Komunikaty PR

Szukasz pomysłu na aktywne spędzenie czasu w mieście? Odwiedź Galerię Malta

2022-07-26  |  15:20

Nadeszło lato – czas odpoczynku i regeneracji po całym roku wyzwań zarówno zawodowych jak i społecznych. Dla niektórych to czas wyjazdu na upragniony urlop czy realizacji wcześniej zaplanowanego odświeżenia domu. Jednak zarówno dla rodziców jak i dzieci, wakacje, to zgoła inna perspektywa. Dla jednych to czas relaksu, a dla drugich podwójnej pracy. Dlatego warto skorzystać z dostępnych atrakcji w ramach projektu „Happy Malta” przygotowanego przez Galerię Malta.

Jak zorganizować dzieciom czas wolny w trakcie najbliższych miesięcy? Jak zadbać o ich rozwój ruchowy oraz społeczny? Nie wszyscy mają okazję wyjechać w góry, nad morze czy do dziadków na wieś. Wielu z nas pozostanie w tym czasie w mieście. Dlatego warto skorzystać z oferty przygotowanej przez Galerię Malta. Centrum handlowe uruchamia autorski projekt „Happy Malta”. Projekt zakłada organizację cyklu zajęć i warsztatów pozwalających na urozmaicenie spędzania czasu wolnego w mieście. Przygotowane atrakcje będą dostępne dla mieszkańców Poznania od lipca do grudnia 2022 roku.

Przygotowany przez Galerię Malta program „Happy Malta” został stworzony zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Podczas najbliższych miesięcy poznaniacy będą mogli wziąć udział w edukacyjnych warsztatach czy zajęciach dotyczących technik relaksacji czy tańca.

Naszym zadaniem jest pomaganie dzieciom i młodzieży w trudnych momentach ich życia, ale również wspieranie ich rozwoju artystycznego. Jeśli ktoś chciałby zobaczyć naszych aktorów podczas pracy, malarzy w trakcie tworzenia swojego dzieła czy wziąć udział w lekcji języka polskiego dla dzieci z Ukrainy, to zapraszamy do Happy Malta.” – komentuje Prezes Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Rodzinom „AMICI” Hanna Szeląg.

Jak skorzystać z atrakcji w ramach projektu Happy Malta?

Atrakcje przygotowane przez Galerię Malta w ramach projektu „Happy Malta” dostępne będą od lipca do grudnia 2022 roku. Każdy z mieszkańców Poznania oraz okolicznych miejscowości będzie mógł zapisać się na bezpłatne warsztaty czy zajęcia. Projekt uwzględnia 3 stacje, które są kluczowymi miejscami dla uczestników. Pierwsza stacja to „Stacja Tańca” – miejsce gdzie artyści i uczestnicy warsztatów mogą tworzyć, ćwiczyć i przeprowadzać próby, a następnie prezentować efekty swojej pracy widowni, organizując koncerty, spektakle czy prelekcje. Druga stacja to „Stacja Szczęścia” gdzie uczestnicy spotkań odnajdą swoje wewnętrzne szczęście, spokój, harmonię. Mieszkańcy Poznania będą mogli wziąć udział w zajęciach z jogi, medytacji czy prelekcjach dotyczących samoakceptacji. Dla dzieci przygotowano „Stację AMICI”, odbywać się tutaj  będą zajęcia teatralne, darmowe spektakle dla dzieci i młodzieży, spotkania literackie. To stacja mająca na celu kształtowanie pozytywnych cech oraz wyrabianie nowych i szlifowanie posiadanych umiejętności wśród młodzieży.

„Happy Malta” to coś więcej niż tylko zaplanowane zajęcia naukowo-artystyczne. To miejsce stworzone do budowania oraz umacniania więzi społeczno-kulturowych. Program „Happy Malta” obejmuje i porusza zagadnienia związane z obszarem kultury i sztuki dzięki czemu możemy pokazać naszym Gościom, że w Galerii Malta nie tylko zrobią potrzebne zakupy, ale także będą mogli spędzić jakościowo czas podczas zajęć edukacyjnych. Wiemy jak ważne dla wszystkich są działania na rzecz społeczności, w których się funkcjonuje, dlatego stworzyliśmy projekt „Happy Malta” by móc dzielić się wiedzą oraz inspirować innych do podejmowania podobnych działań. – komentuje Olga Lewicka Prezes Fundacji Epidemia Kultury, która wraz z zarządcą Galerii Malta jest pomysłodawcą całego projektu.

W lipcu stawiamy na taniec, relaks oraz naukę

W ramach programu „Happy Malta”, w dniach 28-30 lipca, mieszkańcy Poznania będą mogli wziąć udział w warsztatach „Mov_Improv_Ment” prowadzonych przez Alisę Makarenko w ramach Stacji Tańca. Jest to autorska metoda połączenia psychologii, improwizacji i tańca współczesnego. W trakcie zajęć uczestnicy będą szukać własnego sposobu poruszania się oraz postarają się odkryć potencjał swojej osobowości. Dla osób szukających wewnętrznego spokoju zaplanowano zajęcia z integracji psycho-fizycznej dotyczącej technik relaksacji oraz zajęcia z jogi Kundalini. Ponadto zaplanowano zajęcia artystyczne i teatralne. Program „Happy Malta” to nie tylko miejsce zabaw ale także edukacji, dla obcokrajowców przygotowano przestrzeń oraz odpowiednie grupy wiekowe do nauki języka polskiego.

Działania na rzecz społeczności, których celem jest wspieranie inicjatyw obywatelskich nastawionych na edukację oraz budowanie wspólnoty są niezwykle ważne. Tworzenie przestrzeni, w której każdy obywatel będzie mógł spędzić jakościowo czas sam lub ze swoja rodziną stanowi kluczowy element życia społecznego miasta. Program „Happy Malta” realizowany przez Galerię Malta jest taką inicjatywą, dzięki której mieszkańcy mogą rozwinąć swoje pasje, poznać nowe lub pomóc innym. 

Gdzie szukać informacji o programie „Happy Malta”?

Informacje o aktualnych wydarzeniach dostępne są na profilu Galerii Malta na Facebooku oraz Instagramie. Aby zapisać się na wybrane zajęcia czy warsztaty należy dołączyć do wybranego wydarzenia na Facebooku lub zgłosić się za pośrednictwem adresu mailowego happymaltaprojekt@gmail.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.