów, łyk po łyku. – mówi Barbara Kowalczyk, Leader, Marketing Poland, LIXIL.
Większa wygoda na co dzień dzięki systemom kuchennym GROHE Blue
Systemy kuchenne z filtracją wody sprawiają, że doskonała woda pitna jest zawsze w twoim domu na wyciagnięcie ręki – 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. Nie musisz martwić się już, że zabraknie jej podczas nieoczekiwanej wizyty znajomych czy przyjaciół. Myślisz, że to rozwiązanie tylko do dużych kuchni? Nic bardziej mylnego! System GROHE Blue zapewnia prawdziwą oszczędność miejsca. Dzięki kompaktowej konstrukcji chłodziarka pasuje do standardowej szafki kuchennej pod zlewem. Zajmuje jedynie 20 cm szerokości, pozostawiając wystarczającą ilość miejsca na system odpływowy. Zapomnij o noszeniu zgrzewek butelkowej wody i dużej ilości plastikowych odpadów – GROHE Blue pozwala pozyskiwać wodę pitną tak lokalnie, jak to tylko możliwe, oszczędzając w ten sposób czas i miejsce.
Czysta przyjemność w każdym łyku
Schłodzona, w wersji perlage czy może mocno gazowana? W pełni zintegrowany system GROHE Blue zapewnia każdą z tych opcji bez wychodzenia z domu! Oprócz funkcji zwykłej baterii kuchennej dostarcza on także schłodzoną, przefiltrowaną wodę pitną za naciśnięciem jednego przycisku. Podczas tego procesu filtrowana i niefiltrowana woda są zawsze oddzielone dwoma izolowanymi kanałami wewnątrz wylewki.
Kluczowym elementem naszego produktu jest jednostka chłodząca wyposażona w najnowocześniejszy, zaawansowany technologicznie filtr, który usuwa wszystkie zanieczyszczenia, zapewniając smaczną i czystą wodę. Co więcej, filtr po zużyciu nie jest odpadem, a cennym surowcem. Już wkrótce uruchomimy proces zbierania i odsyłania zużytych filtrów do ich producenta – firmy BWT, w której 98% materiałów poddaje się recyklingowi. Dzięki możliwości zwrotów filtrów, system kuchenny GROHE Blue stanie się jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem. – mówi Magdalena Czarnecka, Kitchen Category Manager w firmie GROHE Polska.
[1] „Ślad węglowy produktu dla zaopatrzenia w wodę pitną przez system kuchenny Grohe Blue w porównaniu z wodą mineralną”, Tim Schroeder, prof. dr Jutta Geldermann, Uniwersytet Georg-August w Getyndze (2014).
[2] „Prawdziwe zużycie wody w celu produkcji wody pitnej. Na przykładzie Włoch”, Journal of Environmental Management 92 (2011).

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.