Komunikaty PR

Szachy nowym trendem na TikToku. SzachMajk uczy zasad gry, która święci triumfy

2021-03-15  |  11:00
Biuro prasowe

Połączył popularność platformy społecznościowej i jeden z najmodniejszych trendów, który od lat jest jego pasją. Szachy, które wykorzystuje również w swojej pracy zawodowej, stały się również modne za sprawą serialowego hitu Netflixa „Gambit królowej”. Wykorzystał wszystkie te okoliczności i możliwości, i dziś jest najchętniej oglądanym tiktokerem, który zdradza zasady królewskiej gry. SzachMajk, czy Michał Kanarkiewicz, odniósł niebywały sukces już po publikacji pierwszego filmiku na TikToku.

Statystyki potwierdzają, że użytkownicy bijącej ostatnio rekordy platformy społecznościowej szukają jakościowego contentu i rozwojowych treści. Obserwujemy wzrost liczby twórców, którzy dzielą się cenną wiedzą i doświadczeniem. Swoją pasją postanowił podzielić się również Michał Kanarkiewicz, znany na TikToku jako SzachMajk. Na początku tego roku dodał pierwsze video, w którym pokazał jak wygrać w szachy w dwóch ruchach. W ten sposób zdobył uznanie oraz sympatię widzów i stał się najpopularniejszym polskim twórcą na tej platformie, który w nagranych przez siebie filmikach wyjaśnia zasady gry w szachy oraz zdradza triki na szybkie zwycięstwo.

To niebywałe, jak pierwszy filmik szybko stał się viralem. W jeden dzień SzachMajk miał 1,3 mln wyświetleń. Obecnie ma on o ponad milion więcej. Po ogromnym sukcesie pierwszego video, idąc za ciosem, twórca dodawał kolejne filmiki. I w ten oto sposób ma ponad 64 tys. obserwujących i ponad 10 mln wyświetleń po nieco ponad 60 dniach od premiery! Na TikToku wyprzedzają go tylko globalne marki jak chess.com. W tym momencie jest najpopularniejszym tiktokerem uczącym gry w szachy w Polsce, natomiast na świecie zajmuje pod tym względem 5 miejsce.

Cieszę się, że moje filmiki cieszą się tak dużą popularnością. Wzrost zainteresowania szachami obserwuję od kilku lat. Dzięki „Gambit Królowej” ten wzrost przyspieszył. Fascynacja tą grą na TikToku i innych mediach społecznościowych potwierdza, że odbiorcy są głodni ambitnych treści, które nie tylko bawią, ale i przekazują wartościową wiedzę – mówi Michał Kanarkiewicz, autor 6 książek, m.in. właśnie o szachach, mówca inspiracyjny i wykładowca MBA.

SzachMajk oprócz tworzenia treści na TikToka, na którym zdobył sukces, publikuje dłuższe filmy edukacyjne o szachach na YouTube. Misją i marzeniem Michała Kanarkiewicza jest, by 10 milionów Polaków nauczyło się grać w szachy. Własną popularność na kanałach społecznościowych wykorzystuje do ich osiągnięcia.

Michał  SzachMajk" Kanarkiewicz – utytułowany szachista, Trener Szachowy Gwiazd oraz popularyzator gry w szachy w Polsce. W 2020 roku zremisował w symultanicznej partii szachów z dwunastym szachowym mistrzem świata Anatolijem Karpowem. Tworzy treści edukacyjne w sieci (głównie na TikToku i YouTube) jako Michał  „SzachMajk" Kanarkiewicz. Autor 6 książek oraz licznych artykułów dotyczących korzyści płynących z gry w szachy. Marzeniem i misją Michała Kanarkiewicza jest, by 10 milionów Polaków nauczyło się grać w szachy.

Więcej o dzialności Michale znajdziemy tu: https://szachmajk.pl/

Kontakt dla mediów:

Agencja Face it! Inga Ryfka, e-mail: i.ryfka@agencjafaceit.pl, tel. 790 393 471

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.